2017-06-04, 12:06
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteAnonymitet
Om det inte vore söndag hade jag faktiskt gått ut och tagit en öl idag och firat lite smått
Du vill fira att en 25 årig tjej blivit mördad? Du är ett kräk!
Citera
2017-06-04, 12:16
Medlem
Citat:
Hon var ett kräk helt enkelt. Tänker inte gå in på varför, men jag har mina skäl. Punkt.

Sådana här inlägg gillar jag helt meningslösa och bara till för att trolla. Gå ut och ta din jävla öl och gräv ner dej. Kom tillbaka när du kan stå för det du skriver om BO. Att bara komma in och skriva sådant och sedan inte kan förklara varför så till för det inget.

Vad hon har gjort tidigare i livet och samtidigt ställt till det för sin omgivning spelar ingen roll ingen ska behöva bli mördard . säkligen någon i hennes nära omgivning som gjort det. Går man in på Lin us facebook och trycker sig fram till hans syster så har hon lagt upp en konversa från i natt då någon idiot skickat på messenger om BO .
Citera
2017-06-04, 12:17
Medlem
Nrebellions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Du vill fira att en 25 årig tjej blivit mördad? Du är ett kräk!

Förstår att du blir upprörd. Men ingen frisk människa känner väl så egentligen. Någon ensam ledsen individ, eller finlirare som tycker att människor med problem inte ska få finnas. Oavsett anledning, inte värt att svara på de inläggen.

Vem ringde polisen undrar jag?
Citera
2017-06-04, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bastitest
Sådana här inlägg gillar jag helt meningslösa och bara till för att trolla. Gå ut och ta din jävla öl och gräv ner dej. Kom tillbaka när du kan stå för det du skriver om BO. Att bara komma in och skriva sådant och sedan inte kan förklara varför så till för det inget.

Vad hon har gjort tidigare i livet och samtidigt ställt till det för sin omgivning spelar ingen roll ingen ska behöva bli mördard . säkligen någon i hennes nära omgivning som gjort det. Går man in på Lin us facebook och trycker sig fram till hans syster så har hon lagt upp en konversa från i natt då någon idiot skickat på messenger om BO .

Det fetade. Hittar inte då hans vänlista inte syns. Kan du länka?
Citera
2017-06-04, 12:23
Medlem
Pojkvännen har skrivit om BO på sin fb

https://ibb.co/fbmLYF

https://ibb.co/cXcG7a
Citera
2017-06-04, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nrebellion
Förstår att du blir upprörd. Men ingen frisk människa känner väl så egentligen. Någon ensam ledsen individ, eller finlirare som tycker att människor med problem inte ska få finnas. Oavsett anledning, inte värt att svara på de inläggen.

Vem ringde polisen undrar jag?

När man läser så vill ju inte polis säg något om det , så får känslan av att hon själv kanske ringt eller GM eller om någon granne hört bråk. Tror denna tjej inte va helt försvarslös utan kunde nog ge igen om hon nu inte va helt borta av alkohol eller annat. Dom vill ju inte heller säga om hon var själv i lägenheten när polisen kom till platsen ,så kanske någon va där. ?
Citera
2017-06-04, 12:29
Medlem
Mack-Bolans avatar
Citat:

Går inte att hitta, ta backup på konversationen och posta i tråden om du finner den intressant och tillför händelseförloppet något.
Citera
2017-06-04, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chesb
Det fetade. Hittar inte då hans vänlista inte syns. Kan du länka?

Om du slår på Ma rie Petter sson
Hon har även lagt en kommentar när Li nus lagt upp att han har ett förhållande med BO så kanske kan gå genom där.
Urusel på länka
Citera
2017-06-04, 12:39
Medlem
GasGlads avatar
Eftersom hon nu verkar död så är det nog fler än jag som undrar vad du menar med det.
Citat:
Hon var ett kräk helt enkelt. Tänker inte gå in på varför, men jag har mina skäl. Punkt.
Citera
2017-06-04, 12:45
Medlem
Mycken trams i tråden. Är pojkvännen anhållen eller häktad?
Citera
2017-06-04, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Mycken trams i tråden. Är pojkvännen anhållen eller häktad?

Oklart.
Han har lagt upp 2 bilder med sorgemeddelanden till BO på sin fb så sent som i natt. Kolla bilderna jag länkat ovan.
Citera
2017-06-04, 12:51
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Om du slår på Ma rie Petter sson
Hon har även lagt en kommentar när Li nus lagt upp att han har ett förhållande med BO så kanske kan gå genom där.
Urusel på länka

Alkohol /droger i massor där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in