2017-06-08, 15:00
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Det här med att "hänvisa till forskningen" återkommer hon till. När åklagaren frågade "vilken forskning?" svarade hon "på området"..
Hon kanske missförstått det hela och tror hon är där för sakkunnigutlåtande?
Citera
2017-06-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Tjohooo!
Nu lyckades hon tamejfan få in en riktigt fullpott!!
Forskningen + chock + gränspsykotisk!

Ann-Sofie Sannemalm svt
.....
"42-åringen svarar:
- Jag kan bara hänvisa till forskningen. Det är ännu ett tecken på att jag varit i total chock, gränspsykotisk.

Några av åhörarna skrattar."
Det skulle inte förvåna mig om hon tolkar åhörarnas skratt som bifall åt henne.
Det får vi ju inte veta, naturligtvis, men jag tänker på stollar som tror att all häpen tystnad ska förstås som positiv varje gång de sagt något
Citera
2017-06-08, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hahahaha, nu är det stora skämskudden med brodyr (vad står det månntro? Ge mig ett asgarv igen ).
Hon ställer diagnos på sig själv, vill verka övertygande och kunnig via att svänga sig i terminologin.
N-a-r-c-i-s-s-i-s-m. Vem vet inte bäst om Dr JM själv?
Gränspsykos och femmånaderschock kallar hon orsaken till sitt handlande mot barnen, och alla lögnerna i förhören. Vi andra skulle kalla det hänsynslöshet och själviskhet.
JM är inget mysterium, bara en skitstövel med näsa för att sko sig.
Senast redigerad av Kulturellatantella 2017-06-08 kl. 15:05.
Citera
2017-06-08, 15:02
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Ann-Sofie Sannemalm:

Åklagaren: I de här förhören har du också pratat om att du haft en stroke och hänvisat den till ditt dåliga minne.
- Ja, jag tror jag hade en passerande stroke.

Fast vi har ju kontrollerat dina uppgifter och det finns inga sådana om en stroke?
42-åringen förklarar att en anställd på akuten sagt att hennes symptom stämde. Men det fanns inga läkare lediga så hon åkte hem.

Det passerade en stroke...

Japp och när en anställd på akuten anser att upplevda symptom stämmer in på en stroke, så åker man helt sonika hem. Skulle ju vem som helst ha gjort.
Citera
2017-06-08, 15:03
Medlem
HeroesSilencios avatar
Har inte Polisen hittat en enda vägkamera, övervakningskamera eller liknande som de passerat på aktuella mordkvällen??? Där man kan se vilka som befinner sig i bilen eller inte! Det är fan i mig skandal, i England hade de varit på 100 kameror och de hade prickat in körvägen på nolltid.
Citera
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Tjohooo!
Nu lyckades hon tamejfan få in en riktigt fullpott!!
Forskningen + chock + gränspsykotisk!

Ann-Sofie Sannemalm svt
.....
"42-åringen svarar:
- Jag kan bara hänvisa till forskningen. Det är ännu ett tecken på att jag varit i total chock, gränspsykotisk.

Några av åhörarna skrattar."

Herregud, finns det något ljudklipp på detta specifika uttalande ?
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Ann-Sofie Sannemalm:

Åklagaren: I de här förhören har du också pratat om att du haft en stroke och hänvisat den till ditt dåliga minne.
- Ja, jag tror jag hade en passerande stroke.

Fast vi har ju kontrollerat dina uppgifter och det finns inga sådana om en stroke?
42-åringen förklarar att en anställd på akuten sagt att hennes symptom stämde. Men det fanns inga läkare lediga så hon åkte hem.

Det passerade en stroke...
Hahahahaha, jag tror jag dööör idag igen. Men detta är för roligt när hon försöker sig på psykologi och medicinsk lära.
Ny formulering av emboli/plack och en ny TIA-variant:
.. Just passing by.
Citera
2017-06-08, 15:04
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Vilka är AB och JB du hänvisar till? Några jag missat???

JMs äldsta dotter AB, och ABs yngre syster JB......JMs tredje barn dotter JB.
Citera
2017-06-08, 15:05
Medlem
Citat:
... med tillägg:
Oh, my goood, välkommen värsta kriminella:
Nu är det nya tag!

För att vara "värsta kriminella" så förstår hon ingenting hur man bör bete sig i en rättegång. Att sitta och spela märkvärdig med inkorrekt hänvisning till "forskning" m.m retar nog gallfeber på domaren. Då ligger nog fan Muhammed bättre till som åtminstone bölade, bad om ursäkt m.m.
Citera
2017-06-08, 15:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgdvdssn
För att vara "värsta kriminella" så förstår hon ingenting hur man bör bete sig i en rättegång. Att sitta och spela märkvärdig med inkorrekt hänvisning till "forskning" m.m retar nog gallfeber på domaren. Då ligger nog fan Muhammed bättre till som åtminstone bölade, bad om ursäkt m.m.

Citat:
Ursprungligen postat av Kulturellatantella
Gränspsykos och femmånaderschock kallar hon orsaken till sitt handlande mot barnen, och alla lögnerna i förhören. Vi andra skulle kalla det hänsynslöshet och själviskhet.
JM är inget mysterium, bara en skitstövel med näsa för att sko sig.
Nej, hon är egentligen inget mysterium:
JM är bara så too much därav sällsynt raritet som en 50-armad bläckfisk i Marianergraven.
Citera
2017-06-08, 15:08
Medlem
Citat:
Hon kanske missförstått det hela och tror hon är där för sakkunnigutlåtande?
SÅC?
Citera
2017-06-08, 15:10
Medlem
valleros avatar
JF är seg igen. De 9 falska alibina kunde ha redogjorts i ett svep, med slutfrågan: "Allt detta är alltså lögn?", för att sedan angripa det alibi som hon nu ger. Nej, han måste gå in på detaljerna varför det hon redan erkänt är lögn, är en lögn. Slöseri med tid och helt onödigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in