Citat:
Ursprungligen postat av
asfalteraren
Haha detta är fan roligt ändå.
Att oxtokiga DFG med undergrupper VÄGRAR ha kontakt med Bajen, för att sedan 01.00 efter det TIONDE (???) raka derbyt utan vinst välja att ge sig på julgranar och ultras i numerärt underläge när man vet att Bajens motsvarigheter är splittrade av diverse PL13.
Jag förstår att ni gör det. Jag förstår att det svider. Jag förstår att ni har små kukar. Jag förstår att Bajen också har gjort övertramp. Jag förstår att Bajens motsvarigheter inte på något sätt är bättre.
Frågan som är kvar, och kanske det mest intressanta, HUR kan man brösta upp sig efter detta? Ni ville sparka sönder Bajare för att ni fått smaka så många gånger att bägaren till slut rann över. Det är rimligt. Men kom igen, att sitta och skryta om det på instagram och se det som en seger? Speciellt när Djurgårdare gärna förknippar sig själva med "klass". Erkänn bara vad ni gjort och för guds skull, svara på telefonen. Tills dess är ni nollor.
Ridå.
Ridå för vem? Att ni spöat när julgranar efter varje derby? Att ni gång på gång gjort övertramp utan dess like, vem har bröstat upp sig? Vi erkände vårt övertramp i samma veva det hände men skillnaden till er att vi döpte det som en hämndaktion?
Och vadå passa på medan ni hade pl13? Var långt ifrån alla som hade PL13, gång på gång ni gjort övertramp på UCS som andra.... Alltså att du ens försöker försvara alla övertramp ni gjort gör bara att eran usla liga ser ännu mer ner på hos alla grabbar. Att du ens försöker säga att vi sagt detta som en vinst, detta var en hämnd inget annat
Klart att DFG med undergrupp inte har kontakt med er när ni väljer att råna utslaget folk.. NI TILLHÖR INTE SCENEN, NI ÄR PACK