2022-07-03, 20:02
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackpipan
Ok, bra att du bekänner att 19 plankade iden. Vet att förfrågan gick ut till alla större supporerföreningar på den tiden.

Coolt att härma tio andra klubbar och köra sin egen version som är identisk.....

Lägg bara ner. Vad e din källa till detta? Det handlar inte om det var coolt eller inte, man kan ha olika åsikter om Nu grönskar det 2011. Det är heller ingen bekännelse som jag gör, det är bara ett fakta.

Vad det handlar om är att jag bemöter ditt försök till att spela läcker och ITK, genom att du hittar på att Puma skickade ut förfrågningar om att göra reklamfilm i Sverige. Där, enligt dig, alla tackade nej och att DIF tackade ja. Du kan ju kolla slutet på Pumas videos och den som DIF officiellt gjorde, så ser du vad som e reklam för Puma och vad som är någonting annat. Så din påhittade kuriosa kan ju försöka lura in någon annan.
Citera
2022-07-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frito
Grinandet sitter i ryggmärgen hos grindif. Jag har inte påstått att de skulle hålla i några taktpinnar. Jag skrev att de var en grupp äldre dfg. Folk som hade fått frågan om att vara med om de inte lägligt nog dragit till Spanien samtidigt som de har derby mot sin största rival. Fast de går tydligen bra att sitta och dela massa klipp om hur jävla mycket dif man är samtidigt som man sitter i Torriveja och pöser.

Hur som diffen fick bögstryk och alla stora ord på internet de senaste åren visade sig vara just stora ord.

Jag är ju inte DIF så vad fan snackar du om din fiskmås. Dom som är i Spanien är inte aktuella för box det finns andra i DIF som kör. Försöker ej försvara keffa DIF men fan när någon skriver skit måste jag gå in och skriva av mig.

Som sagt för 12 år sen hade B, A och R varit aktuella i dagsläget nej så du har så sjukt dålig koll på scenen.
Citera
2022-07-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
Lägg bara ner. Vad e din källa till detta? Det handlar inte om det var coolt eller inte, man kan ha olika åsikter om Nu grönskar det 2011. Det är heller ingen bekännelse som jag gör, det är bara ett fakta.

Vad det handlar om är att jag bemöter ditt försök till att spela läcker och ITK, genom att du hittar på att Puma skickade ut förfrågningar om att göra reklamfilm i Sverige. Där, enligt dig, alla tackade nej och att DIF tackade ja. Du kan ju kolla slutet på Pumas videos och den som DIF officiellt gjorde, så ser du vad som e reklam för Puma och vad som är någonting annat. Så din påhittade kuriosa kan ju försöka lura in någon annan.

dif är väl alltid snabb på bollen så fort det finns chans att göra något fett äkta brittiskt. Inte alls förvånad att ”nu grönskar det” gjordes av just, dif.
Citera
2022-07-03, 23:36
Medlem
Lilldif får pissmycket spöa av Bajen idag.
Finns inte ens chans att dom vågar sig ner till Helsingborg efter detta. Finns det några större slagpåsar än dif?
Citera
2022-07-04, 00:33
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajajaj1907
Det ända man har sätt från malmö ultras detta året är när dom blev iväg jagade av Mjällby på hemmaplan.

I detta fallet är det ju uppenbart att det är Malmö som har gömt sig och inte hbg.

Eh va, Malmö har kört mot AIK och FCK/Hamburg i år. Vilka har HBG kört mot? Nej det var inga ultras som stenade Mjällby, bara kids.

Malmö vågar alltså mot AIK och FCK/Hamburg men inte mot Helsingborg? Låter inte så troligt va? Samma Helsingborg som förlorade en flagga till Häcken.

Ni kan lägga ner med den här internet-hetsen ni sysslar med. Helsingborg ni är inte och har aldrig varit på samma nivå som AIK, Bajen, DIF och IFK...ni tror det. Inte ens en miljon inlägg på internet kan ändra på det. Finns bara 4 lag med riktig firma i Sverige och det är AIK, DIF, Bajen och IFK...punkt slut.
Senast redigerad av Lundbonden 2022-07-04 kl. 00:53.
Citera
2022-07-04, 00:34
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spruffsq
Finns inte ens chans att dom vågar sig ner till Helsingborg efter detta. Finns det några större slagpåsar än dif?

Härligt ändå att DU är inne och skriver på internet.
Citera
2022-07-04, 01:03
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Härligt ändå att DU är inne och skriver på internet.

respekt till DIF säger iaf jag. DIF har kört uppstyrt mot FB, WM och KGB på kort tid.
Citera
2022-07-04, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spruffsq
Sluta snacka skit
Citera
2022-07-04, 17:25
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
respekt till DIF säger iaf jag. DIF har kört uppstyrt mot FB, WM och KGB på kort tid.
Exakt! Vinst eller inte. Gårdarna bjuder ändå upp.
Citera
2022-07-06, 13:13
Medlem
Vad har hänt med DFG egentligen? Tidigare fullt av bolatorskar, numera chipstuttar och ölmage.

Generationsskifte deluxe?
Citera
2022-07-06, 13:40
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Vad har hänt med DFG egentligen? Tidigare fullt av bolatorskar, numera chipstuttar och ölmage.

Den enda ligan som fortfarande har fotboll som sitt primära intresse och inte mma, shootfighting och gym?
Citera
2022-07-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank

Haha, det är fan sinnesjukt. Ställer man upp med den ligan kommer man torska garanterat. Något ännu konstigare var ju att bolatorskarna i DFG inte ens körde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in