2017-06-13, 22:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Varför fick han inte fängelse? Han är ju straffmyndig. Han hade ju kunnat få flera års fängelse. Är han förståndshandikappad eller nåt? Har dom inga bevis?

hans ålder när det skedde var kanske under straffmyndighetsåldern och tidigare ostraffad...

jag tror inte ens mördare under 18 får fängelse... det bli HVB-hem typ..
Citera
2017-06-13, 22:32
Bannlyst
Blodskams brott. Skulle vara intressant och se om det är Red necks på skånska landsbygden som har sysslat med blodskam eller om det är orcherna.
Citera
2017-06-13, 22:39
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neltet
hans ålder när det skedde var kanske under straffmyndighetsåldern och tidigare ostraffad...

Var han inte 17? Men tjejen kanske var 15?
Citera
2017-06-13, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Blodskams brott. Skulle vara intressant och se om det är Red necks på skånska landsbygden som har sysslat med blodskam eller om det är orcherna.

Spelar ingen roll vilka det är.. Det skall vedergällas.. öga för öga tand för tand.. eller värre.. Hade det varit mitt barn.. oavsett kön, hade jag minst sagt knullat dem sönder o samman!
Citera
2017-06-13, 22:41
Medlem
Citat:
Var han inte 17? Men tjejen kanske var 15?

Och???
Citera
2017-06-13, 22:42
Medlem
Gärningsmannen ser ut som en mobbad, överviktig, lätt efterbliven kille och pappan ser lite likadan ut. Riktigt stört familjeliv måste de haft om det gick så långt att sonen gav sig på sin lillasyster, sånt ska man ha starka spärrar emot.

Och ungdomshem, det är ju som en fritidsgård 24/7, inget straff direkt.
Citera
2017-06-13, 23:07
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neltet

Han var straffmyndig när det skedde. 15 år = straffmyndig.

Men det stämmer att brottslingar som är under 18 år vid brottstillfället inte brukar få fängelse. Sluten ungdomsvård på 4-5 år är nog maxstraffet för dessa.
Senast redigerad av pestloppan 2017-06-13 kl. 23:11.
Citera
2017-06-13, 23:17
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Varför fick han inte fängelse? Han är ju straffmyndig. Han hade ju kunnat få flera års fängelse. Är han förståndshandikappad eller nåt? Har dom inga bevis?

Hade de inte haft någon form av bevisning så hade han inte blivit dömd.

F.ö brukar inte brottslingar som är under 18 år bli dömda till fängelse, inte ens vid mord. Sluten ungdomsvård på 4-5 år är det längsta straff de brukar få, tror jag. Men har jag fel så får gärna någon rätta mig.
Citera
2017-06-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sazed
Det är en märklig utveckling. Kolla top 100 porr torrents på TPB t. ex. Incest är sjukt poppis som tema. Förvånar mig inte att fler även agerar på det.
Fast i de flesta filmer så mördas det friskt. Inte gör folk så sedan?
Citera
2017-06-13, 23:37
Medlem
ClinicallyBlazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Fast i de flesta filmer så mördas det friskt. Inte gör folk så sedan?
Är nog väldigt ovanligt. Det finns emellertid studier som visar att våldsamma filmer gör människor mer aggressiva.
Citera
2017-06-14, 00:03
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280

Han e svenne, annars så hade ingen reagerat och hon hade blivit utslängd från en balkong.
Citera
2017-06-14, 00:23
Medlem
Skulle gissa på att det är allt runkande till internetporr som har gjort denna grabb helt djävla porrskadad. Hur korkad får man bli?
Våldta sin egen syrra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in