Använder Vista men kan inte installera senaste Bluestacks och köra kik, en äldre version hittar inte kik app. Går det att köra online? Manymo fanns innan men är ju nu nerlagt.
Jag har Vista och har prövat Nox App nox_setup_v3.8.3.0_full_intl men de kraschar i Vista fast det ska fungera till 32, Andy_46.16_66 får upp att grafikkortet inte är tillräkligt. Hur fungerar android under virtualbox?
Har även prövat Genymotion men det kraschar i Vista med SP2 får upp meddelande om Visual C fast jag har 2005-2008-2010-2015, har installerat virtualbox så går det att köra Kik där?