2017-06-05, 18:47
Medlem
Fick ett PM från en användare som ännu inte kan posta i trådarna.

Skrev följande:
Citat:
L*inus är inte intresserad för polisen eftersom han oskyldig till mordet, den polisen letar efter har initialerna E.R och vara född 1997.

Jag skrev och frågade om användaren vill precisera mer men ännu inte fått något svar.
Citera
2017-06-05, 18:49
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meisje
Och där kom den ja! Ytterligare en som inte tål att vissa ämnen diskuteras på Flashback och blir kränkt av att någon andas ut...

Finns bättre forum än Flashback om du ska tugga om OT kan jag meddela...

INGEN förtjänar att dö om man inte själv vill dö!

Nej, kränkt blir jag inte. Bemötte din spekulation.
Ber om förlåt för min ton.

Av det som framgått hittills så framstår det ju som att en tjej med ett redan hårt och komplicerat liv till råga på det går ett tragiskt öde till mötes.

Hur ofta är den utlösande faktorn till mord kvinnlig homosexualitet? Riskerar människor med en diagnos i större utsträckning än dito utan diagnos att bli mördade? Förövaren satte stopp för ännu en kattkvinna i vårat avlånga land?

Tror offret kommer att framstå som rätt normal i förhållande till evt. förövare. Att ta livet av en annan människa är än så länge det onormala år 2017.
Citera
2017-06-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackplastic
Vad menar du?

Att Anna har som modus operandi att sprida ut skit om personerna hon blir dumpad av/dumpar. Även jag har blivit utsatt för det skitsnacket efter jag dumpade henne.

Citat:
Ursprungligen postat av Furorem
Det har jag missat, vart står det/källa?

Finns nog ingen skriftlig källa på det, men det stämmer.
Citera
2017-06-05, 19:10
Medlem
Mack-Bolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Fick ett PM från en användare som ännu inte kan posta i trådarna.

Skrev följande:

Jag skrev och frågade om användaren vill precisera mer men ännu inte fått något svar.

Intressant. Finns en E.R som lämnat avtryck på Annas FB.
Senast redigerad av Mack-Bolan 2017-06-05 kl. 19:20.
Citera
2017-06-05, 19:17
Medlem
KaninenSnuffes avatar
29 år gammal stämmer ju inte om E R är född 1997.
Citera
2017-06-05, 19:17
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Är det inte lite misstänkt när pojkvännen publicerar foton och skriver snyfthistorier så nära inpå händelsen på fb? Tänker att man skulle vara i sådan chock och sorg och att ens första tanke inte skulle vara att skriva på sociala medier. Kändes inte autentiskt heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Mack-Bolan
Intressant. Finns en E.R 29 år gammal som lämnat avtryck på Annas FB.

Skriv gärna ut namnet. Det räcker att du har en asterix i varje namn.
Citera
2017-06-05, 19:20
Medlem
Mack-Bolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninenSnuffe
29 år gammal stämmer ju inte om E R är född 1997.
Sorry räknade fel i hastigheten,,,, ändrat.
Citera
2017-06-05, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fat2Fit
Att Anna har som modus operandi att sprida ut skit om personerna hon blir dumpad av/dumpar. Även jag har blivit utsatt för det skitsnacket efter jag dumpade henne.

Ungefär som du gör just nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Fat2Fit
Finns nog ingen skriftlig källa på det, men det stämmer.

Föga troligt eftersom du inte verkar veta vad schizofreni är. Spoiler: relationsproblematik har inget med diagnosen att göra
Citera
2017-06-05, 19:29
Medlem
colafantacolafantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukrosso
Kan vara något hon säger. Är det helt omöjligt att katterna surplat i sig blod om det fanns i lägenheten? I så fall kanske man ogärna vill behålla katterna. Att katter skulle få "trauma" av att bevittna ett mord känns inte helt verklighetsförankrat.

Katter kan bli traumatiserade av att vara med när något våldsamt händer, framförallt när blod är inblandat.
Vilket vi inte ännu vet något om, det är inte säkert att det varit blod med i bilden men de har garanterat sett våld.
Många katter som varit med om våldsamma händelser som inbegriper människor tappar totalt tilliten för människor och de får problem med ångest och självskadebeteenden.
Så jag tycker att det nog var det bästa alternativet att avliva dom efter en sådan här händelse.
Senast redigerad av colafantacolafanta 2017-06-05 kl. 19:32. Anledning: Glömde ett ord
Citera
2017-06-05, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepycrawler
Ungefär som du gör just nu?

Föga troligt eftersom du inte verkar veta vad schizofreni är. Spoiler: relationsproblematik har inget med diagnosen att göra

Hade jag velat karaktärsmörda Anna hade jag kunnat berätta massa saker. Men man ska inte, enligt kristen tradition, tala illa om de döda så är jag tyst om de sakerna.

Jodå, jag vet mycket väl vad det är och vad Anna hade för problematik. Man brukar få veta det om man har ett förhållande.
Citera
2017-06-05, 19:49
Medlem
Jag hittar bara två kvinnor med initialerna E.R på BOs Facebook. Har jag kollat slarvigt eller är det en kvinnlig gärningsman vi har att göra med?
Citera
2017-06-05, 19:52
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wariatka
Jag hittar bara två kvinnor med initialerna E.R på BOs Facebook. Har jag kollat slarvigt eller är det en kvinnlig gärningsman vi har att göra med?
Står det födelseår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in