2017-06-05, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Men snälla vad du gör bort dig... Att du ens tror att de fula sig mot Elfsborg.. Du är så dum att det blir roligt, inte ens läskunnig för att kunna förstå den incidenten som nog även hela barnrums instagramsekten vet om..

Alltså läser om ditt inlägg gång på gång, förstår inte hur någon kan vara så hjärndöd...

Vem fan är det som gör bort sig? Du är ju helt efterbliven uppenbarligen! De finns ju för fan foton på skiten som publicerats av just den anledningen.
Kämpa vidare
Citera
2017-06-05, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajenSvin 123
Vem fan är det som gör bort sig? Du är ju helt efterbliven uppenbarligen! De finns ju för fan foton på skiten som publicerats av just den anledningen.
Kämpa vidare
Hur fan orkar du,du torskar ju varenda gång du börjar knappa på tangentbordet.
Citera
2017-06-05, 18:18
Medlem
Citat:
Kämpa vidare

Åh du är så rolig... Vilka foton av vilken anledning? Kan inte restet av forat vara tysta nu så denna hjälte gör bort sig lite mer och får förklara vad exakt han menar... Så snälla, förklara hur Hammarby inte gjorde övertramp mot "Elfsborg" och vilka foton menar du? ))))

Återigen, Att du ens refererar till instagram som din enda knytpunkt bevisar hur lite koll du har... För din egna skull och alla andras håll käften som du valde att klippa bort Enda informationskälla hela tiden INSTAGRAM
Senast redigerad av pogba 2017-06-05 kl. 18:20.
Citera
2017-06-05, 18:22
Medlem
Citat:

Men varför behöver man ens fula sig mot Elfsborg? De har inte funnits som liga på vadå 5 år eller? Men man va bara tvungen att toppa ligan lite lite va...

De går bra nu, kompis de går bra nu

Ska nog tatuera in det här citatet
Citera
2017-06-05, 18:23
Medlem
Forever Winters avatar
Och här ser vi den stora skillnaden. Stockholmsligorna grinar sida upp och sida ner efter varje dust. WM håller käft och låter våldet tala.

Stockholm har mycket att fundera på just nu...
Citera
2017-06-05, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Ska nog tatuera in det här citatet

Ska nog tatuera in ditt namn istället! Du min nya idol! Trots att snubbarna finns fotograferade och väldokumenterade så tjafsar du ändå emot.

Skam den som ger sig. Så jag låter dig "vinna" den här diskutionen nu då jag inte orkar med dina tårar längre
Citera
2017-06-05, 18:33
Medlem
Citat:
Ska nog tatuera in ditt namn istället! Du min nya idol! Trots att snubbarna finns fotograferade och väldokumenterade så tjafsar du ändå emot.

Skam den som ger sig. Så jag låter dig "vinna" den här diskutionen nu då jag inte orkar med dina tårar längre

Vilka snubbar och vilket tillfälle? Snälla förklara dig instagramhjälte Enda tårar jag har är tårar av skratt.. Och som sagt, förklara hur bajen INTE körde mer än trippla antal mot "Elfsborg" Visa gärna bilder hur KGB med mera körde över Elfsborg

Ger du dig för att du insett att du satt käken i en sten eller för att du är så dum att du tror att du har rätt? Uppenbarligen vet du inte vad situationstäcken betyder för när nån sa "Elfsborg" tog du han för orden, så jag tar dig för orden att jag "vunnit".
Citera
2017-06-05, 18:42
Medlem
Citat:
Bilderna du nämner så såg man inte ansiktet på dem men det handlade just om det här att bemöta grindifs lögner. Dy bokar möte med Elfsborgs yngre och kommer till platsen med äldre. Sen blåljuger man som vanligt och säger att det är Bajen som sprider lögner. Var av bilden på 2 herrar i 30 års åldern liggandes vid ett staket publicerasdes.

Håll käften nu. Ni satt 70 man i en skog och tryckte efter zigenarkonungens planering för att smälla på 20 st yngre, inlurade på en fotbollsplan. Efter att uppdraget var slutfört passade er jävla turkliga på att sno två telefoner och en jacka med. Hur fan har du ens mage att försöka vända detta?

Du är ju oldschool, tycker du att er ligas nuvarande förehavanden med att åka runt i bilar och hoppa på och misshandla ensamma är en skön grej? Sådär har ni hållit på i flera år nu. Jävla söderorts-turksfasoner. Ni har svart bälte i övertramp och "plocka billiga poäng". Ni har förstört scenen. Alla ligor vet det. Alla utom ni.

Vet flera äldre bajare som spyr på kbg anno 2017.
Senast redigerad av Trenjanne 2017-06-05 kl. 18:44.
Citera
2017-06-05, 18:43
Medlem
Haha detta är fan roligt ändå.

