2017-06-12, 11:26
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Chances of impeachment went from 3% to 0% with Comey's testimony

https://twitter.com/foxandfriends/status/873167417232338949

Sådär kan vi lägga ned det där tramset redan?

Så när en av dom värsta stollarna på FOX twittrar något säger du Amen och tror att du hört Sanningen?
2017-06-12, 11:26
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det är sådana där pseudoskandaler som FOX&Co hittade på för att smutskasta Clinton. Valet är dock över, så du kan sluta med valkampanjande, nu är det Trump och vad han har för sig som gäller.
Håller fullständigt med dig. Clinton Foundation och Pay for Play är rena pseudoskandaler som den här.
2017-06-12, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Det är sådana där pseudoskandaler som FOX&Co hittade på för att smutskasta Clinton. Valet är dock över, så du kan sluta med valkampanjande, nu är det Trump och vad han har för sig som gäller.

Ha ha man vet när det tar. Det gäller en del här inne men även Trump själv. När det bränns så hasplar de ur sig "Clinton" och "Obama".

Och man förstår att oron är stor när man måste låtsas att förhöret av Comey är avgörande för något som helst.

Nu när Mueller gräver på så är ju risken stor att han hittar en del grejer som är problematiska för administrationen och Trump. Att alla skulle vara vita som snö har jag svårt att tro. Och det är ju Trump själv som har dragit på sig Mueller vilket gör det extra roligt.
2017-06-12, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Håller fullständigt med dig. Clinton Foundation och Pay for Play är rena pseudoskandaler som den här.

Vet du ens något om det du skriver? I så fall kan du väl redogöra för juridiken angående detta?
2017-06-12, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pebble
Javisst skulle Trump kunna vittna under ed. Faller ju på sin orimlighet att han skulle fara med osanning eftersom han aldrig har eller haft fel. Selektiv varseblivning? Javisst uppfattar vi till synes samma händelser på olika sätt, men steget därifrån till att hemfalla åt systematiska selektiva sanningar, alltså rena lögner när man själv finner att verkligheten behöver justeras vittnar ju såklart inte om en direkt hederlig attityd.
Men vi är inte där än – måhända kan en edsförsäkran vara så högtidlig och allvarsam att sinnet mjuknar och verklighetsbilden inte blir så skev. Ja, den som lever får se.

Om nu Trump drar tillbaka sitt erbjudande om att vittna under ed så förefaller han svag. Och självklart lögnaktig.

Och ännu värre blir det när han aldrig kommer att tala om att detta med inspelande band är ett påhitt.

Han sänker sig långsamt nu. Vackert och tjusigt men långsamt ner i havet till fiskarna. Undrar om karln tänker dö av skam?
2017-06-12, 11:39
Medlem
klybans avatar
Citat:
Det var inte vad som sades där, vill du försöka igen?
FOX är en skämtkanal, det är bara en propaganda kanal för R och rightwingnuts.

Men skoj du pratar om så här gamla saker, verkar som man vill ta upp Hillary och Obama var gång det börjar bli jobbigt för er.
Men skoja tt ni lyfter dessa två politiker så de inte blir bortglömda, det gör vissa här ett utmärkt jobb att detta aldrig någonsin kommer ske.
Då finns inget mer denna grupp här gillar, och det är att inbilla sig två fel blir till ett rätt.
Och inbilla sig det är en poäng.

Sen så gamla saker som med Hillary du tar upp = inte lagförd = inget fel.
Men fantisera vidare, så får vi andra bli roade.
2017-06-12, 11:57
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
  1. Trump är redan rik som ett troll.
  2. Behöver jag nämna Clinton Foundation och Pay for Play.

1. Precis. Då tycker man att han borde kunna unna sig att lägga sina möten på statligt ägda mötesplatser (de finns) eller, hör och häpna, vita huset. Som alla andra presidenter. Det är nästan som han VILL skapa skandaler.
2. Min poäng flög dig över huvudet, men vad kan man förvänta sig. Poängen var att ni är jäviga. Om det vore någon ni hatade hade ni blivit fly förbannade att denne indirekt gynnar sin familjs business genom presidentskapet.
2017-06-12, 11:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
1. Trump blev vald till president - Demokraterna försökte stoppa installationen.
2. Flynn anklagas för att ha pratat med Ryssar - Trump blev kvar.
3. Trump anklagas för Rysslandskopplingar - Comey hävdade att han har bevis som han aldrig presenterar.
4. Nu anklagas Trump för korruption med andra regeringar.

https://www.svd.se/delstater-stammer-trump-for-korruption

Demokraterna lär sig aldrig....
Vad gjorde demokraterna menar du?

