Citat:
Ursprungligen postat av
Ramaria
Om jag har förstått rätt, så hoppas jag att vissa förstår varåt det barkar och börjar sammarbeta med polisen. Att inte göra det tyder väldigt mycket på inblandning. Något som inte bara kommer förstås av mig utav av många andra. Kanske kommer det då att läggas mycket krut på vissa toxikologa undersökningar av Aki.
Det finns ju liiiiite tid kvar att lägga korten på bordet och ändå kunna behålla anseendet och hedern. Men tick tack tiden rinner iväg och
vissa kan bli stämplade för all framtid som de som med all sannolikhet var inblandade i mord och mordförsök. Men en del ser mer till en dröm om pengar än till att skaffa sig själv ett bra liv och även ett gott rykte som inte förstör även för nästkommande generation.
Det här är en historisk rättegång och kommer att genljuda länge i media och andra sammanhang
Lite lattjo är det att Johanna leker amatörpsykolog och försöker att prångla på rätten och gömma sig både självdiagnosisterad diagnos och psykstatus
Hon borde klassas som psykopat och kommer inte att komma undan med en RPU utan det blir gå direkt i fängelse utan att passera gå = noll pengar att hämta