2017-06-18, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Tja...
http://www.independent.co.uk/travel/news-and-advice/american-idea-trump-hotel-toxic-name-buget-chain-mississippi-delta-unpopular-south-us-a7777681.html
Klokt beslut att inte sätta TRUMP på budget hotell.
2017-06-18, 15:04
Medlem
Japhys avatar
Trump ångar på. Uppe i 50% approval rating. Så fram med det sedvanliga gnällandet om att Rasmussen report inte är pålitlig trots att deras track record talar för sig själv.

Verkar som om parisavtalet var en opinionsmässig succe.
Eller kan det bero på migrationsminskningen? Arresteringen av tusentals pedofiler? Glädjen över de nya arbetstillfällena? Rekorden på börsen? Eller är det frisyren och hans gaaaaaalenskaaaaap?

http://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/trump_administration/prez_track_jun16
2017-06-18, 15:05
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K1ngen
Nä Coca-cola och Google var givetvis bara exempel. Han menar att namnet Trump är värt mycket, förstått?!?

Inte alls missledande att jämföra med giganternas ligger top 5 i USA? En bättre jämförelse vore med restaurangkedjan Chipotle och Whole Food som också ligger runt plats 480.

Menar, jag har också ett företag regisserat, med något värde på mitt varumärke. Ska jag jämföra mig med Apple och Amazon för att få folk att fatta?
2017-06-18, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Alltså, denna lilla sidotråden uppstod när byfånen Borskungen började jämföra varumärket Trumps värde med Coca Colas och Googles. Trumps värde var uppskattat av Donald själv, men kommer ändå inte upp i mer än nära enstaka procent av giganterna.
Nu har jag inte läst igenom men borskungen var väl bara allmän när han nämnde varumärken och det var DU som började med C-C och google jämnförelsen?

Avgifter på golfbanor och hyror i hans fastigheter är extremt höga just för att dom är TRUMP. Visst är det hög standard men mesta av pengarna som tas in kan göras det just därför att dom är TRUMP.

Om Marc Rubio eller Ted hade kört exakt samma retorik som Trump gjorde så hade det inte gett dom Presidentskapet. Trump vann Presidentskapet just pga av sitt TRUMP brand.
2017-06-18, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Trump ångar på. Uppe i 50% approval rating. Så fram med det sedvanliga gnällandet om att Rasmussen report inte är pålitlig trots att deras track record talar för sig själv.

Eller kan det bero på migrationsminskningen? Arresteringen av tusentals pedofiler? Glädjen över de nya arbetstillfällena? Rekorden på börsen? Eller är det frisyren och hans gaaaaaalenskaaaaap?

http://www.rasmussenreports.com/public_content/politics/trump_administration/prez_track_jun16
Det är inte det ena eller det andra.. Det är ALLT.. Det är TRUMP the brand som gör det.
2017-06-18, 15:17
Medlem
Donald J. Trump‏Verified account @realDonaldTrump 2h2 hours ago
More
The new Rasmussen Poll, one of the most accurate in the 2016 Election, just out with a Trump 50% Approval Rating.That's higher than O's #'s!

Vad menas med det sista jag fetade? jag antar det refererar till Obama?
2017-06-18, 15:18
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Nu har jag inte läst igenom men borskungen var väl bara allmän när han nämnde varumärken och det var DU som började med C-C och google jämnförelsen?

Avgifter på golfbanor och hyror i hans fastigheter är extremt höga just för att dom är TRUMP. Visst är det hög standard men mesta av pengarna som tas in kan göras det just därför att dom är TRUMP.

Om Marc Rubio eller Ted hade kört exakt samma retorik som Trump gjorde så hade det inte gett dom Presidentskapet. Trump vann Presidentskapet just pga av sitt TRUMP brand.

Ja du kanske har rätt. Attans det kommer slå tillbaka på mig.
2017-06-18, 15:21
Medlem
klybans avatar
Citat:

Eller så tar man den i andra änden på skalan och då är det 34%.
Så nä, det går inte så bra för honom.
Eller så väljer man en polling företag som är bias som rassmusen är, och givetvis måste man berätta detta
2017-06-18, 15:26
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Eller så väljer man en polling företag som är bias som rassmusen är, och givetvis måste man berätta detta
"Andra änden av skalan"??? Vet du ens vad du själv skriver för dynga, Klyban? Det går helt fantastiskt bra för Trump. Hans approval rating är högre än Bill Clintons. Inom kort brädar han JFK och Obama också. Dina fantasier och snedvridna funderingar är urusla och tillför ingenting, eftersom ingen förstår vad du vill ha sagt.
2017-06-18, 15:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
"Andra änden av skalan"??? Vet du ens vad du själv skriver för dynga, Klyban? Det går helt fantastiskt bra för Trump. Hans approval rating är högre än Bill Clintons. Inom kort brädar han JFK och Obama också. Dina fantasier och snedvridna funderingar är urusla och tillför ingenting, eftersom ingen förstår vad du vill ha sagt.
Ja, jag vet exakt vad jag skriver om.
Du väljer den som är bias och jag väljer den som är bias, och det är 34% approval är detta bra tycker du?
2017-06-18, 15:29
Medlem
Citat:
Det är väl dumt att ta från någon ända av skalan. Man går på dom som visat sig sig bäst mot facit (valet) borde väl vara det smarta utgångsläget?
2017-06-18, 15:30
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ja, jag vet exakt vad jag skriver om.
Du väljer den som är bias och jag väljer den som är bias, och det är 34% approval är detta bra tycker du?
Citat:
The Rasmussen Reports daily Presidential Tracking Poll for Friday shows that 50% of Likely U.S. Voters approve of President Trump’s job performance. Fifty
Du är djupt störd och brister något katastrofalt vad gäller läskunnighet.

Två fel gör inte ett rätt, hycklare, sluta lägga ord i min mun.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in