Citat:
Ursprungligen postat av
Magnusperfektanka
Citat från Facebook:
Jag tänker så här: ju mer folk skriver OM Patrik och han själv har chans att läsa- ju mer kan han ju " fly" från allt o alla ?! Så en stor chans är ju att blocka honom från dessa sök o infosidor?! Då vet han ju inte var o när folk söker efter honom! Jag har tidigare skrivit som "seende" (medium) att han finns i närheten av ett skjullikande objekt samt att det finns vatten i närheten, typ sjö lr kärr !! Han hålls inte vid närheten av folksamlingar lr nära centrum . Nattetid för sig själv . Han vandrar mkt o känner sig nästan desperat efter pengar o mat. Återkommer när jag "läst av " mera...
Jaha och nu läser Patrik facebooktråden också 🤣
Blocka P från sök och informationssidor?
Hur gör man det?
För det första så har P med största sannolikhet inte tillgång till internet, åtminstone inte via sin egen mobiltelefon, och med tanke på att P inte bekräftat har rört sig i befolkade delar av landet så lär han knappast ha tillgång till internet.
I Sverige finns det ett oräkneligt antal skjulliknande objekt och landet är fullkomligt översvämmat av sjöar, vattendrag, kärr och andra typer av våtmarker.
Nej, P
hålls inte vid närheten av folksamlingar eller centrum, att han inte har synts till på ett antal veckor bekräftar den
synen.
Att P vandrar mycket stämmer säkert, ingen har ju bekräftat sett honom, snabbt verkar han vandra.
Vem hade inte varit desperat efter pengar och mat efter tre veckor i vildmarken?
Ett
seende medium eller kattkärring, samma skrot och korn, ingenting att lyssna på.
Vad P:s anhöriga är betjänta av är
konkret information som kan ge en ledtråd till var sonen befinner sig.