2017-06-08, 15:33
Medlem
Det uppstår störningsljud när jag använder youtube och netflix. Det började för några dagar sedan. Kan det vara någon som har hackat sig in och lyssnar genom min mikrofon?

Jag har läst igenom en guide för hur man hittar mikrofonen på en bärbar dator, men jag fattade ingenting. Det ska finnas en liten bild av en mikrofon bredvid hålen, men jag har varken hål eller mikrofon. Det stod att en del mikrofoner sitter ihop med kameran. Jag har en pappersbit fasttejpad över kameran, men kanske ska byta ut den mot silvertejp om mikrofonen sitter där.
Citera
2017-06-09, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Det uppstår störningsljud när jag använder youtube och netflix. Det började för några dagar sedan. Kan det vara någon som har hackat sig in och lyssnar genom min mikrofon?

Jag har läst igenom en guide för hur man hittar mikrofonen på en bärbar dator, men jag fattade ingenting. Det ska finnas en liten bild av en mikrofon bredvid hålen, men jag har varken hål eller mikrofon. Det stod att en del mikrofoner sitter ihop med kameran. Jag har en pappersbit fasttejpad över kameran, men kanske ska byta ut den mot silvertejp om mikrofonen sitter där.
Tar du din medicin?
Citera
2017-06-09, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtimating
Tar du din medicin?

Jag har inte påstått att jag är avlyssnad, jag frågade bara. Det har skrivits i andra trådar att störningsljud kan vara tecken på avlyssning.

Är det helt omöjligt för folk att vara trevliga på nätet?
Citera
2017-06-30, 15:51
Medlem
angarnas avatar
Allt är möjligt, om det sedan är troligt är en annan sak.
Snygg bild. Knorrhane och Ruskprick var ett par värda mycket mer än dagens nollor Filip o Fredrik eller andra katastrofer.
Citera
2017-06-30, 18:09
Medlem
Hofmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
bärbar dator

Testa om det är någon skillnad när du kör på batteri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in