2017-06-05, 18:58
Medlem
TaxenSixtens avatar
Med bruten röst förklarar JM hur skör hennes son är, och ska därför inte tvingas vittna mot sin mamma. Det talar helt emot vad ett barn ska tvingas göra.
Men att tvinga honom att ljuga för att ge henne ett falskt alibi, be honom att ta nyckeln till morfar och mormors hus och att passa tvillingarna, så att hon kan åka och ta livet av hans morfar och mormor, det går jättebra.
Citera
2017-06-05, 18:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Ja, JM har inte lyckats fördärva pojken det är helt klart, tur att han har haft en far som kunnat gett honom någon styrsel på sitt liv, vad fan blev inte de andra ungarna omhändertagna för, JM skulle fan inte haft omsorg om en krukväxt ens, så djävla rutten är hon.
Ta reda på lite info om pappan innan du uttalar dig. Han börjar nu han med vårdnadstvister så länge som JM var en fri kvinna så fanns inte den möjligheten. Han hade för mycket skräp i bagatet.
Citera
2017-06-05, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vallero
Och vilka är det, och vem i tråden har pratat med dem?

Jag vet inte vilka i tråden som pratat med dem. Jag har det inte. Däremot tycker jag de verkar prata ganska mycket med varandra lol
Citera
2017-06-05, 19:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
I hennes strängt upptagna värld har det väl bara funnits tid för snabbisar.
Men det har nog gått bra för henne det också.

Ann-Sofie Sannemalm:

Wenna: Vad tyckte din pappa om att du hade sex med flyktingpojken?
- Jag är en vuxen kvinna, jag är över 40 år och njuter av min kropp.

https://www.svt.se/nyheter/live/rattegang-i-arbogafallet

Nu får hon väl ställa in sig på att bli lesbisk några år för några karlar att tillgå
lär det väl knappast vara på Hinsan.
I P7an sa hon väl att hon föraktade män eller hur det nu var.
Äktenskapen var inledda för att upprätthålla fasader.
Hon får inte riktigt tillvaron att gå ihop när hon ska förklara kärleken till Aki och senaste voffsingen.
Senast redigerad av develi 2017-06-05 kl. 19:09.
Citera
2017-06-05, 19:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Med bruten röst förklarar JM hur skör hennes son är, och ska därför inte tvingas vittna mot sin mamma. Det talar helt emot vad ett barn ska tvingas göra.
Men att tvinga honom att ljuga för att ge henne ett falskt alibi, be honom att ta nyckeln till morfar och mormors hus och att passa tvillingarna, så att hon kan åka och ta livet av hans morfar och mormor, det går jättebra.
Och mitt i allt begär pappan ensam vårdnad. Klingar illa. känner hämd dofter.
Citera
2017-06-05, 19:17
Medlem
lasternassummas avatar
Här är en 21 minuter lång video från TV4 om fallet och dagen i tingsrätten i Västerås.

https://www.youtube.com/watch?v=ruL_v_1WbTM

Citera
2017-06-05, 19:17
Medlem
Reimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten

Ja, något falskare än den där kvinnan får man fan leta efter, krokodiltårarna flödar men bakom dem är det helt dött, inget barn ska behöva få leva under sådana förhållanden, jag ska fan i mig författa den där orosanmälan jag har gått och gruvat mig för, det gäller inte AG han är ju räddad nu från vanvettet utan ett helt annat barn i samma ålder.
Citera
2017-06-05, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 6nysningar
Ta reda på lite info om pappan innan du uttalar dig. Han börjar nu han med vårdnadstvister så länge som JM var en fri kvinna så fanns inte den möjligheten. Han hade för mycket skräp i bagatet.
Skräp eller icke-tid? Det passade inte då men det passar nu och med det passar han på just nu efter som jobbet är "justerat". Denna pappa har lite hårda nypor och utan honom som "pushade" hade sonen inte alls velat själv. Tråkigt att andra ska "hjärntvätta" över huvudet bara för att man satt någon i häktet och det handlar bara om egen vinning.
Citera
2017-06-05, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solglittret
Förstår tankegången med att skylla på MRs känsla för heder om hans fästmö blivit skändad. Naturligtvis är det förfärligt om hon blivit sexuellt utnyttjad av sin far, ett begånget brott som borde straffats om det var sant.

Men rent allmänt känns det annars som snacket om att försvara sexuell heder är lite "overkill" när det gäller JM. Hon har sex barn med tre män, sålt sex på dejtingsidor och filmats under sexakten med tonårspojkar och har dessutom sex med MR första natten han vistas hos henne. Inte riktigt en oskuld som ska skyddas enligt något hedersbegrepp.

Det är just ett sådant beteende som kan tyda på övergrepp i barndomen. Hört talas om sex som självskadebeteende efter just övergrepp?
Citera
2017-06-05, 19:22
Medlem
Grandiosos avatar
Från idag: Rajabis känslor mot Arbogakvinnan
https://www.youtube.com/watch?v=WHFuOEQ_NCQ
Citera
2017-06-05, 19:31
Medlem
develis avatar
Citat:
Barnen är en spegling, AG är störtskön och det beror på pappan.
De som inte har varit för länge i hennes våld har klarat sig bäst.
Citera
2017-06-05, 19:31
Medlem
Citat:
Om du ska lägga ihop ett plus ett så bör du ha koll på att det inte blir tre.
GM kallade henne hora när hon hade skaffat lösbröst och löshår, men redan då var han väl skadad av "ett glas whiskey på kvällen" Det vet vi ju vad det kallas (alkoholist) men vad kallas en som har dildos och shemale-filmer har jag fått till mig i vapenskåpet (långt bort från frun)??

Det har du rätt i men knappast så att samme GM tyckte det var OK att pippa de här flyktingpojkarna. Sedan var det ett fult trick av åk för att missleda rätten. Kan straffa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in