2017-06-19, 10:45
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
- Jag hade läst förhören med ex-pojkvännen samma dag, förhör där ni utsatt honom för psykisk tortyr. Det kommer han aldrig att förlåta er för, inte jag heller, säger 42-åringen.
man alltså ?
Citera
2017-06-19, 10:47
Medlem
Smhfs avatar
Ann-Sofie Sannemalm svt
Fahlander: Ok. Har du uttryckt dig hotfullt i andra sammanhang i den här utredningen?
- Nej, jag hotar inte folk, jag dödar inte folk. Jag är en mamma som är hemma på lördagarna och bakar kanelbullar med mina barn.

Ann-Sofie Sannemalm svt
Fahlander: Jag vill veta vilka personer du syftade på?
- Tycker du att ni har varit elaka eller taskiga mot mig?
Citera
2017-06-19, 10:47
Medlem
Arbogakvinnan ifrågasätter bilden av sig själv som en mördare. Hon menar att hon är en småbarnsmamma som bakar kanelbullar och har myskvällar med familjen.

– Jag går inte mot röd gubbe, säger hon.
Citera
2017-06-19, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av girlang
Arbogakvinnan ifrågasätter bilden av sig själv som en mördare. Hon menar att hon är en småbarnsmamma som bakar kanelbullar och har myskvällar med familjen.

– Jag går inte mot röd gubbe
, säger hon.
Det är troligtvis sant! Hurra!
Citera
2017-06-19, 10:50
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Ann-Sofie Sannemalm svt
Fahlander: Ok. Har du uttryckt dig hotfullt i andra sammanhang i den här utredningen?
- Nej, jag hotar inte folk, jag dödar inte folk. Jag är en mamma som är hemma på lördagarna och bakar kanelbullar med mina barn.

Det var nog kanske ett exempel på hennes "morbida humor".
Citera
2017-06-19, 10:52
Medlem
En mamma, som alla andra..

Tror minsann jag missat något.
Citera
2017-06-19, 10:54
Medlem
Smhfs avatar
Ann-Sofie Sannemalm svt
Fahlander: Och din man hade dött - vad menar du med det?
- Jag sa bara att människor som betett sig illa mot mig har råkat illa ut.

Ann-Sofie Sannemalm svt
Fahlander: Flyktingpojkarna hade varit dumma mot dig?
- Ja, de hade ju utsatt hela min familj.

Hennes man blev väl inte utsatt för ngt brott han drunknade ju...eller?
Citera
2017-06-19, 10:54
Medlem
MeMajks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Det var nog kanske ett exempel på hennes "morbida humor".

Men nu är det ju inte roliga timman utan ett rättegång där hon är åtalad för bland annat mord
Citera
2017-06-19, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeMajk
Men nu är det ju inte roliga timman utan ett rättegång där hon är åtalad för bland annat mord
Hur vet hon det?
Citera
2017-06-19, 10:56
Medlem
lasternassummas avatar
JM: "- Jag hade läst förhören med ex-pojkvännen samma dag, förhör där ni utsatt honom för psykisk tortyr. Det kommer han aldrig att förlåta er för, inte jag heller, säger 42-åringen."

Citat:
man alltså ?

Jag har också läst förhören med MR. Jag har inte hittat något där som är i närheten av att kunna kallas "psykisk tortyr". Om inte JM menar att det är "psykisk tortyr" att informera MR om att det finns tekniska bevis som binder honom vid mordet på Göran.

Citera
2017-06-19, 11:02
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
En rättegång om ond, bråd död - där anhöriga till offren sitter och gråter.
Där anhöriga till JM sitter och gråter, just för att de är anhöriga till monstret.
För henne själv verkar det mera vara som "roliga timmen" tyvärr, när hon spelar upp sin repertoar.
Men, hon är en jävligt dålig skådespelerska, hon är "bara" ondskan själv, manipulativ och en aning korkad.
Citera
2017-06-19, 11:06
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
En rättegång om ond, bråd död - där anhöriga till offren sitter och gråter.
Där anhöriga till JM sitter och gråter, just för att de är anhöriga till monstret.
För henne själv verkar det mera vara som "roliga timmen" tyvärr, när hon spelar upp sin repertoar.
Men, hon är en jävligt dålig skådespelerska, hon är "bara" ondskan själv, manipulativ och en aning korkad.

En aning korkad var väldigt snällt sagt, jag skulle ju vilja påstå att JM är apkorkad, hon är fan nere på en nivå jag inte trodde var möjlig.

Hikes måste fan ge upp snart och satsa på att få JM kryssad, det finns ingen annan väg för Hikes att gå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in