2017-05-12, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visibly
Känns som en förvuxen jättebebis som försöker agera cool för passa in med kidsen på Riche födda 90-00 talet. Har respekt för hur han kämpar sig upp, säkert trevlig i person, men det han kommunicerar offentligt får en att må en släng illa.

Håller med! Han spårar ur på något i stort sett varje morgon på mix och inte sällan får Gry ta honom lite i örat och säga åt honom att lugna ner sig. Oftast är det något sexuellt som han spårar ur på och han verkar ha hang-ups på storlekar och på sin egen rumpa.
Är det en roll han spelar så vette fåglarna varför man vill bli sedd på det viset!? Men folk gör ju de märkligaste saker hela tiden så why not liksom.
Humorn är oftast på mycket låg nivå. Hans programpunkt "sjuk på fel jobb" får mig alltid att byta kanal. Maken till lågvattenmärke är svårt att hitta!
Citera
2017-05-12, 09:28
Medlem
Tjuvringer och "sjukanmäler" sig, fjantarna runt honom skrattar som när de var fjortisar 1977.
Citera
2017-05-12, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGossip
Håller med! Han spårar ur på något i stort sett varje morgon på mix och inte sällan får Gry ta honom lite i örat och säga åt honom att lugna ner sig. Oftast är det något sexuellt som han spårar ur på och han verkar ha hang-ups på storlekar och på sin egen rumpa.
Är det en roll han spelar så vette fåglarna varför man vill bli sedd på det viset!? Men folk gör ju de märkligaste saker hela tiden så why not liksom.
Humorn är oftast på mycket låg nivå. Hans programpunkt "sjuk på fel jobb" får mig alltid att byta kanal. Maken till lågvattenmärke är svårt att hitta!

Han har väl fått det som de andra inom radio, TV och annan media, via "kontakter" för om man hade anställt efter meriter hade han aldrig fått jobbet. Hans brorsa har också fått sitt jobb via en avsugning eller att ha tagit den i tvåan. det handlar inte om några smarta individer.
Citera
2017-06-11, 12:29
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Nån som vet om gubben är singel igen?
Citera
2017-06-11, 13:21
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teddyB_VBG
Nån som vet om gubben är singel igen?
Han ska ju gifta sig.http://www.expressen.se/noje/anders-timell-gifter-sig-med-charlotte-34/
Citera
2017-06-11, 14:50
Medlem
Jag satt mittemot han på T-banan och han såg precis
ut som en missbrukare på väg att köpa en fix. Jag väntade
bara på att han skulle resa sig upp och be om några kronor...
Citera
2017-06-11, 15:03
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Han ska ju gifta sig.http://www.expressen.se/noje/anders-timell-gifter-sig-med-charlotte-34/
Märkligt att någon vill ha en sån slashas.
Citera
2017-06-11, 19:42
Medlem
Ronilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronille
Träffade Anders i Visby i somras vid flera tillfällen. Ett tillfälle var min 6-åriga son med. Han tittar och tittar och så säger han högt och ljudligt:

" Varför är gubben från Gladiatorerna så hal i ansiktet? Hans tänder gnisslar ju fram och tillbaka hela tiden, det ser ut som han måste hjälpa hakan tillbaka"

Vad svarar man?

Ja min son, så blir det efter långvarigt kolatorskande...Måste också tillägga att även jag reagerade, spattig gång och tjackis i munnen.

Jag citerar mig själv. Se ovan
Citera
2017-06-11, 22:49
Bannlyst
Helt otroligt att han har sugit av Bard. Spydde när jag hörde det.
Citera
2017-06-12, 23:35
Medlem
Celiakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Jag satt mittemot han på T-banan och han såg precis
ut som en missbrukare på väg att köpa en fix. Jag väntade
bara på att han skulle resa sig upp och be om några kronor...

Har även jag åkt gröna linjen med Anders, han ser otroligt sliten ut i verkligheten. Spattig med massa ticks och benen är som tandpetare. Så där kan man aldrig bli utan att missbruka centralstimulerande preparat. Han ser riktigt nedgången ut. Otroligt att man anställer en knarkare på radio och Riche. Verkar ha humor och konsekvenstänk som en tonåring, tragiskt.
Citera
2017-06-19, 08:31
Medlem
fredrikdenstores avatar
Nu skall han bli pappa oxå!
http://www.expressen.se/noje/nya-karleksbeskedet-anders-timell-blir-pappa/
Citera
2017-06-20, 07:29
Medlem
Sveriges mest pinsamma idiot. En 50 plussare som tramsar runt i etern och tror han är skitkul. Trodde att hans bror var värst men den här fjanten tar priset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in