2017-06-12, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Nej det har jag väl aldrig sagt?

@realDonaldTrump
Great numbers on the economy. All of our work, including the passage of many bills & regulation killing Executive Orders, now kicking in!

Men det är klart, det dåliga som händer, obstruktionen, är ofta kretsen kring Hussein's fel! ;p
Tur att Mr. Trump flyttar sina möten ut från Husseins bigbrother komplex till ställen där Hussein inte har sina voyeur-cams och mickar installerade.

Det Donald Trump säger får man betrakta som "fake news" om man inte kan hitta någon opartisk källa som bekräftar det han säger.
2017-06-12, 12:26
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, barnen har snart sommarlov, men vad har detta för poäng för rådande diskussion menar du?
Eller är det bara en nytt försök till rökridå?

Inget av dessa är ens i närheten klara än, så säga det inte kommer leda någonstans är till 100% fel, då ingen vet än.
Så återkom du när det är fastställt(är osäker på om du ens fattar vad det betyder, men vi får väl snart se 9
Har jag påstått att något är fastställt? Vad jag däremot har gjort är att komma med min uppfattning av det:

(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik

Men det är ju klart och som du påpekar, vi vet inte än vad som kommer att hända med turerna kring Clinton Foundation och hennes Pay for Play än. Vi får väl se hur man kommer att ställa sig till Rices försök att tysta ner skandalen till att börja med.
2017-06-12, 12:31
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Har jag påstått att något är fastställt? Vad jag däremot har gjort är att komma med min uppfattning av det:

(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik

Men det är ju klart och som du påpekar, vi vet inte än vad som kommer att hända med turerna kring Clinton Foundation och hennes Pay for Play än. Vi får väl se hur man kommer att ställa sig till Rices försök att tysta ner skandalen till att börja med.
Du försöker ge uppfattningen att inget existerar, vist kan du det.
Men få det till någon sanning, så blir det bara fel som nu.

Inget du tar upp om Hillary ändrar en enda sak om det som sker med Trump, inte en enda sak.
Sen varför lever ni hela tiden i det förgångna?
Hillary är historia nu, så frågan är varför man validerar hennes existens som du och flertal gör ofta här.
Jag vet varför, och det är att ni inbillar er att två fel blir ett rätt, det kommer aldrig ske.

Sen har ni R-fans och R också för den delen, ropat varg så jävla många ggr nu.
Och även efter det redan avgjort att inga fel begåtts.
det är skandaler överallt enligt er, men aldrig någonsin hos R.
Hur blir man så selektiv?
2017-06-12, 12:38
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
det är skandaler överallt enligt er, men aldrig någonsin hos R.
Hur blir man så selektiv?

Halmdocka på steroider.
Har du missat hela #draintheswamp-grejen? neo-cons med McCain i spetsen?
Fulspelet i primaries osv.

Trump har många och mäktiga fiender emot sig.
Att han klarat sig så bra och att allt trots det går åt rätt håll gör ju att det är inte utan att man börjar tro att Mark Taylors profetia stämmer och att Mr. Trump talade sanning när han uttalade de bevingade orden "But most importantly, we will be protected by God"
2017-06-12, 12:40
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Ha, ha! Gör dig inte viktig. Dina kunskaper och analytiska förmåga ger inte precis någon anledning till förhävelse
Men om det tröstar dig att det inte uttalats några formella misstankar mot Trump personligen så unnar jag dig den snuttefilten.
Vart Muellers utredning hamnar i slutändan vet ingen av oss. Men han har befogenhet att nysta i Trumps privata ekonomi, för att kolla eventuella kopplingar till Ryssland, så var inte alltför säker.
Många republikaner börjar bli nervösa, även om inte du är det. Det har nu till och med höjts röster för att Trump bör avskeda även Mueller, därför att hans gäng av toppjurister är "farliga personer".
Formellt kan Trump visserligen göra det, men faller han för den frestelsen vet vi att det är panik ombord
Mig veterligen har allt jag skrivit i denna tråd stämt. Från LAND SLIDE victory till Russia Gate. Skulle faktiskt gå så långt som att säga att det enda som är av intresse i denna tråd har kommit från mig och en handfull andra Trumpare. Motståndarsidan utgörs av foliehattar oc trattskallar så konkurrensen är inte hård.

