Citat:
Ursprungligen postat av
UltraMind
Du verkar inte hängt med?
Jag sa ju det, att jag trodde det var en vanlig brand.
Men sedan hörde jag kylskåpet.
Kylskåpsbrand är det vanligaste jag hört talas om. Minst 50 bekanta har dött av det och minst 500 stycken kylskåpsbränder har jag hört talas om i min bekantskapskrets. Jävligt farlig utrustning, om du frågar mig. Känner flera tusen som tagit bort sina kylskåp och bara kör med frys och AC. Kloka människor...
Men din djävla idiot!

Jag har länkat flera gånger i denna tråd till äldre artiklar om att Londons brandkår rycker ut c:a en gång i veckan för att släcka bränder som startat i kylar och frysar. I Sverige är det likvärdigt vilket jag också har länkat till. De flesta bränder släcks i tid innan det hinner sprida sig såhär katastrofalt och spridningen vet vi ju vad den berodde på i detta fall.
Tänk om du kunde läsa på någon djävla gång innan du sprider din förbannade konspirationsdynga. Och att du inte tar lärdom efter att ha haft fel i hela dit liv, allt du tror på är bara fantasier. Fatta det någon gång. Jag undrar vad det är som är så roligt med att ha fel hela tiden, jag gillar ju att veta hur saker är i verkligheten istället.
Och du hade alltså ingen länk till den där jättespännande misstänkta bilden som du yrade om nyss. Det är så fruktansvärt dåligt, du är så usel i hela ditt forumbeteende så det är patetiskt. Skärp dig!