2017-06-10, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.turtle
Känner själv ingen större motivation till livet. Dagarna är fyllda av en rastlöshet och ett närmast apatiskt tillstånd. Majoriteten av årets dagar snabbspolas och glöms bort med hjälp av droger, egentligen ser vardagen likadan ut berusad eller inte. Men under berusning så försvinner mörka tankar och istället för en oändligt lång dag stirrandes på klockan, så försvinner tiden rätt fort under påverkan.

Som sagt, genom droger snabbspola vardagen i ett påtänt "autopilot" tillstånd. Så får jag dagarna att gå utan att själv behöva "närvara".

På frågan vad som får mig att fortsätta så finns det ju ett hopp om att någon gång hitta motivation.

Jag har tillslut insett att jag aldrig kommer hitta motivationen. 10 folköl, 2mg sub, 1gr tram, 15st ksalol 2st 4,5% cider har jag tagit just nu., målet med kvällen är andningsdepression och slippa sitta i väntan längre. 6st 4,5% cider och 50mg alpra har jag kvar att tillgå.

Detta kan mycket väl vara mitt sista inlägg på flashback, men jag är rädd för att det jag har inte ska räcka för att döda mig, men det är mitt andra ärliga försök. Önska mig lycka till, för det värsta jag kan föreställa mig just nu är att vakna upp imorgon.
Senast redigerad av mr.turtle 2017-06-10 kl. 22:46.
Citera
2017-06-10, 23:04
Medlem
ananasdunks avatar
Citat:
Jag har tillslut insett att jag aldrig kommer hitta motivationen. 10 folköl, 2mg sub, 1gr tram, 15st ksalol 2st 4,5% cider har jag tagit just nu., målet med kvällen är andningsdepression och slippa sitta i väntan längre. 6st 4,5% cider och 50mg alpra har jag kvar att tillgå.

Detta kan mycket väl vara mitt sista inlägg på flashback, men jag är rädd för att det jag har inte ska räcka för att döda mig, men det är mitt andra ärliga försök. Önska mig lycka till, för det värsta jag kan föreställa mig just nu är att vakna upp imorgon.

Don't do it!!! Om du inte redan har, så skulle jag verkligen råda dig till att kontakta någon som kan hjälpa dig att hitta motivationen igen. Ring 112 så kan de hjälpa dig. Lovar!

Går du hos någon psykolog? Har du vänner eller familj du kan prata med? Lovar dig att livet kommer bli bättre! Gör inget du kommer ångra nu.. Finns många som verkligen skulle sakna dig.
Citera
2017-06-10, 23:08
Bannlyst
älskar livet , men jag har sett döden djupt i ögat ett antal gånger nu redan och känner bara ett otroligt lugn inombords över detta , jag vet mycket väl att jag inte kan lura döden hur länge som helst fast jag försöker verkligen hänga kvar i livet . när det är över så är det över liksom , jag vet inte vad som skulle kunna hejda mej lite och leva längre ?, då jag är en sökare av den yttersta gränsen och njuter av det . mitt liv liksom
Citera
2017-06-10, 23:12
Medlem
Denoms avatar
Jag finner mitt meningslösa lidande ganska roande, har svårt att känna att det finns något värt att ta på allvar överhuvudtaget.
Citera
2017-06-10, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ananasdunk
Don't do it!!! Om du inte redan har, så skulle jag verkligen råda dig till att kontakta någon som kan hjälpa dig att hitta motivationen igen. Ring 112 så kan de hjälpa dig. Lovar!

Går du hos någon psykolog? Har du vänner eller familj du kan prata med? Lovar dig att livet kommer bli bättre! Gör inget du kommer ångra nu.. Finns många som verkligen skulle sakna dig.

Jag har sökt hjälp i flera år, psykiatrin,socialen,unga vuxna, bup, beroendeenheten, behandlingshem och gjort ett antal utredningar genom åren för att få reda på varför jag har ett sdpandt självhat att allt hag gör leder till mitt lidande.

Hellre slipper jag ploågan jag sjlv utsätter mig för varje dag än att hoppas p¨ att der någomsin ska bli bättre

edit; känner mig inet överdsoerad, mer öl eller mer alpra fpr att lycaks?
Senast redigerad av mr.turtle 2017-06-10 kl. 23:51.
Citera
2017-06-10, 23:59
Medlem
ananasdunks avatar
Citat:
Jag har sökt hjälp i flera år, psykiatrin,socialen,unga vuxna, bup, beroendeenheten, behandlingshem och gjort ett antal utredningar genom åren för att få reda på varför jag har ett sdpandt självhat att allt hag gör leder till mitt lidande.

Hellre slipper jag ploågan jag sjlv utsätter mig för varje dag än att hoppas p¨ att der någomsin ska bli bättre

edit; känner mig inet överdsoerad, mer öl eller mer alpra fpr att lycaks?

Jag tror bara inte du fått rätt hjälp ännu. Vet att det kan vara svårt att hitta rätt, men lovar att du kommer göra det! Ge inte upp!! Ring 112 nu, så kommer de hjälpa dig och du kommer må bättre. Trust me!

