Citat:
Ursprungligen postat av
NinaBe
Hon, som har gjort "rutnätskartan" och skriver om omkonstruktion av ,"Hitta Patrikgruppen" är inte administratör. Hon är en ambitiös medlem i gruppen.
Det finns endast 6 administratörer till gruppen, som har närmare 9000 medlemmar och därför söker fler administratörer.
Hon var administratör ett kort tag och har valt att lämna befattningen ikväll. Virrpannan med spekulationer är återigen administratör. Synd, för hon var strukturerad och verkade ha mer vettiga tankar:
"Då vi har en del olika uppfattningar och åsikter inom gruppen, så har jag, dels av egen vilja, dels pga andras önskemål, valt att lämna min plats som admin.
Jag ber därför alla er som tidigare skickat mig pm att skicka de igen, direkt till föräldrarna istället, så all hjälp når dom.
Jag fortsätter självklart att göra allt jag kan för att på något sätt bidra till att Patrik återfinns. Hoppas alla ni andra fortsätter ge Patrik all tänkbar hjälp. Glöm inte heller att ge allt stöd ni kan, till två fina föräldrar. Carina och Jörgen. 💕
Tack till alla er, som jag vet gör vad ni kan. 🌹"