2017-06-10, 16:42
Medlem
Jag vet inte vad FAN EA har gjort i sina senaste uppdateringar men jag är så arg så jag kokar just nu.

Ingenting stämmer i mitt spel. Jag har haft samma spelstil och samma custom tactics det senaste halvåret, och har krigat uppe i Div 2 och dragit ganska jämt med motståndarna. Har pendlat lite mellan Div 2 och 3, där jag ska vara. Nu har jag rasat ner till Div 7 och fortsätter att få stryk t.o.m där. Det är helt jävla sjukt. Vad har EA gjort? Varför fortsätter EA att förändra spelet under året som det ligger ute, istället för att låta alla inställningar, AI osv vara? Jag är så jävla less på att det här spelet fortsätter att vara det mest ojämna fanskapet i spelhistorien.
Citera
2017-06-11, 01:01
Medlem
EnLitenFryss avatar
Lite försiktigt börjat köra några repeatable sbc.

Ikväll körde jag totw tradable två gånger. Bytte in alla league Sbc spelare jag aldrig använder istället för att köpa 84-ratade kort till 4k per st. Kanske dumt, men jag har svårt att se när jag kommer använda Sbc Smolov, Sbc Etoo osv? De fick ryka även om det är specialkort. Kanske kommer det en mega-sbc om någon vecka som kräver specialkort, då får jag bita i sura äpplet.

Fick IF Mustafi och IF Javier Hernandez till ett värde av 50k sammanlagt... täcker knappt de discard IF jag vaskade. Nåja, klubben ska ju tömmas.

Vilka repeatable Sbc kör ni om några? Strategier?
Citera
2017-06-11, 01:25
Medlem
Någon som är sugen på att sälja lite coins? Ps4! Blir gaaalen på detta spel alltså
Citera
2017-06-11, 10:37
Medlem
Vart skulle ni säga är normalt för en att komma i weekend league om man har vunnit division 1 och spelar där regelbundet?
Citera
2017-06-11, 10:48
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fifakungen66
Vart skulle ni säga är normalt för en att komma i weekend league om man har vunnit division 1 och spelar där regelbundet?

20-30 wins.
Citera
2017-06-11, 13:29
Medlem
Hittade en kod till FIFA 17 på g2a för 13 dollar till xbox one, kan det verkligen vara hela spelet? Eller vart köper man det annars billigast online?
Citera
2017-06-11, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Lite försiktigt börjat köra några repeatable sbc.

Ikväll körde jag totw tradable två gånger. Bytte in alla league Sbc spelare jag aldrig använder istället för att köpa 84-ratade kort till 4k per st. Kanske dumt, men jag har svårt att se när jag kommer använda Sbc Smolov, Sbc Etoo osv? De fick ryka även om det är specialkort. Kanske kommer det en mega-sbc om någon vecka som kräver specialkort, då får jag bita i sura äpplet.

Fick IF Mustafi och IF Javier Hernandez till ett värde av 50k sammanlagt... täcker knappt de discard IF jag vaskade. Nåja, klubben ska ju tömmas.

Vilka repeatable Sbc kör ni om några? Strategier?

Har kört TOTW 84+ untradeable 6 ggr och fått 3 walkouts, 2 som passade perfekt in i mitt lag. Har också lagt in lite SBC-kort som man aldrig använder.
Den SBCn jag gör mest är premiumuppgraderingarna för dom olika ligorna och dom ger verkligen utdelning! Har kanske gjort runt 30st och fått 7 TOTS och flera 84+ spelare som jag kunnat använda i TOTW 84+. Alla unrare som jag får lägger jag in i gulduppgradering och får 2 till spelare som jag kan använda i premiumuppgraderingarna igen.
Citera
2017-06-12, 06:30
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Har kört TOTW 84+ untradeable 6 ggr och fått 3 walkouts, 2 som passade perfekt in i mitt lag. Har också lagt in lite SBC-kort som man aldrig använder.
Den SBCn jag gör mest är premiumuppgraderingarna för dom olika ligorna och dom ger verkligen utdelning! Har kanske gjort runt 30st och fått 7 TOTS och flera 84+ spelare som jag kunnat använda i TOTW 84+. Alla unrare som jag får lägger jag in i gulduppgradering och får 2 till spelare som jag kan använda i premiumuppgraderingarna igen.

Bra utdelning får jag lov att säga! Jag har gjort TOTW 84+ untradable 2 ggr och La Liga Premium upgrade kanske 5-6 gånger. Än så länge är bästa kortet NIF Rakitic, utöver det bara sånt som går direkt in i SBC-kvarnen nästa vända.

------------

Hur är Big Z i detta spel? Funderar på om han ska få vara i min BPL-elva men inte testat honom i denna upplaga. Jag har spelat med Kane/Lewa/Higuain på topp under året, så jag är van vid en stor och fysisk forward. Spelar inte alls djupledsbollar på min striker.

Tänkte köra typ så här då: https://www.futbin.com/17/squad/4532736

Pogba och Alonso har jag inte testat. Målvakspositionen är öppen, spelar eg ingen roll om det blir DDG, Courtois eller Lloris.
Citera
2017-06-12, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Bra utdelning får jag lov att säga! Jag har gjort TOTW 84+ untradable 2 ggr och La Liga Premium upgrade kanske 5-6 gånger. Än så länge är bästa kortet NIF Rakitic, utöver det bara sånt som går direkt in i SBC-kvarnen nästa vända.

------------

Hur är Big Z i detta spel? Funderar på om han ska få vara i min BPL-elva men inte testat honom i denna upplaga. Jag har spelat med Kane/Lewa/Higuain på topp under året, så jag är van vid en stor och fysisk forward. Spelar inte alls djupledsbollar på min striker.

Tänkte köra typ så här då: https://www.futbin.com/17/squad/4532736

Pogba och Alonso har jag inte testat. Målvakspositionen är öppen, spelar eg ingen roll om det blir DDG, Courtois eller Lloris.

Bara testat Ibra i draft och tycker han blir väldigt statisk i sitt spel..funkade mycket bättre som CAM för mig.. Skulle tro nåt av Lukakus kort skulle vara klart bättre då han blandar power med speed.. Annars är ju Son helt jäkla magisk.. kör hans SBC som anfallare med 7 i kemi...hur bra som helst..stark snabb galet skott ..
Citera
2017-06-12, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fifakungen66

25-30 wins.

Hur många wins brukar du få?
Citera
2017-06-12, 19:57
Medlem
Vill bara önska Weird lycka till imorn i FIWC. Starkt av dig att komma så långt såg att du hamna i samma grupp som Boraslegend. Kör hårt!
Citera
2017-06-13, 10:03
Medlem
Nån som testat TOTS Falcao?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här