Känns väldigt onödigt att göra något som jag vet att du kommer ångra. Tänk på hur många som kommer sakna dig.. Även om du kanske inte tror det. Men lovar att det är så. Ta inget mer nu och hör av dig till 112.

Det kommer att bli bättre!
Citera
2017-06-11, 00:35
Medlem
Citat:
Jag tror bara inte du fått rätt hjälp ännu. Vet att det kan vara svårt att hitta rätt, men lovar att du kommer göra det! Ge inte upp!! Ring 112 nu, så kommer de hjälpa dig och du kommer må bättre. Trust me!

Känns väldigt onödigt att göra något som jag vet att du kommer ångra. Tänk på hur många som kommer sakna dig.. Även om du kanske inte tror det. Men lovar att det är så. Ta inget mer nu och hör av dig till 112.

Det kommer att bli bättre!

112 var bland det första jag försökte med, därefter flerrra okija psyjuatruer iícg behanfling, Jag tror du ät blind, samhäkkskyddet finns inte kängre, blivit sviken av så många myndigheter ovh innan du hamnat i liknnnande situation själv så kommer du inte fortfarande tri att Sverige kan erbjuda någon hjäko
Citera
2017-06-11, 00:45
Medlem
ananasdunks avatar
Citat:
112 var bland det första jag försökte med, därefter flerrra okija psyjuatruer iícg behanfling, Jag tror du ät blind, samhäkkskyddet finns inte kängre, blivit sviken av så många myndigheter ovh innan du hamnat i liknnnande situation själv så kommer du inte fortfarande tri att Sverige kan erbjuda någon hjäko

Kan garantera att du kommer ångra dig. Ring 112 nu! Du har bara haft otur och träffat fel personer. Lovar att det finns någon som kommer kunna hjälpa dig! Fattar att allt känns jobbigt nu, men det kommer vända! Belive me.

Känns så himla onödigt att göra något permanent, baserat på hur du känner nu.

Tror inte du också att du kommer ångra dig? Hur tror de personerna som bryr sig om dig kommer må? Ring 112 nu, så kommer du få den hjälp du behöver. Lovar!
Citera
2017-06-11, 01:25
Medlem
Citat:
Hoppas att du mr.turtle - min aliasnamne - fortfarande följer tråden.

Varför valde du "turtle" som alias? Sköldpadda? Sköldkörtelproblem? Det är något som påverkar både kropp och själ. Det var min "inspiration" när jag valde alias, TURTLE plus TOAD (padda). Paddor som djur och som modern teknik, intresserar mig.

Nog är det svårt ibland att vara helt nöjd med livet, men att det ska ta slut vill jag helst undvika att tänka på. Jag har märkt för min del, att jag blir ännu lägre om jag fördjupar mig i döden.
Citera
2017-06-11, 08:36
Medlem
Citat:
Kan garantera att du kommer ångra dig. Ring 112 nu! Du har bara haft otur och träffat fel personer. Lovar att det finns någon som kommer kunna hjälpa dig! Fattar att allt känns jobbigt nu, men det kommer vända! Belive me.

Känns så himla onödigt att göra något permanent, baserat på hur du känner nu.

Tror inte du också att du kommer ångra dig? Hur tror de personerna som bryr sig om dig kommer må? Ring 112 nu, så kommer du få den hjälp du behöver. Lovar!

benso dekadde mig 80st alpra 1mg tram 2mh sub & säkert 2+ promilel. väger undr 50 kg .od fungrerar inte´r´på mig. flåt om nån gick falsk hopp, mrn jag götr det säkrare ida
Citera
2017-06-11, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turtletoad
Hoppas att du mr.turtle - min aliasnamne - fortfarande följer tråden.

Varför valde du "turtle" som alias? Sköldpadda? Sköldkörtelproblem? Det är något som påverkar både kropp och själ. Det var min "inspiration" när jag valde alias, TURTLE plus TOAD (padda). Paddor som djur och som modern teknik, intresserar mig.

Nog är det svårt ibland att vara helt nöjd med livet, men att det ska ta slut vill jag helst undvika att tänka på. Jag har märkt för min del, att jag blir ännu lägre om jag fördjupar mig i döden.

struma, vgr undr 50gk, å ätsrörning, ätwr mer än vodybuilders bulkR, Gåt inte up i vijt Alls. sköldkörtel som leyy dit
Citera
2017-06-11, 09:46
Medlem
Citat:
struma, vgr undr 50gk, å ätsrörning, ätwr mer än vodybuilders bulkR, Gåt inte up i vijt Alls. sköldkörtel som leyy dit
Eländes elände!
En svägerska fick problem med struma - för mycket sköldkörtelhormon - och fick ta radioaktiva jodtabletter för att förminska körteln. Det är svårt att komma helt rätt i hormonnivåerna, men man blir hjälpt inom vården i alla fall.

Antagligen har du väl redan sökt vård, eftersom du har namn på eländet . . . men gå en gång till!

Jag är glad, att du svarade mig! Jag hade blivit ledsen, om du somnat in för evigt i natt. Det är ett nederlag för oss medmänniskor, när någon dör olycklig och förtvivlad med sitt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in