2017-05-29, 19:26
Medlem
xman1s avatar
Tjena här kommer min första kurrapport !
Som rubriken lyder så har jag varit med länge i den här branschen och började min första kur 1984 vilket är ett tag sen hehe...
Mitt största intresse är bb vilket jag fick upp ögonen för av Ulf Bengtsson SM Mästare 10 år i rad.
Själv har jag tävlat i bb på 80 talet och några gånger i en comback 2004-2005
Men har inte haft motivation för mera tävlande sen dess på grund av olika omständigheter.

Dom sista 3 åren nu har jag lagt in en högre växel och återupptagit även preppandet.
Mina mål nu med den här kuren är att försöka komma i samma form som jag var 2005 vilket var min livs form.
Viktmässigt har jag inga större mål med utan vill bara komma i bra form.
Jag Har Tävlat i 80 och 85 kg klassen och kan jag komma i form och väga 85 kilo hård så blir jag mer än nöjd.
Min vikt just nu pendlar på 86-87 kg och började min crusie kur för cirka 6 veckor sen.

Min längd är 169 kort och är 50 plus
Kuren jag kommer köra på är ingen brutal kur mer lik något liknade jag körde på 80 talet vilket var 500mg Sustanon och 200 mg Deca i veckan vilket räckte bra då.

Jag har valt just Supeman LAB för jag har sett mycket goda omdömen i tråden om samtliga prepp och till sammans med bra kost och klok träning och ungefär samma dosering jag tog 2005 så hoppas jag kroppen kommer svara som då men det återstår att se.

Preppen jag kommer använda mig av av är Sustanon
NPP
Masteron E
Dianabol
Jag kommer första veckan Ta 1000 mg av sustan för att sen lägga mig på 750 mg
Möjligt att jag kommer höja det till 1000 mg i veckan det får jag känna mig fram på.
Måndag 500mg Sustanon 150 mg NPP 200 mg Masteron
Onsdag 250mg Sustanon 150 Mg NPP
Fredag 250mg Sustanon 150 mg NPP 200 mg Masteron

Dianabolen kommer jag inte köra på för en jag känner att kuren planar av så får se när jag börjar köra på dom ?
Sen kommer jag inte tråka ut den som vill följa den här kuren med att skriva dagligen om hur varje pass går eller inte går haha utan jag kommer nog skriva 1-2 gånger i veckan vilket jag tycker räcker gott och väl för att få en hum om hur det går .

Första uppdateringen är att oljan är rätt tjock men tycker inte det är något problem.
Jag tog alla 3 preppen på morgonen i dag och nu är klockan snart 18 och känner absolut ingen pip alls så, Så här långt är allt bra : )
Citera
2017-05-30, 16:50
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Detta ska jag följa med spänning! Själv tänkt att lägga mig på testo deca dbol över vintern på 500/500 e5d och 50mg ed. Första vändan på deca för mig, kanske är för hög dosering baserat på din kur? Kötta på och lev väl mvh
Citera
2017-05-30, 20:50
Medlem
xman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladiatornsKamp
Detta ska jag följa med spänning! Själv tänkt att lägga mig på testo deca dbol över vintern på 500/500 e5d och 50mg ed. Första vändan på deca för mig, kanske är för hög dosering baserat på din kur? Kötta på och lev väl mvh

Tack kul du tycker så GladiatornsKamp
Din dosering på Decan kan absolut vara rätt det är något du får känna efter själv för allt är väldigt individuellt , Vissa är väldigt känsliga för just Deca för det har en hel del Östrogena biverkningar tyvärr ,
Det kan vara bra att ha lite Adex EoD eller var tredjedag men väldigt individuellt som jag sa.
Börja på 500 mg deca var 7 dag i stället och öka upp till var 5 i om det känns bra.
Behöver du ingen östrogenrensare så är det ett plus men bra att ha till hands om det skulle behövas.

Lycka till
Citera
2017-05-31, 14:26
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xman1
Tack kul du tycker så GladiatornsKamp
Din dosering på Decan kan absolut vara rätt det är något du får känna efter själv för allt är väldigt individuellt , Vissa är väldigt känsliga för just Deca för det har en hel del Östrogena biverkningar tyvärr ,
Det kan vara bra att ha lite Adex EoD eller var tredjedag men väldigt individuellt som jag sa.
Börja på 500 mg deca var 7 dag i stället och öka upp till var 5 i om det känns bra.
Behöver du ingen östrogenrensare så är det ett plus men bra att ha till hands om det skulle behövas.

