2017-06-02, 06:14
Medlem
cyberkalles avatar
Sampdorias unge Tjeck Patrik Schick ryktas till Juventus är det någon som har koll på honom?
Han kanske hade varit en bra spelare bakom Lewandowski
https://www.youtube.com/watch?v=0Q9VVIy03-4
Citera
2017-06-02, 07:52
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Kul att han uppmärksammas bortanför Calciotråden. Jag tycker på fullaste allvar att han var ligans bäste spelare den här säsongen. Löjligt fin.

Tidigare i våras ryktades han till Lazio, troligtvis som ersättare för Keita.
Han var en favorit redan under sin sejour i Catania sen drog han till Ukraina och mitt intresse försvann. Kul att han hittat tillbaka till sin Catania-form.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hade inte barcelona både sommaren och vintern, atletico får likadant... men inte Real?...hmmm
Ja, du kan ju läsa Spanska-tråden. Där går Zog igenom ganska bra varför Real Madrid inte blev lika hårt bestraffad som Barcelona. Real Madrid har inte råd att köpa CAS, UEFA, FIFA & RFEF.
Citera
2017-06-02, 14:01
Medlem
foool13s avatar
Det verkar som om United nu använder Sky Sports för att droppa bullshit-rykten.. man är väldigt proaktiva, som igår med Griezmann.
Citat:
"BREAKING NEWS

Manchester United are interested in signing the Real Madrid defender Raphael Varane, Sky sources understand."
Varane kommer ju inte gå till Unted.

För jag tror inte Sky Sports bara hittar på det här, som vissa tidningar..

Edit: Kanske är en del i ett lågintensivt krig som kommer att pågå hela sommaren..
Citat:
SSNHQ reported last week that Real have made a £60m bid for David de Gea, although Man Utd say they have received no formal offer and a key part of any United offer for Varane, could also involve a deal for de Gea to head to the Bernabau as part of the package.

It’s also been made clear to us that Mourinho is interested in Alvaro Morata, who he sees as a perfect candidate to lead the line for Man Utd next season,
http://www.skysports.com/football/news/11095/10901980/man-utd-interested-in-signing-raphael-varane-from-real-madrid

Man droppar hej vilt för att pressa Real, man vill inte släppa De Rea men om man gör det så vill man ha en Real-spelare som är väldigt åtråvärd för ett bra pris.. men egentligen är allt bara en charad för att "slippa" sälja De Rea. Tror det här kommer att pågå hela sommaren..
Senast redigerad av foool13 2017-06-02 kl. 14:15.
Citera
2017-06-02, 17:07
Medlem
snillet_1s avatar
Kessie klar för Milan:

Citat:
“AC Milan announce that they have acquired, from Atalanta, the sporting rights of Franck Kessie, who has signed a contract until June 30, 2019,” read a statement on the Rossoneri’s official website.

“The contract is a two-year loan, with the obligation of a permanent transfer for the Ivorian player.”

http://www.football-italia.net/103541/official-milan-sign-kessie
Citera
2017-06-02, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Sjukt om Arsenal bränner en miljard på honom.. Varför inte bara gå all in DIREKT på Lacazette som man skulle gjort för ett tagsen...
Skrev redan om Mbappe till Arsenal för en månad sen. Arsene är beredd o jag vet att kontakter där Henry är inblandad har funnits. Mbappe/Belotti, Kyle Walker och Dybala till Arsenal i år är fullt möjlig
Citera
2017-06-02, 18:42
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LazarRS
Skrev redan om Mbappe till Arsenal för en månad sen. Arsene är beredd o jag vet att kontakter där Henry är inblandad har funnits. Mbappe/Belotti, Kyle Walker och Dybala till Arsenal i år är fullt möjlig

Haha för i helvete ta det lungt med fredags groggen nu 😂😂😂😂
Citera
2017-06-02, 19:38
Medlem
Citat:
Citera
2017-06-02, 20:42
Medlem
Det enda laget som gäller är självfallet WOLVERHAMPTON WANDERERS.
Vi har ny manager..igen..den fjärde på ett år.
Nuno Espirito Santo är mannen för dagen,före detta Valencia och FC Porto bland annat.
Vi har signat Ryan Bennett på fri transfer..senaste klubb Norwich.
Ihärdiga rykten påstår att vi skall signa Rio Aves mittback Roderick Miranda.

More to follow...
Citera
2017-06-02, 22:55
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Huntelaar återvänder till Ajax.

Falcao förlängt med Monaco.

Jag glömmer inte hans säsong för några år sedan. Huntelaar gjorde mål på allt. 48 mål på 48 matcher 11/12.

Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Hade inte barcelona både sommaren och vintern, atletico får likadant... men inte Real?...hmmm

Tycker du själv inte det är korkat att anta att bara för att några begått liknande typer av överträdelser måste straffet vara likadant? Det blir enkelt så när man är fast i sin konspirationsvärld men det är ju faktiskt nyttigt att läsa på.

Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Ja, du kan ju läsa Spanska-tråden. Där går Zog igenom ganska bra varför Real Madrid inte blev lika hårt bestraffad som Barcelona. Real Madrid har inte råd att köpa CAS, UEFA, FIFA & RFEF.

Kanske pengarna bara räckte till att muta CAS att ta bort ett halvår?
Senast redigerad av TKD_1337 2017-06-02 kl. 23:03.
Citera
2017-06-03, 10:03
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Det verkar som om United nu använder Sky Sports för att droppa bullshit-rykten.. man är väldigt proaktiva, som igår med Griezmann.

Varane kommer ju inte gå till Unted.

För jag tror inte Sky Sports bara hittar på det här, som vissa tidningar..

Sky är inte vad de än gång var. När jag läser "Sky sources" i en tweet eller i en artikel så är jag väldigt skeptisk nuförtiden. Att det just är mycket rykten kring United har ju snarare med att göra att det ger dem en massa klick.
Citera
2017-06-03, 11:47
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Citat:

Dybala är inte ett dugg möjlig. Är du efterbliven eller?
Citera
2017-06-03, 12:21
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyGenzale
Dybala är inte ett dugg möjlig. Är du efterbliven eller?
Om Dybala skulle gå från Juventus så är det nog bara Real eller Barca som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in