2016-04-13, 23:11
Medlem
Ratiospheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tramsebyxan
Han har kört utan körkort på E6.

Hans egen förklaring är ju att man måste ha gjort något dumt i ungdomen för att man ska få livsstatus. Men nu är han ju familjefar och 50+.

Diggar denna herre skarpt, speciellt som radiopratare för Karlavagnen. Som ståuppare är han helt ok. Men hans gamla verk "....für alle" har inte fallit mig in.
Citera
2016-10-16, 12:25
Medlem
Belavias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
https://youtu.be/SXS_XaSOeZE?t=144
Favoriten i hela Heja Björn tror jag, man börjar ju fundera på hur brödernas uppväxt var egentligen.
Peters mamma som gestaltas av han själv

Fullständigt fantastiskt klipp, Peter som mamma är ju underbar!

"Skulle du bli avundsjuk då Henrik? Om det kommer hit en farbro och dansar med mamma"
Genialt!
Citera
2017-06-17, 11:38
Medlem
http://www.expressen.se/kvallsposten/peter-wahlbeck-i-tvist-med-bank-vagrar-betala-skulden/
Citera
2017-06-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
http://www.expressen.se/kvallsposten/peter-wahlbeck-i-tvist-med-bank-vagrar-betala-skulden/

Smart att hoppas på att banken skulle gå i konkurs så han slapp betala lånet, klart att de säljer kundstocken vid KK
Citera
2017-06-17, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LDRLDR
Smart att hoppas på att banken skulle gå i konkurs så han slapp betala lånet, klart att de säljer kundstocken vid KK

Låter ju minst sagt obegåvat.
Citera
2017-06-17, 11:51
Medlem
Han kommer att få betala tillbaka lånet + ränta.

Och eftersom han erkänner att han tog lånet med avsikt att inte betala tillbaka så blir det säkert en dom för bedrägeri eller likn. någonstans.

Vilken idiot.

Jag var fö på en tillställning 1990 ungefär där han slängdes ut av de som hade beställt en humor show - Han började orera på fyllan att vi var kapitalistiska svin - så han blev utslängd efter akt 1. hahahaha
Senast redigerad av Bacto 2017-06-17 kl. 11:54.
Citera
2017-06-17, 13:06
Medlem
de.Montforts avatar
Är det ett HVB-hem för ensamkommande han investerat i? Då antar jag att han inte mjölkar ur välfärdsstaten på pengar.
Citera
2017-06-17, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
Är det ett HVB-hem för ensamkommande han investerat i? Då antar jag att han inte mjölkar ur välfärdsstaten på pengar.
Hursomhelst verkan han avveckla verksamheten eftersom han skall lägga ut huset till försäljning.
Citera
2017-06-17, 19:56
Medlem
I mina ögon är han den svenske komiker som vågar utmana lite, som kan ställa till med skandal vid ett företagsgig genom attt häckla företaget, kapitalismen etc. Eller driva med invandrare som vilken annan grupp som helst.
Peter Wahlbeck är ju den typen av komiker som media påstår sig älska: oberäknelig, slår år alla håll, djurättsaktivist, tusenkonstnär etc. Men eftersom han inte är PK så haussas han inte som Schyffert och Betnér.
Citera
2017-06-17, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
I mina ögon är han den svenske komiker som vågar utmana lite, som kan ställa till med skandal vid ett företagsgig genom attt häckla företaget, kapitalismen etc. Eller driva med invandrare som vilken annan grupp som helst.
Peter Wahlbeck är ju den typen av komiker som media påstår sig älska: oberäknelig, slår år alla håll, djurättsaktivist, tusenkonstnär etc. Men eftersom han inte är PK så haussas han inte som Schyffert och Betnér.

Om han inte hade vänt kappan efter vinden och tagit bort alla icke pk klipp från youtube hade han ladrig fått vara med i karlavagnen. det är hans stora uppdrag nu för vem vill överhuvudtaget anställa en dumskalle ens för ett kort gig?
Citera
2017-06-17, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bacto
Han kommer att få betala tillbaka lånet + ränta.

Och eftersom han erkänner att han tog lånet med avsikt att inte betala tillbaka så blir det säkert en dom för bedrägeri eller likn. någonstans.

Vilken idiot.

Jag var fö på en tillställning 1990 ungefär där han slängdes ut av de som hade beställt en humor show - Han började orera på fyllan att vi var kapitalistiska svin - så han blev utslängd efter akt 1. hahahaha

Alla jag träffat på som skyller allt på kapitalismen är sådan som skulle göra vadsomhelst för att få in pengar och det där med att låna pengar för att sedan säga att han aldrig hade avsikt att betala tillbaka är ännu en korkad sak. så brukar de utan talanger göra, de kommunister som anser att allt är alla andras fel för att man gör korkade saker hela tiden och är utan talanger.
Citera
2017-06-17, 21:21
Medlem
Kan han verkligen vara så dum i huvudet att han tror att en konkurs skulle befria honom från betalningsskyldighet?!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in