2017-06-08, 23:01
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Längtar efter dagen då dessa kvinnor få löpa gatlopp genom svenska städer, med rakat hår och brustna blickar.
En dag...https://i.imgur.com/JIbKbFw_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=hi gh
Citera
2017-06-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arial
https://www.sydsvenskan.se/2017-06-08/flyg-hem-vara-ungdomar-fran-helvetet-i-kabul
De här kvinnorna verkar nästan helt besatta av de afghanska pojkarna, hur i hela friden kan man resonera så här?

Det som är fascinerande är att hon tycker att det är killarna/männen som ska räddas från livet i Afghanistan. Småflickorna och tonårstjejerna som verkligen inte har någon framtid i det landet tycker hon kan stanna kvar. Antagligen för att de inte hetsar upp henne sexuellt som afghanska männen gör.
Citera
2017-06-09, 04:50
Medlem
shorty81s avatar
Jag såg att Aftonbladet hade skrivit om det här häromdagen , sen nån dag efter hade de dragit in artikel om razzia på bordell eller hos några horer runt i landet.
Av ledans manöver^^ nu är dom på g de kåta jävlarn cheeses och många skäggisar har dom.
Kan tänka mig höra dom-va inte rädd nu är ni trygga.
Citera
2017-06-09, 04:54
Medlem
foool13s avatar
Han är 25, vem fan bryr sig.
Citera
2017-06-09, 05:21
Medlem
shorty81s avatar
[quote=afghaniboy|60926500]I came here to Sweden from Afghanistan four years ago with some friends. I go to live with a swedish woman who gave me hugs and rubbed me and invited me to her bed. All my friends got the same treatment and was very happy. Would you not have been if you hade gone to a foreign land where all the women were crazy on you and wanted to have sex with you? They would give you things, pay for all you wanted and in the night time they could not have enough of you while moaning Yes please, I love you!

Why are you angry ut us for having sex with these women? They come to us of free will and want nothing more than us inside them. I can not remember a single women who did not invite me to her bed while I was taken care of Migrationsverket. Even the local boss took a ride on me in her office. That was some crazy days and a dream come true for a young man like me and my friends. Two of the women got pregnant and chose to keep the child, but I not want to have contact with them because I don't know who the father is.

I can understand that you are angry at your women behaving like this, but is it really our fault? They want to have sex with us and as young men we are up to it. You would also be, no?[/QUOTE

Dude take them with you home, you are a joke nobody else want you Iam sorry but fucking look around!
Citera
2017-06-09, 06:34
Medlem
IQ130s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arial
https://www.sydsvenskan.se/2017-06-08/flyg-hem-vara-ungdomar-fran-helvetet-i-kabul
De här kvinnorna verkar nästan helt besatta av de afghanska pojkarna, hur i hela friden kan man resonera så här?

Många obehagliga personer i den här tråden, men för att svara seriöst:
Många som tar hand om ensamkommande verkar ha ett behov som är mänskligt, att känna sig behövda och hitta någon mening i livet. En del kanske även behöver en försörjning och inkomst. När dessa två behov sammanfaller kan de ensamkommandes behov vara en win-win för dessa kvinnor, som män.

Personen i det här fallet har förlorat sin man, han var psykiskt sjuk och begick självmord framför ett tåg.

http://www.skd.se/2016/01/20/deras-karlekshistoria-fick-ett-abrupt-slut/

Flyktingindustrin är betydligt mer lönsam än att ta påhugg i vården, där det saknas folk.
Citera
2017-06-09, 06:40
Medlem
So what?

Svenska män är pedofiler och har importerat asiatiska kvinnobarn i decennier för hemhjälp och sex. Kommunisten Hubinette sa det.

För länge sen dessutom!
Senast redigerad av Underjordiska 2017-06-09 kl. 06:44.
Citera
2017-06-09, 13:40
Medlem
sillynamnams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ130
Många obehagliga personer i den här tråden, men för att svara seriöst:
Många som tar hand om ensamkommande verkar ha ett behov som är mänskligt, att känna sig behövda och hitta någon mening i livet. En del kanske även behöver en försörjning och inkomst. När dessa två behov sammanfaller kan de ensamkommandes behov vara en win-win för dessa kvinnor, som män.

Personen i det här fallet har förlorat sin man, han var psykiskt sjuk och begick självmord framför ett tåg.

http://www.skd.se/2016/01/20/deras-karlekshistoria-fick-ett-abrupt-slut/

Flyktingindustrin är betydligt mer lönsam än att ta påhugg i vården, där det saknas folk.

Fullt med sjuka människor i tråden. Här är i alla fall en artikel som svarar Heberlein:

http://www.goteborgsfria.se/artikel/129139
Citera
2017-06-09, 16:44
Bannlyst
Att så många försvarar kvinnornas omoraliska beteende är riktigt läskigt. Att det finns folk som er i samhället gör mig mörkrädd. Vågar knappt släppa ifrån mig mina barn till dagis, då idioter som ni troligtvis jobbar där.
Citera
2017-06-09, 17:05
Medlem
vitapumpss avatar
Många kvinnor gör en beundransvärd insats för ensamkommande. När därför vissa olyckligtvis faller för frestelsen att ha sex med de nyanlända dras i debatten alla kvinnor över med samma kam. Det tycker jag är mycket trist. Jag tycker att både TS och många som yttrat sej på den här tråden skall tagga ner en aning. Och alla kvinnor som arbetar med ensamkommande är väl inte vänsterorienterade.
Citera
2017-06-09, 23:54
Medlem
IQ130s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MassimoMaximus
Att så många försvarar kvinnornas omoraliska beteende är riktigt läskigt. Att det finns folk som er i samhället gör mig mörkrädd. Vågar knappt släppa ifrån mig mina barn till dagis, då idioter som ni troligtvis jobbar där.

Finns ingen som försvarar detta, det är ju horribelt beteende. Rasister och galna hvb-hem är tyvärr sådant vi dras med i samhället nu. Vilken grupp du tillhör har jag förstått, du lider av svartvitt tänkande. Kletar ner andra med åsikter som de inte har, allt för att "vinna" och förstöra Sverige.
Citera
2017-06-09, 23:55
Medlem
IQ130s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Många kvinnor gör en beundransvärd insats för ensamkommande. När därför vissa olyckligtvis faller för frestelsen att ha sex med de nyanlända dras i debatten alla kvinnor över med samma kam. Det tycker jag är mycket trist. Jag tycker att både TS och många som yttrat sej på den här tråden skall tagga ner en aning. Och alla kvinnor som arbetar med ensamkommande är väl inte vänsterorienterade.

Jag tolkar ditt inlägg som det där som grasserar här, ironi. Om du är allvarlig, är det inte "olyckligtvis" det handlar om. Det är fullständigt sjukt beteende att inte behandla de individer man har på hvb-hem eller boenden som klienter. Att ta emot statens pengar för det man sysslar med är ju bland det mest äckliga som går att läsa just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in