2017-06-05, 19:54
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azima
kört mycket med glidmedel och mycket "forplay" för att verkligen få igång henne. Hon säger själv att hon är väldigt upphetsad. Men det bli fortfarande fel. Är väldigt försiktig med henne. Alltid haft detta problem i någon form med andra tjejer. Så är ganska bra på att läsa av och låter mycket tjejen trycka in och ut mig med hennes ben i början. Men undrar om nån har bättre idéer.

Din kuk är inte så stor så jag tror inte att det är storleken som är problemet. Jag är en del grövre än dig och ungefär lika lång och har endast haft det problemet med två av tjugo tjejer. I det ena fallet var det vestibulit, och det andra fallet var det torra slemhinnor (detta andra fallet gick över av sig själv efter ett tag, den första vet jag inte).

Om det är så att ALLA tjejer råkar ut för det så kan det faktiskt vara så att du orsakar en allergisk reaktion hos dem. Man kan som kvinna vara allergisk både mot sin partners hud, hår, sperma och annat så du skulle ju kunna ha en så ovanlig genuppsättning som gör att du triggar allergier hos väldigt många kvinnor. Det är kanske inte så sannolikt, men en möjlighet du borde överväga med tanke på din historia.
https://www.bustle.com/articles/1472...o-your-partner Alternativt har alla tjejer du varit med haft vestibulit eller liknande, men det är inte heller så troligt.

Har dina tjejer beskrivit hur ömheten har känts? Har de varit ömma med andra partners före dig?
Citera
2017-06-05, 20:03
Medlem
whadeewhoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azima
kört mycket med glidmedel och mycket "forplay" för att verkligen få igång henne. Hon säger själv att hon är väldigt upphetsad. Men det bli fortfarande fel. Är väldigt försiktig med henne. Alltid haft detta problem i någon form med andra tjejer. Så är ganska bra på att läsa av och låter mycket tjejen trycka in och ut mig med hennes ben i början. Men undrar om nån har bättre idéer.

Om tjejen verkligen var våt skulle du märka det för då skulle din hand bli våt så fort du ska dit och gnugga lite, det skulle verkligen rinna från din haka och kinder om du var ner med ansiktet. Hon skulle inte bara bli lite röd, utan det skulle bokstavligen rinna från henne. Men eftersom du inte har upplevt detta så är det snarare en brist i din taktik än ett fel på kvinnorna. Jag råder dig till att börja om från början, sluta tänk att målet med ligget är att du ska få spruta, utan målet är att hon ska komma. Gå ner på henne, använd fingrarna, låt henne ta kommando och kommunicera med varandra! Hon kanske blir avtänd av missionären? Finns ingenting mer gammalt par med dött sexliv över sig än den, tro mig, tjejer är mer freaky än så.
Citera
2017-06-07, 03:42
Medlem
Jag tror inte du är för stor utan att det är något hos henne som ör knas. Gissningsvis väldigt torra slemhinnor. Be henne gå till gyn med problemet.
Citera
2017-06-07, 03:55
Medlem
onelostsouls avatar
Och jag som trodde att trådskaparen menade att han var för tjock haha
Citera
2017-06-10, 12:45
Medlem
HaveFuns avatar
En bieffekt av piller kan vara att man inte blir våt eller mindre våt. Kör med mycket glidmedel, testa inte bara sånt på apoteket utan också kokosfett. Det har räddat ett förhållande för mig... Jag körde kung markatta kallpressat. Jag har typ samma mått som dig.
Citera
2017-06-11, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whadeewhoo
Om tjejen verkligen var våt skulle du märka det för då skulle din hand bli våt så fort du ska dit och gnugga lite, det skulle verkligen rinna från din haka och kinder om du var ner med ansiktet. Hon skulle inte bara bli lite röd, utan det skulle bokstavligen rinna från henne. Men eftersom du inte har upplevt detta så är det snarare en brist i din taktik än ett fel på kvinnorna. Jag råder dig till att börja om från början, sluta tänk att målet med ligget är att du ska få spruta, utan målet är att hon ska komma. Gå ner på henne, använd fingrarna, låt henne ta kommando och kommunicera med varandra! Hon kanske blir avtänd av missionären? Finns ingenting mer gammalt par med dött sexliv över sig än den, tro mig, tjejer är mer freaky än så.

Om tjejen inte gillar missionären, så gör du antingen fel, eller så är du fel kille/man för henne.

Det är så jävla enkelt att tro att mer akrobatik och porrigare ställningar automatiskt betyder att sexet blir bättre. Knullar man som en sopa, så spelar det ingen roll om du kör High Nevada Spinning Reverse Cowgirl And Her Sister. Det blir bara trist ändå.
Klarar man inte att tillfredsställa en kvinna i missionären (standardläge 1.0) så bör man fortsätta öva tills man klarar det. Sen är man redo att gå vidare, eller snarare; då kan man få ut något av att gå vidare.
Citera
2017-06-13, 18:03
Medlem
jagnickars avatar
Skaffa en vibrator ni använder samtidigt - får tjejen slappna av använd den i förspelet och töj långsamt.

Sex ska inte göra ont och om ni bara fortsätter pressa så kan de resultera sig i att hon spänner sig vid varje samlag automatiskt, och det kan ta tid att bli av med och omöjligt att ha penetrerande sex med innan det försvinner.
Citera
2017-06-21, 12:37
Bannlyst
Mycket förspel som alla andra sagt, riktigt mycket förspel och värm upp henne med fingrarna! Skit i glidmedel använd spott bara, för mycket glidmedel blir onajs. Råder dig även att bara knulla henne med en tredjedel eller hälften av kuken i typ 5-10 minuter dels för att "töja" lite och dels för att göra henne upphetsad, sen kommer hon själv be dig om resten!
Citera
2017-06-22, 11:38
Medlem
HighwayDelights avatar
Fan vad märkligt att en del karlar har problem att få in kuken, när fittan klarar att trycka ut ett barns kropp...
Citera
2017-06-22, 16:53
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Fan vad märkligt att en del karlar har problem att få in kuken, när fittan klarar att trycka ut ett barns kropp...
Och så klagas det på slappa fittor
Citera
2017-06-22, 17:23
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Och så klagas det på slappa fittor

Folk du vet
Citera
2017-06-25, 07:54
Medlem
NiccoJs avatar
Om du killar henne tills hon kommer först då,många blir ju stora som baskethallar efter det och det känns som att blåsa på ballen. Annars kan hon ju träna själv med tex ett kvasta skaft.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in