Men jag läste att Trump blockat nån på twitter så det blir nog snart riksrätt ska du se.

Senaste skandalen är tydligen att han underhållt utlänningar på sin golfklubb. Fruktansvärt. Riksrätt omgående...

Nä det är nog så att du får lära dig älska vår oreangea fredsfurste Trump.
2017-06-12, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist

Trump har många och mäktiga fiender emot sig.
Att han klarat sig så bra och att allt trots det går åt rätt håll gör ju att det är inte utan att man börjar tro att Mark Taylors profetia stämmer och att Mr. Trump talade sanning när han uttalade de bevingade orden "But most importantly, we will be protected by God"

Vad är allt som går åt rätt håll?
2017-06-12, 12:46
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Mig veterligen har allt jag skrivit i denna tråd stämt. Från LAND SLIDE victory till Russia Gate. Skulle faktiskt gå så långt som att säga att det enda som är av intresse i denna tråd har kommit från mig och en handfull andra Trumpare. Motståndarsidan utgörs av foliehattar oc trattskallar så konkurrensen är inte hård.

Men jag läste att Trump blockat nån på twitter så det blir nog snart riksrätt ska du se.

Senaste skandalen är tydligen att han underhållt utlänningar på sin golfklubb. Fruktansvärt. Riksrätt omgående...

Nä det är nog så att du får lära dig älska vår oreangea fredsfurste Trump.

Du må vara så fantastisk som du påstår, men det där var ju än en gång 100% ironiskt trams.
Varför lägga ner tid på ett diskussionsforum när du inte vill diskutera, utan bara håna alla som inte gillar Trump?
Det finns inget där! Trump är bäst! Blir det inte tjatigt i längden att blunda för allt som komplicerar bilden det minsta?
Senast redigerad av Slottsherre 2017-06-12 kl. 12:52.
2017-06-12, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Varför skulle Trump ta upp det ö.h.t. om han inte ville att Comey skulle göra något åt det? Om presidenten säger att han önskar eller hoppas att något ska ske, i ett öga-mot-öga-möte med en statsanställd så ska det till en speciell typ av idiot för att förneka att det handlar om påtryckningar.

Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Nej, det gör det inte. Den som påstår att man kan läsa andra människors tankar har fel helt enkelt.

Vadå läsa andra människors tankar?

Självklart var det önskningar från presidentens sida och sammantaget så visar ju Trumps agerande på att han ville att Comey skulle göra något åt detta.

https://www.youtube.com/watch?v=SocBBSZ-m-Q Förstår du?
2017-06-12, 12:52
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Jamen typ.. Allt?
Det enda problemet är ju att etablissemanget och dess korrupta massmedia gör allt för att obstruera.
Men inte ens det verkar ju gå särskilt bra.
Så; Ekonomin, jobben, utrikespolitiken, den kulturella renässansen, den kristna renässansen, allt går åt rätt håll broder, så känn ingen oro
2017-06-12, 12:53
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=MJFMidZYuYk

Och hur ska han framstå nu då hahaha
2017-06-12, 12:53
Medlem
Citat:
https://www.youtube.com/watch?v=MJFMidZYuYk

Och hur ska han framstå nu då hahaha

Detta är rätt talande och kommer det flera med liknande saker? Han ger dem sparken men de kommer tillbaka och haha jag vet inte vad jag ska säga jag skrattar så
2017-06-12, 12:54
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ekonomin, arbetslösheten, migrationen, utnämningar, översyn av voter ID, antifa får stryk, vapenlagar består, cash från KSA, muslim ban snart i HD, russia gate, Comey, opinionssiffror högre än Bill Clinton efter lika lång tid i VH.

Vad går dåligt menar du? Förtroendet för CNN?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in