Citat:
Ursprungligen postat av
FIFAjaha
Har kört TOTW 84+ untradeable 6 ggr och fått 3 walkouts, 2 som passade perfekt in i mitt lag. Har också lagt in lite SBC-kort som man aldrig använder.
Den SBCn jag gör mest är premiumuppgraderingarna för dom olika ligorna och dom ger verkligen utdelning! Har kanske gjort runt 30st och fått 7 TOTS och flera 84+ spelare som jag kunnat använda i TOTW 84+. Alla unrare som jag får lägger jag in i gulduppgradering och får 2 till spelare som jag kan använda i premiumuppgraderingarna igen.
Bra utdelning får jag lov att säga! Jag har gjort TOTW 84+ untradable 2 ggr och La Liga Premium upgrade kanske 5-6 gånger. Än så länge är bästa kortet NIF Rakitic, utöver det bara sånt som går direkt in i SBC-kvarnen nästa vända.
------------
Hur är Big Z i detta spel? Funderar på om han ska få vara i min BPL-elva men inte testat honom i denna upplaga. Jag har spelat med Kane/Lewa/Higuain på topp under året, så jag är van vid en stor och fysisk forward. Spelar inte alls djupledsbollar på min striker.
Tänkte köra typ så här då:
https://www.futbin.com/17/squad/4532736
Pogba och Alonso har jag inte testat. Målvakspositionen är öppen, spelar eg ingen roll om det blir DDG, Courtois eller Lloris.