2017-06-14, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 007Bond
En 17-åring i nordvästra Skåne döms för över 200 sexuella övergrepp på sin lillasyster.
Hon var i åldern 14–15 år när hon utnyttjades.
Brodern har erkänt och ska nu få sex månaders vård på ett behandlingshem.

Under loppet av två år smög storebror in till sin syster flera gånger i veckan och utsatte henne för sexuella handlingar i tron att hon sov. Minst 200 gånger, beräknar Helsingborgs tingsrätt i sin dom på måndagen.
Flickan har berättat att hon vaknade när han kom in – men att hon inte vågade låta brodern veta att hon var vaken. "Hon har varit rädd och chockad och låtit det hända", enligt rätten.

http://www.expressen.se/kvallsposten/domd-for-fler-an-200-overgrepp-pa-syster/
'Jag tänkte på det att han kanske var latinamerikan eller fransman. De är också duktiga på sådant.
Citera
2017-06-14, 21:22
Medlem
200 gånger? Jag vägrar tro det är sant
Citera
2017-06-14, 21:22
Medlem
Hur fan kan man göra något sånt?
6 månader? Vilket jävla land vi lever i.

Var i helvete var föräldrarna? Dom borde fan dömmas dom med, precis som de som är närvarande under en våldtäkt utan att försöka hindra våldtäkten.
Citera
2017-06-14, 21:28
Medlem
.Chloes avatar
Varför är domen inte sekretessbelagd när det tydligt står att den tilltalade är broder till målsäganden?
Citera
2017-06-14, 22:54
Medlem
SneakyBastard82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Chloe
Varför är domen inte sekretessbelagd när det tydligt står att den tilltalade är broder till målsäganden?

Enligt en skribent här i tråden så får inte den åtalades/dömdas namn maskas, utan måste vara offentligt.

Så även om TR hade maskat hela skiten förutom namnet på gärningsmannen så hade vi ändå vetat vem offret var.
Citera
2017-06-14, 23:11
Medlem
Kedoslavs avatar
Tjejen har varit med om något riktigt traumatiserande, att vissa nötter här inne på Flashback outar hennes FB osv är bara tragiskt, låt henne vara ifred och försök få tag på brodern istället, såvitt vad jag vet så är han på fri fot så det är bara att köra gubbar!
Citera
2017-06-14, 23:33
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Tjejen har varit med om något riktigt traumatiserande, att vissa nötter här inne på Flashback outar hennes FB osv är bara tragiskt, låt henne vara ifred och försök få tag på brodern istället, såvitt vad jag vet så är han på fri fot så det är bara att köra gubbar!

Snälla tänk till lite. Om vi får reda på broderns namn får vi också per automatik reda på systerns namn också eftersom dom är syskon. it's not rocket science.
Senast redigerad av xaniix 2017-06-14 kl. 23:35.
Citera
2017-06-15, 01:15
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Snälla tänk till lite. Om vi får reda på broderns namn får vi också per automatik reda på systerns namn också eftersom dom är syskon. it's not rocket science.

Oroa dig inte för hur jag tänker, det jag endast påpekade va att man kan låta bli att outa hennes FB!
Citera
2017-06-15, 01:38
Medlem
Sant , ganska dåligt att outa stackars brudens FB
Hon lider och det minsta hon behöver är massa folk som skriver till henne på FB
Citera
2017-06-15, 07:52
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SneakyBastard82
Ja, jag vet det då det var jag som laddade upp den.

Vad vi pratar om är förundersökningsprotokollet, inte domen.

Lägger mig platt, ber om ursäkt och skämms lite.
Citera
2017-06-15, 09:01
Medlem
volvo 240s avatar
[Sinnessjukt, det är ju bara att säga att han känner skam... 200 fall av sexuellt utnyttjande av olika graad borde iaf med tanke på hans relativt låa ålder ge i alla fall 55 år i fängelse.QUOTE=xen1cal|60971921]Så jävla vidrigt! Och inte ens en dag inlåst för var övergrepp han utsatt sin syster för. Läste i artikeln att han kände skam för vad han gjort och det bidrar till att det bara hamnar på sex månader.[/quote]
Citera
2017-06-15, 09:26
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Tvåhundra tillfällen kan inte tolkas som något annat än hundraprocentigt samtycke men som vanligt är det kvinnan som är offret och mannen som ska straffas så fort det handlar om sex. Stackars pojk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in