Citat:
Ursprungligen postat av
Azima
kört mycket med glidmedel och mycket "forplay" för att verkligen få igång henne. Hon säger själv att hon är väldigt upphetsad. Men det bli fortfarande fel. Är väldigt försiktig med henne. Alltid haft detta problem i någon form med andra tjejer. Så är ganska bra på att läsa av och låter mycket tjejen trycka in och ut mig med hennes ben i början. Men undrar om nån har bättre idéer.
Din kuk är inte så stor så jag tror inte att det är storleken som är problemet. Jag är en del grövre än dig och ungefär lika lång och har endast haft det problemet med två av tjugo tjejer. I det ena fallet var det vestibulit, och det andra fallet var det torra slemhinnor (detta andra fallet gick över av sig själv efter ett tag, den första vet jag inte).
Om det är så att ALLA tjejer råkar ut för det så kan det faktiskt vara så att du orsakar en allergisk reaktion hos dem. Man kan som kvinna vara allergisk både mot sin partners hud, hår, sperma och annat så du skulle ju kunna ha en så ovanlig genuppsättning som gör att du triggar allergier hos väldigt många kvinnor. Det är kanske inte så sannolikt, men en möjlighet du borde överväga med tanke på din historia.
https://www.bustle.com/articles/1472...o-your-partner Alternativt har alla tjejer du varit med haft vestibulit eller liknande, men det är inte heller så troligt.
Har dina tjejer beskrivit hur ömheten har känts? Har de varit ömma med andra partners före dig?