Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Vad kom ni fram till? Tror ni det blir nån motsvarande premium upgrade för det sista gänget eller det lika bra att kräma ur det allra sista nu i hopp på Mertens eller Naingolan?
Ingen som svarade, ingen som vet. Jag lirar inte med Calcio själv så jag tror jag avstår, även om några av korten ser riktigt najs ut. Jag chansar helt enkelt på att det kommer något fint på fredag, om inte får jag väl köra andra repeatable SBCs.
------------------
Gårdagskvällen var nog min värsta i hela detta FIFA, resultatmässigt. Spelade inte bra direkt men inte värdelöst heller - men allt, jag menar allt, gick emot. Motståndaren satte enkla mål, jag kunde för mitt liv inte sätta dit den.
Jag måste lära mig RT+LT-dribbling. Min motståndare gör alldeles för många mål på det just utanför straffområdet (att jag går bort mig) medan jag själv är totalt ofarlig i motsvarande läge, bollen på straffområdeslinjen för mig är en förlorad boll.
Nu var det inte lagen det var fel på, men jag tog ändå beslutet att dumpa Bundesliga-elvan. För många halvdana lirare och Lewa < Suarez. Så jag spenderade det mesta av kapitalet på dessa två elvor:
https://www.futbin.com/17/squad/4647889
Kommentar: Skulle nog kunna dumpa Kurzawa för Marcelo och sätta Trapp i mål för full kemi. Skönt att få in både Nacho och Marquinhos i samma elva. Börjar fundera lite kring Neymar, då jag inte märker någon avsevärd skillnad från hans SIF. Kanske ska lösa in och byta ner mig när skillnaden är så marginell, och lägga pengarna på annat. Modric och Trigueros har jag ingen aning om, jag har lirat så lite La Liga att jag prövar mig fram. De såg ut på papper att vara det jag behöver. Finns inte samma mittfältsmonster i La Liga som i andra ligor? (Kante, Nainggolan, Pogba),
https://www.futbin.com/17/squad/4647968
Kommentar: Inte hunnit köpa Marcos Alonso och Walker än. Walker vet jag är ett aber att ta sig förbi så det blir en uppgradering från Bellerin. Alonso är jag inte så säker på, men det är en riktig brist på bra LB-alternativ i BPL. Pogba känner jag har en ruskig potential, bara att jag är osäker på om han kommer till sin rätt i min elva. Mina CMs ska mest jaga hemåt, vinna boll, väggspela med ytterbacken och slå stickare på mina yttrar. Pogbas ruskiga fysik, bollvinnaregenskaper, skill moves och distansskott får jag inte ut så mycket av. Funderar på att sätta han som CDM trots work rates för att få ut mer av fysiken.