2017-06-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Det har vid upprepade tillfällen hävdats, från olika håll, att väskorna återfanns på skilda ställen!
En bakom "Dollarstore." Det skall ha varit den, som innehöll mobiltelefonen och datorn.

Du menar plånboken och datorn? Telefonen är väl inte återfunnen?
Citera
2017-06-18, 20:03
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Det har vid upprepade tillfällen hävdats, från olika håll, att väskorna återfanns på skilda ställen!
En bakom "Dollarstore." Det skall ha varit den, som innehöll mobiltelefonen och datorn.

Men det har aldrig tidigare berättats vid vilka två platser som väskorna hittades. Ett luddigt surrande om en åker vid Dollarstore är vad vi har fått.

Om det nu finns många människor som känner till de exakta fyndplatserna, varför inte kläcka ur sig det i ett tidigare skede, varför vänta en månad med det? Dessutom ytterligare ett luddigt påstående --> Brunnskullen Rala.

Hur svårt kan det vara att bara skriva exakt var väskorna hittades, det går att med ord förklara adress och peka ut var väskorna hittades på metern när.
Citera
2017-06-18, 20:16
Medlem
Precis, hittades dom vid dollarstore ser det ut som hans färdväg gått norrut. Hittades dom vid woody och ralavägen känns det mer som han rört sig österut. Diket/bäcken som leder till reningsverket öster om hallsberg, går det att ta sig över det någorlunda utan gå på en bro?

Såg nu ett inlägg från en anhörig om hans psykos, han hade aldrig haft något sådant tidigare utan det var bara vad dom trodde, att han fått en psykos och irrar omkring...

Börjar bli mer intressant om vad som sades i det sista telefonsamtalet, som gjorde att han gick av tåget och rörde sig bort från stationen, samt varför föräldrarna inte kört dit för att leta
Citera
2017-06-18, 20:34
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Det vettiga inlägget från hon jag trodde var admin har försvunnit?
Var vettigt och välformulerat.
Citera
2017-06-18, 20:59
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Ja, de skulle ta tips via PM och komma med dagliga rapporter i gruppen. Blir väl ingenting med det
Nu är det återigen naiva kommentarer och någon har haft kontakt med ett medium
Citera
2017-06-18, 21:06
Medlem
Citat:

Verkar så. Synd att hon gick. Hon lyckades iallafall dra tillbaka uppmärksamheten till Hallsberg igen, för nu verkar folket i gruppen mest fokusera och leta där. Fortfarande yrar de dock om att han lever och håller sig undan, att de kontaktat medium som ska hitta honom, med mera.

De verkar helt och hållet inte fatta att det vid det här laget borde vara en kropp man ska leta efter. Inte en chans att han skulle hålla sig borta såhär länge utan att bli sedd av någon, än mindre springa runt mellan alla möjliga städer i södra Mellansverige.
Citera
2017-06-18, 21:14
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Om det stämmer.

Alltså, förutsatt att det är korrekt: Woody är mycket närmare stationen än vad Dollarstore är.
https://goo.gl/maps/jyXDZUybfuu
Brunnskullen finns med på denna karta: https://goo.gl/9Pe3mP
Det är lite öster om Woody. Man ser kraftledningarna på karta 2.

På den rutade kartan i gruppen https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155468149099581&set=g.30959902946 1663&type=1&theater så bör det vara i höger/mitten av ruta 20. Ruta 21 borde då vara högintressant att finkamma, men även 15, 16 och 22.
Citera
2017-06-18, 21:15
Moderator
OYs avatar
Facebookgruppen citat;

R*a Jon*son Den andra väskan har jag fått veta senare var den låg av säker källa...

R*a Jon*son Brunnskullen det går en grusväg ut mot ralagärdena därifrån

Om hon har fått veta var väskan låg, varför berättar hon inte det då? Låg väskan på grusvägen, låg den vid sidan av vägen, låg den ens i närheten av vägen. Låg väskan närmare Rala än Woody, asså, kläm ur sig istället för att leka katt och råtta. Hopplösa människa!
Citera
2017-06-18, 23:21
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-en-strut
Du menar plånboken och datorn? Telefonen är väl inte återfunnen?

ursäkta! Jag hade för mig, att det var telefonen och datorn.
Litet kontanter hade han med sig!
Citera
2017-06-18, 23:23
Medlem
NinaBes avatar
Citat:

Vad var det för ett inlägg??? Kan Du delge oss inlägget i korthet?
Citera
2017-06-18, 23:26
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
Ja, de skulle ta tips via PM och komma med dagliga rapporter i gruppen. Blir väl ingenting med det
Nu är det återigen naiva kommentarer och någon har haft kontakt med ett medium

Jaha! DET inlägget!
Det är rörigt!
Kanske för, att så få har någonting mer påtagligt, att tillföra gruppen!
De tar efter varandras inlägg och frågor.
Citera
2017-06-18, 23:27
Medlem
Vart står det att en väska hittades i Rala?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in