2017-06-05, 14:59
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Spela dum tar dig ingenstans.
Och lycka till och hitta där jag lägger i orden i mun på dig.

Att ha betalda föreläsningar är helt normalt.
Att ha hemliga möten är inte normalt.
Så varför svara du inte på frågan om Hillary varit i samma situation som Trump är nu, så hade ni ropat "lock her up", förrädare och annat trams.
Vilket gör dig till en hycklare, då du inte reagerar samma på en specifik situation.

För mig du först dessa ad hominem innan med lika misslyckat resultat, där du försöker ge mig massa egenskaper som bara är påhittade.
Som tex en var att jag hade sagt Trump aldrig skulle bli president, den har ingen lyckats hitta än(antagligen du)
Jag skrev:
Citat:
så jag antar att jag lägger ord i munnen på dig nu.

Du svarade:
Citat:
Och lycka till och hitta där jag lägger i orden i mun på dig.
Eftersom det inte går att debattera med någon som inte är läskunnig, avstår jag från vidare dialog med dig, Klyban. Du är helt enkelt för korkad för att fungera på en debattsida.
2017-06-05, 15:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag skrev:

Du svarade:

Eftersom det inte går att debattera med någon som inte är läskunnig, avstår jag från vidare dialog med dig, Klyban. Du är helt enkelt för korkad för att fungera på en debattsida.
Och så står vi här utan exempel., som vanligt.
2017-06-05, 15:03
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Och så står vi här utan exempel., som vanligt.
Du skrev:
Citat:
Så varför svara du inte på frågan om Hillary varit i samma situation som Trump är nu,

Jag förstår inte. Vilken situation upplever du att Trump är i nu?
2017-06-05, 15:15
Medlem
zergrushs avatar
Sedvanlig cirkus i administrationen:
Donalds säkerhetsteam var helt övertygade om att han skulle uttrycka USAs fortsatta stöd för NATOs 'article 5' i sitt tal till landets allierade... men det var bara för att han blåljög för dem om det (eller är det demensen?).
http://www.politico.com/magazine/story/2017/06/05/trump-nato-speech-national-security-team-215227
Citat:
Trump National Security Team Blindsided by NATO Speech
When President Donald Trump addressed NATO leaders during his debut overseas trip little more than a week ago, he surprised and disappointed European allies who hoped—and expected—he would use his speech to explicitly reaffirm America’s commitment to mutual defense of the alliance’s members, a one-for-all, all-for-one provision that looks increasingly urgent as Eastern European members worry about the threat from a resurgent Russia on their borders.
That part of the Trump visit is known.

What’s not is that the president also disappointed—and surprised—his own top national security officials by failing to include the language reaffirming the so-called Article 5 provision in his speech. National security adviser H.R. McMaster, Defense Secretary James Mattis and Secretary of State Rex Tillerson all supported Trump doing so and had worked in the weeks leading up to the trip to make sure it was included in the speech, according to five sources familiar with the episode. They thought it was, and a White House aide even told The New York Times the day before the line was definitely included.
Det kan verkligen inte vara lätt att driva en konsekvent politisk linje i ett land som styrs av en impulsiv bananrepuliks-karaktär?
2017-06-05, 16:00
Medlem
Donald J. Trump‏Verifierat konto

Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it!

Fan vad han gräver sin egen grav Trump.

Undra om clownen förstår att han en dag ska på besök till London.
2017-06-05, 16:01
Medlem
klybans avatar
Citat:
Du skrev:

Jag förstår inte. Vilken situation upplever du att Trump är i nu?
Om du inte förstår redan, så kommer du inte förstå sen heller.
Men det beror av en selektivitet från din sida.

Om Hillary gjort exakt samma med ryssarna och sen även som Trump lämnar ut hemligtstämplat material.
Så hade du skrikigt dig hes om riksrätt och arkebusering.
Vi har ju sett detta beteende av dig innan valet.
Så varför du en så extrem hycklare?
2017-06-05, 16:05
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Donald J. Trump‏Verifierat konto

Pathetic excuse by London Mayor Sadiq Khan who had to think fast on his "no reason to be alarmed" statement. MSM is working hard to sell it!

Fan vad han gräver sin egen grav Trump.

Undra om clownen förstår att han en dag ska på besök till London.
Har du gått och blivit irriterad på Trump nu?
Du var ju en rätt inbiten Trumpfan innan.

Annars ser vi vad som händer när vi lämnar över politiken till amatörer.
Hade Trump haft lite innanför pannbenet, så hade han åtminstone försökt och hitta någon som kan politik.
Som kan hjälpa till och styra ifrån att köra på grund hela tiden.
Att ta in familjen i administrationen är galet tokigt, då dessa lär knappast hjälpa han.
2017-06-05, 16:05
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Om du inte förstår redan, så kommer du inte förstå sen heller.
Men det beror av en selektivitet från din sida.

Om Hillary gjort exakt samma med ryssarna och sen även som Trump lämnar ut hemligtstämplat material.
Så hade du skrikigt dig hes om riksrätt och arkebusering.
Vi har ju sett detta beteende av dig innan valet.
Så varför du en så extrem hycklare?
Vilket hemligstämplat material tror du Trump lämnat ut? Har du sån info borde du lämna den till FBI... Stolle.
2017-06-05, 16:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vilket hemligstämplat material tror du Trump lämnat ut? Har du sån info borde du lämna den till FBI... Stolle.
Mötet i Vitahuset.
Och de som håller på med sånt här, de säger att man int längre informerar Trump om allt, då han läcker som ett såll.

Vad tror du hade sagt om Hillary hade gjort detta?
En fråga som aldrig får ett svar, då hyckleriet är då fastställt.

Lock her up!!!, lock her up!!!
Känner du igen
2017-06-05, 16:10
Medlem
Citat:
Har du gått och blivit irriterad på Trump nu?
Du var ju en rätt inbiten Trumpfan innan.

Annars ser vi vad som händer när vi lämnar över politiken till amatörer.
Hade Trump haft lite innanför pannbenet, så hade han åtminstone försökt och hitta någon som kan politik.
Som kan hjälpa till och styra ifrån att köra på grund hela tiden.
Att ta in familjen i administrationen är galet tokigt, då dessa lär knappast hjälpa han.

Inte politiken men han som person kan man ibland spy över.

Mannen har ju liksom inte lämnat lågstadiet än.
2017-06-05, 16:14
Medlem
frank-costellos avatar
Kollar man in Trumps Twitter, och folk som lämnar kommentarer på det han har skrivit, så slår det mig att folk är irriterade på honom. T.e.x. det här Tweetet,
där Trump kommenterar det där terroristdådet som nyss skedde i London.https://twitter.com/realDonaldTrump/status/871331574649901056 Folk skriver sida upp och sida ner saker i still med, du är så dum.
Varför är det så för? Trump lär ju inte läsa kommentarerna.
Senast redigerad av frank-costello 2017-06-05 kl. 16:17.
2017-06-05, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank-costello
Kollar man in Trumps Twitter, och folk som lämnar kommentarer på det han har skrivit, så slår det mig att folk är irriterade på honom. T.e.x. det här Tweetet,
där Trump kommenterar det där terroristdådet som nyss skedde i London.https://twitter.com/realDonaldTrump/status/871331574649901056 Folk skriver sida upp och sida ner saker i still med, du är så dum.
Varför är det så för? Trump lär ju inte läsa kommentarerna.

För att twitter styrs av extremvänstern.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in