Att oxtokiga DFG med undergrupper VÄGRAR ha kontakt med Bajen, för att sedan 01.00 efter det TIONDE (???) raka derbyt utan vinst välja att ge sig på julgranar och ultras i numerärt underläge när man vet att Bajens motsvarigheter är splittrade av diverse PL13.

Jag förstår att ni gör det. Jag förstår att det svider. Jag förstår att ni har små kukar. Jag förstår att Bajen också har gjort övertramp. Jag förstår att Bajens motsvarigheter inte på något sätt är bättre.

Frågan som är kvar, och kanske det mest intressanta, HUR kan man brösta upp sig efter detta? Ni ville sparka sönder Bajare för att ni fått smaka så många gånger att bägaren till slut rann över. Det är rimligt. Men kom igen, att sitta och skryta om det på instagram och se det som en seger? Speciellt när Djurgårdare gärna förknippar sig själva med "klass". Erkänn bara vad ni gjort och för guds skull, svara på telefonen. Tills dess är ni nollor.

Ridå.
Citera
2017-06-05, 18:53
Medlem
Och angående "elfsborgs-grejen", släpp det där om att det var nån enstaka äldre med. Det var okej, det var överenskommet, eftersom DY inte hade numren. Hade du läst konversationen hade du vetat det. Men det är enklare att skyla över ert övertramp genom att påstå att DY försökte köra en fuling va? Namnet KGB är väl ingen slump, sovjetisk propaganda. Värre än rysk statlig TV.
Citera
2017-06-05, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asfalteraren
Haha detta är fan roligt ändå.

Att oxtokiga DFG med undergrupper VÄGRAR ha kontakt med Bajen, för att sedan 01.00 efter det TIONDE (???) raka derbyt utan vinst välja att ge sig på julgranar och ultras i numerärt underläge när man vet att Bajens motsvarigheter är splittrade av diverse PL13.

Jag förstår att ni gör det. Jag förstår att det svider. Jag förstår att ni har små kukar. Jag förstår att Bajen också har gjort övertramp. Jag förstår att Bajens motsvarigheter inte på något sätt är bättre.

Frågan som är kvar, och kanske det mest intressanta, HUR kan man brösta upp sig efter detta? Ni ville sparka sönder Bajare för att ni fått smaka så många gånger att bägaren till slut rann över. Det är rimligt. Men kom igen, att sitta och skryta om det på instagram och se det som en seger? Speciellt när Djurgårdare gärna förknippar sig själva med "klass". Erkänn bara vad ni gjort och för guds skull, svara på telefonen. Tills dess är ni nollor.

Ridå.

Ridå för vem? Att ni spöat när julgranar efter varje derby? Att ni gång på gång gjort övertramp utan dess like, vem har bröstat upp sig? Vi erkände vårt övertramp i samma veva det hände men skillnaden till er att vi döpte det som en hämndaktion?

Och vadå passa på medan ni hade pl13? Var långt ifrån alla som hade PL13, gång på gång ni gjort övertramp på UCS som andra.... Alltså att du ens försöker försvara alla övertramp ni gjort gör bara att eran usla liga ser ännu mer ner på hos alla grabbar. Att du ens försöker säga att vi sagt detta som en vinst, detta var en hämnd inget annat

Klart att DFG med undergrupp inte har kontakt med er när ni väljer att råna utslaget folk.. NI TILLHÖR INTE SCENEN, NI ÄR PACK
Senast redigerad av pogba 2017-06-05 kl. 19:04.
Citera
2017-06-05, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trenjanne
Håll käften nu. Ni satt 70 man i en skog och tryckte efter zigenarkonungens planering för att smälla på 20 st yngre, inlurade på en fotbollsplan. Efter att uppdraget var slutfört passade er jävla turkliga på att sno två telefoner och en jacka med. Hur fan har du ens mage att försöka vända detta?

Du är ju oldschool, tycker du att er ligas nuvarande förehavanden med att åka runt i bilar och hoppa på och misshandla ensamma är en skön grej? Sådär har ni hållit på i flera år nu. Jävla söderorts-turksfasoner. Ni har svart bälte i övertramp och "plocka billiga poäng". Ni har förstört scenen. Alla ligor vet det. Alla utom ni.

Vet flera äldre bajare som spyr på kbg anno 2017.

Alla så väl yngre som äldre tycker ni är helt efteblivna så dröm vidare...

Fan vilka jävla hjältar ni är! Helt i panik försöker ni frenetiskt hävda att ni inte försökte köra en fuling på de beryktade och ökända Elfsborgs Yngre

Kriga grabbar fortsätt och kriga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in