2017-06-08, 10:43
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FYRB

Förhöret med sonen ska spelas upp. Inget förhör med sonen ska ske i rättssalen öht.
Och vad spelar det för roll för henne då öht. Hon säger ju att hon åkte i väg och inte var hemma, sonen säger inte mkt mer än det ju.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymanonym1313
Hon handlade väl aldrig? Efter att ha lagt alla varor i kassan insåg hon att kortet låg hemma.
Så uppfattade jag det iaf

Men så perfekt. Fast nackdelen är att det inte blir ett alibi.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chebba
Ann-Sofie Sannemalm
"Enligt 42-åringen handlade hon frukost och var hemma 22.55 igen. Hon frågade sonen om det hade gått bra med tvillingarna.
- Jag hällde upp ett glas vin och sen gick vi och la oss vid 23.25. Sen vaknade jag vid halv två på natten av att ena tvillingen grät. Han hade antagligen blivit väckt av ex-pojkvännen och hans kompis. De stod i badrummet.

Vem var den personen?
- Jag vet inte."

Har hon nämnt denna personen tidigare? Jag kan bara minnas att MR kom hem ensam o skulle tvätta sina kläder?!?
Jag har sett det i FUP och försökte ta upp det igen för någon dag sedan, men ingen nappade.
Ont om tid och hinner inte söka just nu men funderar: MR irrade ju runt ett tag på natten när han hämtat telefonen och försökte få tag i någon vän. Kan det ha varit JJ som till slut ställde upp som stöd ett tag? Någon var där, det verkar ganska säkert.
Citera
Medlem
Hon var ju villig att betala 10.000 till en tjej, som skulle intyga att dom träffades på ICA.
Men dom skulle bara ha sagt "hej". Skulle ju bli jobbigt att få samtalet att stämma överens annars.
Citera
2017-06-08, 10:44
Medlem
afKnollentotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
det har de redan kollat ju, nej hon har inte varit på ica maxi 20-23
och morakniven har hon hittat på NU, helt nytt uppgift.
Anki skulle ju sagt om det var fallet

Kniven ÄR nämnd i FUP
Citera
2017-06-08, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Jag har sett det i FUP och försökte ta upp det igen för någon dag sedan, men ingen nappade.
Ont om tid och hinner inte söka just nu men funderar: MR irrade ju runt ett tag på natten när han hämtat telefonen och försökte få tag i någon vän. Kan det ha varit JJ som till slut ställde upp som stöd ett tag? Någon var där, det verkar ganska säkert.

Ja. Har även för mig att sonen AG sa det i förhör. Att männen/killarna väckte tvillingarna
Citera
2017-06-08, 10:47
Medlem
Orsas avatar
Om det skulle vara sant att JM var på ICA Maxi mellan 20-23 och handlade frukostmat, så är hon väldigt taskig mot grabben. Han har ju gått till kusinerna för att visa sin nya Hoverboard och blir hemkallad nästan omedelbart för att vara barnvakt. Så förtvivlat bråttom kan det väl inte vara att handla frukostmat.
Citera
2017-06-08, 10:47
Bannlyst
Vad låg hikes är idag, må man tänka sig en varning från Apsamfundet?
Citera
2017-06-08, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av autostoperka
Och vad spelar det för roll för henne då öht. Hon säger ju att hon åkte i väg och inte var hemma, sonen säger inte mkt mer än det ju.

Nej?!?
Citera
2017-06-08, 10:48
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
Kniven ÄR nämnd i FUP
OK, Wenna sa ju att det var nytt, jag har inte läst hela fupen
Citera
2017-06-08, 10:51
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymanonym1313
Hon handlade väl aldrig? Efter att ha lagt alla varor i kassan insåg hon att kortet låg hemma.
Så uppfattade jag det iaf
Ja, så är versionen enligt Expressens liverapportering. Hon fick lämna varorna utan att betala. Sån otur för henne, hade hon haft med kortet så skulle hon ju haft bevisning..

Kameraövervakning bör visserligen finnas i en så stor affär, men det är ju osannolikt att något skulle finnas sparat så här långt senare. JM har lämnat olika versioner om vad hon gjort i förhören och om exakt den här versionen förekommit tidigare är väl oklart.
Citera
2017-06-08, 10:51
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afKnollentott
Kniven ÄR nämnd i FUP

Har du möjlighet att citera från FUP vad hon sa om den?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in