2017-05-28, 11:32
Medlem
peerons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhalator
Trevlig anekdot. Blondinbella är en hemsk, empatibefriad människa.
Man kan vara rå i affärslivet men en fantastisk förälder för det. Är bara trött på det här förbannade tjafset om att barn far illa om inte deras mödrar i princip aldrig lämnar huset.
Citera
2017-05-28, 15:32
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plasticsmiles
Enligt tidningen så har Bella nu själv via sin advokat lämnat in skilsmässopapprena, helt utan odds kännedom.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...-jattekonstigt

Shit , vad är det för odds på något sådant
Citera
2017-06-01, 11:06
Medlem
I nån skvallertidning omnämns Odd som en "womanizer". Stämmer verkligen det? Är han populär? Det låter märkligt. I mina ögon känns han ungefär lika attraherande som en disktrasa.
Citera
2017-06-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Inget att bli förvånad över, tvätta av henne allt fake-up så ser hon ut som en gris. Såg henne just i ett klipp om ekonomi på AB där hon spydde ur sig feminist-propaganda och där de på allvar ville se män flytta över delar av sin pension till sin partner i jämställdhetens namn. Inte undra på att folk skiljer sig.

Även med smink ser hon ut som Miss Piggy.

Har något av hennes företag blivit någon hit? Eller handlar det om att sko sig själv och bränna riskkapital utan att leverera?
Citera
2017-06-02, 20:02
Medlem
Vet inte om ni läst men Odd bekräftar att han träffat Filippa bland annat och använt sig av tinder...
Citera
2017-06-02, 20:32
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamtland88
Vet inte om ni läst men Odd bekräftar att han träffat Filippa bland annat och använt sig av tinder...
Filippa?
Citera
2017-06-03, 00:08
Medlem
Det där med Filippa är dock ganska intressant. En förkortad artikel från Aftonbladet:

Citat:
För ungefär en månad sedan meddelade Isabella Löwengrip, 26, i sin blogg att hon och maken Odd Spångberg, 28, går skilda vägar. Strax efter skrev sajten Stoppa pressarna att Odd Spångberg redan skulle ha träffat en ny flickvän i Filippa Adolfsson, 28. När Nöjesbladet nådde Odd Spångberg skrattade han åt ryktena.

– Det stämmer inte. Det är en kompis, men det finns ingenting sådant där i det. Vi är mitt i en bodelning och det går liksom inte, sade han då.

Nu talar Filippa Adolfsson ut om den påstådda romansen. Hon bekräftar för Hänt att hon och Odd har träffats och att de fick kontakt med varandra via dejtingappen Tinder.

-Vi ses inte längre. Det var en kort och intensiv relation som nu är slut. Jag valde att avsluta det för att jag inte vill bli associerad med hela cirkusen. Vi var absolut inte ett par och jag var aldrig hans flickvän, men ändå har det blivit någon hysteri där jag kallas för ”ny flickvän” och ”älskarinna” och påstås vara orsaken till att de skiljer sig. Det här har blivit en jättecirkus och jag vill ta avstånd från det, säger hon.

Odd Spångberg bekräftar för Hänt att han och Filippa Adolfsson har träffat varandra under ett par veckor, men att dejtandet numera är över.

Om Filippa inte hade bekräftat dejtandet, så skulle Odd förmodligen fortsätta kalla henne för en "kompis". Trots att de uppenbarligen inte är kompisar. De dejtade ett kort tag och har numera ingen kontakt. Det är inte vad jag kallar vänskap. Jag fattar att han troligen kallade henne för kompis just för att det skulle låta bättre. Men han tappar ju i trovärdighet när han senare ändrar sig, och bekräftar dejtandet.
Citera
2017-06-03, 02:58
Medlem
gronkals avatar
Det är fan otroligt att folk fortfarande tror att pengar är lika med intelligens (när Trump är president). Jag gör automatiskt en IQ-test när jag träffar en ny tjej och det är helt klart att trots pengar (om än inget att skryta med) Isabella Löfvengrip saknar IQ.
Citera
2017-06-03, 06:01
Medlem
Hon har ett osmakligt elitistiskt sätt att tänka som, de få gånger jag faktiskt lyssnat på henne, skiner igenom kraftigt. Det tar bort en del av charmen, vilket är synd då jag tycker att driftiga människor förtjänar att glänsa lite extra.
Senast redigerad av FaceMorph 2017-06-03 kl. 06:19.
Citera
2017-06-03, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feat
Jag är nästan säker på att det är Blondinbella som blivit kär i Simon. Och det måste Odd märkt den korta tid han jobbade med dom. Den livesändningen Blondinbella och Simon gjorde var pinsam. Att dom hade något på gång gick inte att missa.

Nä inte Simon ! Karl ser ut som en 12 åring
Mr babyface !!! Nä Bella kommer att söka sig till äldre män som hon har tagit kreditupplysning på som hon sa på en internjuv ! Hon vill ha en man som kan ösa över henne presenter ... som Odd gjort dyra väskor, skor safir örhängen mm
Bella är extremt pengafixerad och det har totalt spårat ut ... tror hennes hud märke ska bli hur stort som hellst och själv ska hon bli den nya Oprah W. Är övertygad om hennes hysteri kommer att sluta med en rejäl krasch !
Citera
2017-06-03, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Ja, hon har tidigare skrivit om sitt rakade kön en hel del i bloggen. Bland annat minns jag en gång när hon skulle ha middag på kvällen och hade under dagen fixat könet med en brasiliansk vaxning, varpå en som kommenterade undrade om inte alla under middagen skulle sitta, och lite pinsamt, tänka på Blondinbellas nyfriserade kön (i och med att hon varit så öppen med det i bloggen).

Men är det någon som vet vad som egentligen hände mellan Angelica och Bb? Angelica skulle vara tärna på hennes bröllop och allt var fixat med klänning o.s.v. Sedan fick Angelica inte ens vara med på bröllopet. Det gick rykten om att Angelica hade försökt få Odd i säng, stött på honom rejält och ingenting som kunde misstolkas. Angelica var helt ute ur Blondinbellas liv efter det. Hon var ändå en av Bb:s bästa vänner och figurerade flitigt i bloggen under flera år.

Det skulle vara kul att höra om det från någon som faktiskt vet någonting.

Nu vet jag inte om detta är Angelica det handlar om men vet att Bella brutit med en vän pga denna ska ha tyckt att BB skulle göra abort när hon vart gravid med något av barnen, gissningsvis Gills.
Gått på ganska hårt om att - du är för ung, du förstör ditt liv osv osv.
Det är vad jag har hört ryktes vägen men nu kan jag inte komma ihåg om det var med Angelica eller nån annan av alla "vänner" Bella brutit med.
Men den som rådde henne till aborten ska också har fått sin bröllopsinbjudan indragen....
Citera
2017-06-04, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronkal
Det är fan otroligt att folk fortfarande tror att pengar är lika med intelligens (när Trump är president). Jag gör automatiskt en IQ-test när jag träffar en ny tjej och det är helt klart att trots pengar (om än inget att skryta med) Isabella Löfvengrip saknar IQ.

Isabella är väl knappast en intellektuell gigant intresserad av intelligens? Hon hade väl t.om problem att klara någon gymnasial kurs hon läste, fast jag kanske minns fel där, hur som helst så gick hon väl aldrig vidare till universitetet. Att hon satsat på humbug inom "skönhetsindustrin" säger en hel del. Hennes produkter är crap i söta förpackningar, men hon vill bara dra in pengar och är nöjd med livet så länge hon får blogga om hur underbart allt är och sitta och fundera på utformandet av söta burkar och flaskor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in