Citat:
Ursprungligen postat av
bonaquaaa88
Det var precis vad jag tänkte på

Nu verkar det som de pratar om någon jävla koja, jag förstår dock inte riktigt varför de tror att det var han som hade byggt det

Diskussioner om att sätta upp en åtelkamera vid kojan och locka honom med hans favorit mat (Mcdonalds?) vad är det för fel på folk

?
Det var också någon som hade hittat en ryggsäck i ett område som Patrik hade inte vistas men den verkade tillhöra en nazist.
Nej, jag fattar inget om den kojan 😅 När skulle han hunnit bygga på den - den verkar ju hårt bevakad 😂 Förlåt men jag har semester och för mycket tid och följa Facebook - tråden som är så underhållande.... tragiskt för föräldrar och övriga anhöriga/närstående.
Roligaste kommentaren en kvinna hoppades att maten skulle få stå kvar i kojan och ej tas av någon annan än Patrik, hon hoppades att folk skulle respektera detta.
Tidigare i tråden har ju en annan kvinna skrivit om en uteliggare som hon känner till som bor där
på sommaren.., endå fortsätter folk driva på att Patrik bor där...
Både "Patrik" och uteliggaren borde väl lämnat platsen nu med all denna uppståndelse.
Varför kommer inte föräldrarna ner till Köping själva?
Någon admin på Facebook har skrivit att kojan är ett av de hetare spåren 😂
Pratade med en vän om detta idag - han var av tron att grabben levde, ja men han har ju
setts i Köping av massoooor med människor, jag la ner diskussionen direkt kan jag säga...