Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Kulturellt är rent trams, nån skrev nåt dravel om symbolik att hugga mot ögon och tunga.
Han gör väl som han tidigare gjort om uppgifterna stämmer, sonika hugger hej vilt oavsett vad hon ger för direktiv och likt andra galna knivdåd.
Han är övertalad och säkert pissed off, trött på hennes tjat. I kombination med droger blir det väl som det blir dvs övervåld.
Knappast unikt.
Men om det är så, som du beskriver, då är ju inte hans mål/drivkraft att döda dem. Då är det ju något annat han ger uttryck för. Frustration kanske. Men ingen kallblodig mördare. Däremot om det begärs av honom att de skall dö på just detta vis så ser jag det kalla i handlingen.
Är jag otydlig? Lol jag tror det.
Jag försöker igen. Om jag agerar på uppdrag av ngn följer jag deras anvisningar. Har jag ej fått några anvisningar av min uppdragsgivare gör jag saken kort och enkelt.
Om jag utan anvisning av min uppdragsgivare ändå går loss på mina offer så måste man anta att ngt ligger bakom.
Därför finner jag det vara av intresse om Johanna uttryckligen bett MR att just hugga dem