Citat:
Ursprungligen postat av
mr.turtle
Känner själv ingen större motivation till livet. Dagarna är fyllda av en rastlöshet och ett närmast apatiskt tillstånd. Majoriteten av årets dagar snabbspolas och glöms bort med hjälp av droger, egentligen ser vardagen likadan ut berusad eller inte. Men under berusning så försvinner mörka tankar och istället för en oändligt lång dag stirrandes på klockan, så försvinner tiden rätt fort under påverkan.
Som sagt, genom droger snabbspola vardagen i ett påtänt "autopilot" tillstånd. Så får jag dagarna att gå utan att själv behöva "närvara".
På frågan vad som får mig att fortsätta så finns det ju ett hopp om att någon gång hitta motivation.
Jag har tillslut insett att jag aldrig kommer hitta motivationen. 10 folköl, 2mg sub, 1gr tram, 15st ksalol 2st 4,5% cider har jag tagit just nu., målet med kvällen är andningsdepression och slippa sitta i väntan längre. 6st 4,5% cider och 50mg alpra har jag kvar att tillgå.
Detta kan mycket väl vara mitt sista inlägg på flashback, men jag är rädd för att det jag har inte ska räcka för att döda mig, men det är mitt andra ärliga försök. Önska mig lycka till, för det värsta jag kan föreställa mig just nu är att vakna upp imorgon.