De andra är inte ens i närheten i att vara avgjorda, inte ens nära, INTE ENS NÄRA!!!
Återkom om två år, så kan det vara som det är för Hillary idag = inget brott skett.
Tills dess är det en hel del spekulationer av dig.

Flynn har tex själv sagt att de som fiskar efter åtalsfrihet/uppgörelser är skyldiga, så en på den listan är solklar skyldig = Flynn och allt enligt honom själv och de som vill ha åtalsfrihet/uppgörelser.
2017-06-12, 12:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
1. Precis. Då tycker man att han borde kunna unna sig att lägga sina möten på statligt ägda mötesplatser (de finns) eller, hör och häpna, vita huset. Som alla andra presidenter. Det är nästan som han VILL skapa skandaler.
2. Min poäng flög dig över huvudet, men vad kan man förvänta sig. Poängen var att ni är jäviga. Om det vore någon ni hatade hade ni blivit fly förbannade att denne indirekt gynnar sin familjs business genom presidentskapet.
Vissa av R fans här, älskar två fel = ett rätt(och då givetvis bara Trump som det blir rätt för, Hillary alltid fel, verkligen genomtänkt eller hur? ), det används väldigt flitigt, i tron att det verkligen blir ett rätt.
Men det sker aldrig till deras stora förtret, men visst dom försöker hålla skenet uppe.
Det blir rätt komiskt när de försöker, och sura när man avslöjar dom.
2017-06-12, 12:03
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Vet du ens något om det du skriver? I så fall kan du väl redogöra för juridiken angående detta?

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det var inte vad som sades där, vill du försöka igen?
FOX är en skämtkanal, det är bara en propaganda kanal för R och rightwingnuts.

Men skoj du pratar om så här gamla saker, verkar som man vill ta upp Hillary och Obama var gång det börjar bli jobbigt för er.
Men skoja tt ni lyfter dessa två politiker så de inte blir bortglömda, det gör vissa här ett utmärkt jobb att detta aldrig någonsin kommer ske.
Då finns inget mer denna grupp här gillar, och det är att inbilla sig två fel blir till ett rätt.
Och inbilla sig det är en poäng.

Sen så gamla saker som med Hillary du tar upp = inte lagförd = inget fel.
Men fantisera vidare, så får vi andra bli roade.
Men Herre Gud, jag håller ju fullständigt med vederbörande. Min poäng är att detta inte kommer att leda till något, vilket jag baserar på Washington Posts artikel som jag länkar till några steg bakåt i tråden. Där spekulerar jag också över de egentliga skälen till det hela.

Det märks att sommarlovet har börjat.
2017-06-12, 12:08
Medlem
klybans avatar
Citat:
Men Herre Gud, jag håller ju fullständigt med vederbörande. Min poäng är att detta inte kommer att leda till något, vilket jag baserar på Washington Posts artikel som jag länkar till några steg bakåt i tråden. Där spekulerar jag också över de egentliga skälen till det hela.

Det märks att sommarlovet har börjat.
Jo, barnen har snart sommarlov, men vad har detta för poäng för rådande diskussion menar du?
Eller är det bara en nytt försök till rökridå?

Inget av dessa är ens i närheten klara än, så säga det inte kommer leda någonstans är till 100% fel, då ingen vet än.
Så återkom du när det är fastställt(är osäker på om du ens fattar vad det betyder, men vi får väl snart se 9
2017-06-12, 12:08
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Nu är det såhär, allt som har hänt är Obamas fel, allt som händer är Obamas fel och allt som kommer att hända de närmaste 100 åren är Obamas fel! Eller hur?
Nej det har jag väl aldrig sagt?

@realDonaldTrump
Great numbers on the economy. All of our work, including the passage of many bills & regulation killing Executive Orders, now kicking in!

Men det är klart, det dåliga som händer, obstruktionen, är ofta kretsen kring Hussein's fel! ;p
Tur att Mr. Trump flyttar sina möten ut från Husseins bigbrother komplex till ställen där Hussein inte har sina voyeur-cams och mickar installerade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in