2017-05-25, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Grönar supermanshoppen för leverans av tren a som jag såg analys på nu, 108mg/ml. Grönar även Mshop för leverans av sitt fina testo som vanligt. Bra packat i båda shopparna och 1-2 dagar leverantid när jag betalade med bitcoins. Primo,testo,tren here we go!!
Asså.. Var inte supermanshoppens analys bara en siffra dom la upp själva nyss? Säger ju absolut ingenting.

Påstår inte att den inte innehåller det den ska, bara menar att när en shop lägger upp en analys av sin egen produkt säger det noll
Citera
2017-05-27, 01:24
Medlem
Walvaters avatar
Mshop är så jävla gröna!

Skickade pengarna i söndags kväll, och hade grejerna redan nu på fredagen. Riktigt snabb och bra service, samt tydlighet vad gäller betalning o s v.

/ drolesky
Citera
2017-05-27, 09:15
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Mshop är så jävla gröna!

Skickade pengarna i söndags kväll, och hade grejerna redan nu på fredagen. Riktigt snabb och bra service, samt tydlighet vad gäller betalning o s v.

/ drolesky
Det är väl inte snabbt för 5öre?? 1-2 arbetsdagar är snabbt.
Citera
2017-05-27, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Asså.. Var inte supermanshoppens analys bara en siffra dom la upp själva nyss? Säger ju absolut ingenting.

Påstår inte att den inte innehåller det den ska, bara menar att när en shop lägger upp en analys av sin egen produkt säger det noll

Analysen finns att se själv om man pmar honom. Om andra shoppar gjorde samma sak så skulle vi leva i en bättre värld. Superman är ingen shop du ska eller bör tvivla på. Finns ett fåtal till som knappast behöver ifrågasättas. Även dom skickar sina egna grejer på analys.
Citera
2017-05-28, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cSk666
Analysen finns att se själv om man pmar honom. Om andra shoppar gjorde samma sak så skulle vi leva i en bättre värld. Superman är ingen shop du ska eller bör tvivla på. Finns ett fåtal till som knappast behöver ifrågasättas. Även dom skickar sina egna grejer på analys.
Jag tvivlar inte på superman, använder själv grejer från honom och är supernöjd Det jag ifrågasätter är hur mycket vikt man skall lägga vid att en shop (vilken shop som helst) publicerar analyser av sina egna grejer.
Citera
2017-05-29, 14:45
Medlem
EVF111s avatar
Mshop kan man alltid lita på. Gröna!
Citera
2017-05-31, 20:51
Medlem
Jaggermeisters avatar
La en beställning idag på Mshop, inväntar betalning instruktioner. Beställde verktyg, testoviron E o Adex
//Alkaline
Citera
2017-06-01, 20:31
Medlem
Jaggermeisters avatar
Nu har man fått betalningsinstruktioner till mshop, efter bara en dag, väldigt fort! Mitt första intryck är att han/dom är väldigt trevliga och kunniga, väldigt bra service! Tänker göra en fin recension av deras grejer också, då jag har tänkt o ligga på deras testoviron E i ca 6-7mån o blasta med Dbol och eventuellt winnar nån gång under kuren. Tack Mshop! Pröjsar idag
Citera
2017-06-01, 22:52
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
La en beställning idag på Mshop, inväntar betalning instruktioner. Beställde verktyg, testoviron E o Adex
//Alkaline

Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Nu har man fått betalningsinstruktioner till mshop, efter bara en dag, väldigt fort! Mitt första intryck är att han/dom är väldigt trevliga och kunniga, väldigt bra service! Tänker göra en fin recension av deras grejer också, då jag har tänkt o ligga på deras testoviron E i ca 6-7mån o blasta med Dbol och eventuellt winnar nån gång under kuren. Tack Mshop! Pröjsar idag

Att dem svarar "efter bara en dag" är ingenting att hoppa och skutta för. Jag har handlat hos shoppar som levererat på mindre än 24h efter beställning. Vad som spelar roll är huruvida kvalitén är på det man har beställt. Om du ska gröna en shop, vänta åtminstone tills du har fått hem allt.
Citera
2017-06-02, 07:49
Medlem
EVF111s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrtec
Att dem svarar "efter bara en dag" är ingenting att hoppa och skutta för. Jag har handlat hos shoppar som levererat på mindre än 24h efter beställning. Vad som spelar roll är huruvida kvalitén är på det man har beställt. Om du ska gröna en shop, vänta åtminstone tills du har fått hem allt.

+1.
Hans inlägg tillför inte ett jävla skit. Beställ, få instruktioner, betala, få hem sakerna, SEN gröna, alt lägg till ytterligare en gröning om preppets kvalité när man provat det
Citera
2017-06-02, 09:06
Bannlyst
Finns ett märke som heter Bloodline Lab. Fått riktigt fina omdömen på HB och även testot är werlabs testad så provade att beställa. Gick jäkligt snabbt att få svar och fick leverers dagen efter betalning. Bra packat, riktig len olja och ingen pip ( testo p). Verkar ha fått upp en enkel hemsida med.
Citera
2017-06-02, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vastmanland
Finns ett märke som heter Bloodline Lab. Fått riktigt fina omdömen på HB och även testot är werlabs testad så provade att beställa. Gick jäkligt snabbt att få svar och fick leverers dagen efter betalning. Bra packat, riktig len olja och ingen pip ( testo p). Verkar ha fått upp en enkel hemsida med.

Jävligt skeptisk, Samma ägare som sålde Axios labs vilket var rent ut SKIT.
Ren matolja!

Glömde återkomma men fick hem mina DNP från apoteksverige.org
Kan säga att jag ligger och svettas rejält, Så det var bra krut i dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in