2017-06-04, 12:59
Medlem
Offret heter *nn* *hnstr*m
*a

Om jag minns rätt från hennes Instagram så gjorde hon slut med en typ för ett tag sedan, men jag kanske blandar ihop det med någon annan. Hittar inte det inlägget nu.
Citera
2017-06-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Alkohol /droger i massor där?

Absolut , läser man i hennes inlägg så verkar hon haft stora problem inte allt för länge sedan men nu skärpt till sig för ta hand om dottern som vars far dom begravde i veckan. Läser man i hans trådar hade även han stora problem med droger så verkar som han även gått bort pga det men inget jag är helt 100% på. Men ligger kanske närmast
Citera
2017-06-04, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastitest
Absolut , läser man i hennes inlägg så verkar hon haft stora problem inte allt för länge sedan men nu skärpt till sig för ta hand om dottern som vars far dom begravde i veckan. Läser man i hans trådar hade även han stora problem med droger så verkar som han även gått bort pga det men inget jag är helt 100% på. Men ligger kanske närmast
Vad yrar du om? Anna har inget barn.
Citera
2017-06-04, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chesb
Citat:
Ursprungligen postat av Bastitest
Sådana här inlägg gillar jag helt meningslösa och bara till för att trolla. Gå ut och ta din jävla öl och gräv ner dej. Kom tillbaka när du kan stå för det du skriver om BO. Att bara komma in och skriva sådant och sedan inte kan förklara varför så till för det inget.

Vad hon har gjort tidigare i livet och samtidigt ställt till det för sin omgivning spelar ingen roll ingen ska behöva bli mördard . säkligen någon i hennes nära omgivning som gjort det. Går man in på Lin us facebook och trycker sig fram till hans syster så har hon lagt upp en konversa från i natt då någon idiot skickat på messenger om BO .
Det fetade. Hittar inte då hans vänlista inte syns. Kan du länka?

Utan att känna de inblandade eller lägga någon värdering i det, så kan man konstatera att de inblandade i den konversationen ligger på samma intellektuella nivå.
Citera
2017-06-04, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nrebellion
Förstår att du blir upprörd. Men ingen frisk människa känner väl så egentligen. Någon ensam ledsen individ, eller finlirare som tycker att människor med problem inte ska få finnas. Oavsett anledning, inte värt att svara på de inläggen.

Vem ringde polisen undrar jag?

Det skall ha varit anhöriga som ringt polisen:
Citat:
Anhöriga fick inte tag på henne och blev oroliga. Därför åkte de hem till kvinnan, varpå de gjorde den fasansfulla upptäckten.

Citat:
Enligt uppgifter till NWT var 25-åringen relativt nyinflyttad på Fagottgatan. Hon uppges ha flyttat dit under våren.

Kriminalteknisk undersökning inleddes på lördagskvällen. Den pågick stora delar av natten, och fortsatte under söndagen.

– Det kommer att ta tid. Teknikerna har mycket att göra, säger kriminalkommissarie Jonny Thomann.

http://nwt.se/karlstad/2017/06/04/anhoriga-hittade-25-ariga-kvinnan
Citera
2017-06-04, 14:37
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.insane
Vad yrar du om? Anna har inget barn.

Läst Bastitest senaste inlägg ett par gånger nu och tror att jag får det till att denne pratar om Li*us syster, inte om A**a.
Citera
2017-06-04, 14:56
Medlem
Meisjes avatar
Tydligen är insta kontot raderat...

Har polisen tagit in någon misstänkt till förhör än?

Ni som känner AA lite närmare...vem skulle det kunna vara? Har vi att göra med en ny Mats Alm med tanke på L*nus Facebook uppdateringar?

Sitter på lite info om AA från en vän till henne men när först nyfiken på om det finns någon MGM i nuläget..
Citera
2017-06-04, 15:09
Medlem
G.Silverbanes avatar
Så in i helvetes tragiskt det här är. 😢 Hoppas att anhöriga eller någon vän till Ann* tar hand om hennes​ stackars katt. 😿
Citera
2017-06-04, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Silverbane
Så in i helvetes tragiskt det här är. 😢 Hoppas att anhöriga eller någon vän till Ann* tar hand om hennes​ stackars katt. 😿

Hon hade två katter. Och de var hela hennes liv. Jag har försökt ta reda på vart dom är men får inte tag i nån
Citera
2017-06-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av betzyy
Hon hade två katter. Och de var hela hennes liv. Jag har försökt ta reda på vart dom är men får inte tag i nån

Två alternativ.
- Polisen har tagit hand om katterna
- Det var anhöriga som hittade henne och ringde polisen, när polisen kom till platsen och de anhöriga som hittade henne har fått godkänt av polisen så har anhöriga fått katterna.
Citera
2017-06-04, 15:23
Medlem
G.Silverbanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betzyy
okej, 😞 hoppas att det ordnar sig för katterna. För dom ska inte behöva lida för detta hemska och så tragiska som hänt. 😢 Har du försökt att kontakta Polisen och kollat med dom? Dom borde veta vad som hänt katterna.
Citera
2017-06-04, 15:41
Medlem
Har bekanta med A**a och L*nus. Båda har haf kraftiga drogproblem. A**a var även inne på psyk öppenvården i vintras..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in