Lycka till

Tack för ditt råd
Citera
2017-06-01, 17:19
Medlem
Kul. Följer med spänning.

Tar gärna emot lite formbilder
Citera
2017-06-01, 18:19
Medlem
havregransgrats avatar
Samma här, följer då detta är lite extra intressant i och med att vi är i samma ålder och har ungefär samma kroppsmått, vad gäller längd i alla fall.
Citera
2017-06-03, 18:19
Medlem
xman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theterm95
Kul. Följer med spänning.

Tar gärna emot lite formbilder

Haha vi får se
Citera
2017-06-03, 18:21
Medlem
xman1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av havregransgrat
Samma här, följer då detta är lite extra intressant i och med att vi är i samma ålder och har ungefär samma kroppsmått, vad gäller längd i alla fall.

Ah kul då känner jag mig inte så ensam i min ålder
Ja dom flesta har ju lagt av aktivt sen många år tillbaka som man tränade med förr ,
Citera
2017-06-03, 18:22
Medlem
xman1s avatar
Tjena igen nu dax för lite uppdatering för nu har det gått några dagar.
Absolut ingen pip alls av något av preppen vilket man inte ska behöva få när oljan är som den ska vara .
Tisdagen började med ont i huvudet vilket jag kan få när jag höjer dosen vilket jag nu gjort från 350mg till 1g den här veckan och har ju även lagt till 2 prepp till.

Onsdagen lika jäklig huvudvärk och nu har jag varit tvungen att ta Ipren vilket jag försöker undvika annars .
Torsdagen vaknade jag upp med fet hy och så fet så jag varit tvungen att tvätta mig i ansiktet flera gånger om dagen och svider i ögonen när oljan från ansiktet kommer in i ögonen vilket jag ser som ett tecken på att jag blivit väldigt anabol och att preppen funkar.
Jag har fortfarande ont i huvudet och får ta 2 ipren om dagen.

I går fredags så var huvudet bättre och tog inga ipren.
En trevlig sak som redan har dykt upp är en mer fyllig muskulatur och har skönt tryck i kroppen.

I dag lördag så är det vilodag och bättre i huvudet men inte 100 än.
Ätardag oxå så har precis tryckt i mig 3 vaniljbullar och har en kladdkaka som jag ska tvinga i mig oxå under kvällen haha.
I morgon så blir det ryggträning så lär ha bra tryck efter all skit jag tryckt i mig och så kanske preppen hjälper till lite extra oxå.,

Inte så mycket mera och skriva just nu efter bara en knapp vecka på preppen men fått biverkningar som fet hy ont i huvudet och tryck i kroppen så är mer än nöjd så¨här långt : )

Nya uppdateringar om styrka mm hoppas jag kommer snart förhoppningsvis nästa vecka .

Ha en kanon helg alla byggar vänner .

xman .
Citera
2017-06-06, 17:33
Medlem
xman1s avatar
Tja då var det dax för lite mera uppdatering !
Ett stort plus är att huvudvärken är över helt och hållet nu och tror den kom av att jag hoppade upp från 350 till 1g testo.
Sen har jag blivit lite vätskefylld och det har nog oxå med doshöjningen att göra så den här veckan lägger jag mig som planerat på 750 mg testo så tror jag att vätskan kommer plana efterhand.
Sen så kommer Masten även hjälpa till med östrogenrensning men tar nog ett par veckor innan den kickar in ordentligt eftersom det är E som jag kör på.

En annan trevlig sak är att styrkan ökat markant och det så pass snabbt men det är ju 2 korta estrar i Sustan så den kickar igång snabbt.
Jag har även fast jag fått lite vätska i kroppen fått mera markerade muskler vilket syns speciellt på axlar och bröst .

Ja det var allt för den här gången och är mer än nöjd med resultaten efter så här kort tid.

Ha en Super kväll det ska jag

xman
Citera
2017-06-09, 19:26
Medlem
GladiatornsKamps avatar
Gött att det verkar vara bra grejer du fått tag på
Citera
2017-06-12, 17:26
Medlem
xman1s avatar
Citat: