2017-06-13, 09:10
Medlem
https://www.facebook.com/V*ct*rs11

*= i *= o

Är det denna kille mån tro ?
Citera
2017-06-13, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swekredit
fyfan hur fan kan man knulla sin egen syster wtf.
vem är personen?
Det är en märklig utveckling. Kolla top 100 porr torrents på TPB t. ex. Incest är sjukt poppis som tema. Förvånar mig inte att fler även agerar på det.
Citera
2017-06-13, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kazumaaa

*= i *= o

Alla namn stämmer så ja. Påtagligt enkelt att få reda på BO:s namn i detta fall tyvärr.
Citera
2017-06-13, 09:54
Medlem
Lazyboness avatar
Jag fattar fan inte hur det inte kan vara våldtäkt. Han har erkänt att han haft samlag med henne i tron att hon sov när det skedde. Bara det faktumet att han är hennes bror bör uppfylla rekvisitet för "förnedrande inslag" kan jag tycka. :/

Stackars flicka.

Det står även i domen att hon blivit sexuellt utnyttjad när hon var liten, men att ingen, bortsett från hennes storasyster, trodde på henne då. Det vore definitivt på sin plats att utreda de brotten nu. Preskriberade är de ju definitivt inte.
Citera
2017-06-13, 09:58
Medlem
Citat:
Av målsägandens och Victor Sörensens uppgifter framgår att Victor Sörensen har
genomfört ett vaginalt samlag med målsäganden den 11 september 2016. Frågan är
om han har gjort sig skyldig till våldtäkt.

Så som åklagaren har utformat gärningsbeskrivningen är en förutsättning för att
Victor Sörensen ska kunna fällas till ansvar för våldtäkt att han har genomfört samlaget
genom att otillbörligt utnyttja att målsäganden sov eller att hon i vart fall sov
vid övergreppets början. Som redovisats i det föregående står det genom vad måls-
äganden själv har berättat klart att hon visserligen sov när Victor Sörensen kom in i
hennes rum, men att hon vaknade antingen när han kom in i rummet eller när han
förde in handen under hennes täcke. Därmed har hon inte sovit när Victor Sörensen
genomförde samlaget med henne och inte heller när det påbörjades. Åtalet under
denna åtalspunkt kan därmed inte vinna bifall.
Fy fan.

Och när lillasystern vågar berätta för sin kompis V, tafsar GM även på V när hon ligger och sover. Sjuk jävel.
Citera
2017-06-13, 10:06
Medlem
jtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kazumaaa

*= i *= o

Mycket möjligt!

Skummat familjemedlemmarna och båda killens systrar har tagit bort honom från sin vänlista, men inte övriga. Ganska anmärkningsvärt.
Citera
2017-06-13, 10:20
Medlem
Kan någon bekräfta att målsägande är *mma sör*nsen? *=e
Citera
2017-06-13, 10:26
Medlem
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iton
Jag läste på SVT text-tv att han får 6 ÅRS behandling på ett behandlingshem, alltså inte 6 månader. Han skulle samtidigt betala 90 000kr. Det sistnämnda känns lågt i förhållande till vad han utsatt henne för. 6 års behandling känns mer rimligt dock.

Ja man borde ge samma böter som vid en våldtäkt och gångra den summan med antalet våldtäkter, säg 35 000 och X 200= 7 miljoner

Straffrabatter är ett så djävla sjukt system, man förstår ju att all världens kriminella vallfärdar till Sverige.

Har någon sparat bild på kräket och lagt upp en länk till eller är det bara den stängda facebook länken?
Citera
2017-06-13, 10:29
Medlem
Tjuvhederns avatar
"Ch*rlott S*rensen och Sv*n-Åke S*rensen har motsatt sig det skadeståndsyrkande
som framställts mot dem. De har inte vitsordat något belopp som skäligt i och för
sig."

Jag tycker att det är lite sjukt att föräldrarna motsätter sig att betala skadestånd till flickan, deras egen dotter. Killen fyller 18 år i sommar så frågan är om skadeståndet då kan justeras över till att bara belasta honom, kanske...? Men oavsett, lite osmakligt tycker jag att päronen motsätter sig. Det har ju hänt i deras hem.
Senast redigerad av Tjuvhedern 2017-06-13 kl. 10:32.
Citera
2017-06-13, 10:30
Medlem
Tjuvhederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Victoriano
Hon hade blivit utsatt för sexuella trakasserier när hon va mindre och ingen trodde henne. Och nu ville hon inte berätta för att hon va rädd att ingen skulle tro henne ännu en gång.

GM ser för övrigt ut som att han skulle kunna ha någon lättare funktionsnedsättning.

Vidrigt. Tänk att inte bli trodd och sen genomlida detta. Stackars flicka.

Ja, killen ser inte direkt ut som att han fyller 18 inom en månad. Han ser ju ut att inte ens ha kommit i puberteten.
Citera
2017-06-13, 10:31
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
En viktig detalj är att flickan var rädd och inte vågade/hade någon att säga ifrån till.

Adoptivbarn med störning verkar vara en rimlig teori.

Romsk (typ Lakatos/Drivhall), där flickan känt lojalitet mot familjen och inte varit tillräckligt integrerad för att ha någon att berätta för, är också en rimlig teori. För det talar också skadeståndet, som staten förstås betalar.

"Utvidgad" afrikansk familj, där barnen inte DNA-testats för om de verkligen är föräldrarnas barn är också möjligt. Med samma tröskel för flickan att berätta för nån utomstående.

Mera tveksam till allmänt MENA, därför att de har ofta många barn (med närliggande genuppsättning), och då hade nån annan märkt något och det hade inte kunnat hållas hemligt, ens om flickan inte hade någon att berätta för.

Plastsyskon i någorlunda välfungerande svensk familj är osannolikt.

Syskon i helt havererad svensk familj är förstås möjligt, men mindre sannolikt. Där har flickan ofta möjlighet att tala med någon annan.

Fel, fel, fel....
Till alla andra, onödigt hänga ut tjejen.
Citera
2017-06-13, 10:31
Medlem
Itons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Ja man borde ge samma böter som vid en våldtäkt och gångra den summan med antalet våldtäkter, säg 35 000 och X 200= 7 miljoner

Straffrabatter är ett så djävla sjukt system, man förstår ju att all världens kriminella vallfärdar till Sverige.

Har någon sparat bild på kräket och lagt upp en länk till eller är det bara den stängda facebook länken?

Fast jag måste ändå säga att jag blev positivt överraskad av de 6 åren. Lätt OT men jag läste även igår att killen som hade knivhuggit någon på ett tåg för några år sen fick 8,5 års fängelse. Strax innan var det dessutom ett annat, liknande fall där GM blev, i min mening, rimligt bestraffad. Får hoppas att det är en trend som börjar hålla i sig.

PS Hoppas att du inte misstycker för att jag anmärker på det men det heter inte gångra utan multiplicera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in