2017-06-01, 14:14
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Varför knarkar och super majoriteten då i dom kretsarna? Han verkar inte direkt lycklig trots alla miljarder. En teori endast som jag haft länge.

Om man börjar knarka och supa av ren uttråkning så borde ju alla som har lite pengar att röra sig med ligga i riskzonen. Är det tråkigare kunna resa, köpa vad man vill, starta vilket projekt man vill osv än att inte kunna göra det? Det har jag svårt att tro.

Däremot tror jag inte pengar alltid är någon väg till lycka, inte för alla. Te.x bör du ju vara duktig på att sålla i bektantskapskretsen som kommer uppstå, många människor du kommer röra dig med kommer var falska, kvinnor som män. Du kommer bli blåst till höger och vänster om du inte är uppmärksam, du kommer vara i media ofta, är du inom någon idrott kommer folk förvänta sig saker eller snabbt bli besvikna. Du kommer vara stressad psykiskt. Nej någon optimal livsstil är det nog inte alltid att vara rik, långt därifrån. Det är detta som leder till droger.
Citera
2017-06-01, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Du gillar inte lyckliga par och om det går åt helvete senare så blir du glad...
Du lever ensam och bor hemma hos Mamma va?

Ha ha. Det är uppenbart att Tiger blev ihop med Elin bara för att ha henne som en ung, blond "trophy wife". Om Tiger vill knulla slynor till höger och vänster så får han väl göra det, men varför måste han skaffa en fru samtidigt och skaffa barn med henne? Ytterst osympatiskt beteende.
Citera
2017-06-01, 17:37
Avslutad
Såg en intervju med TW för ett par månader sedan när han skulle inviga en golfbana i Dubai.
Han berättade då om de svåra smärtor han hade i ryggen, med ont hela dygnet, svårt att ens sova pga det.
Han har även genomgått operationer pga av idrottsskadorna.
Det kan förklara en viss överkonsumtion, det handlar inte om nöjesknarkande.
Senast redigerad av Wal1berg 2017-06-01 kl. 17:40. Anledning: tillägg
Citera
2017-06-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NegroidMongoloid
Om man börjar knarka och supa av ren uttråkning så borde ju alla som har lite pengar att röra sig med ligga i riskzonen. Är det tråkigare kunna resa, köpa vad man vill, starta vilket projekt man vill osv än att inte kunna göra det? Det har jag svårt att tro.

Däremot tror jag inte pengar alltid är någon väg till lycka, inte för alla. Te.x bör du ju vara duktig på att sålla i bektantskapskretsen som kommer uppstå, många människor du kommer röra dig med kommer var falska, kvinnor som män. Du kommer bli blåst till höger och vänster om du inte är uppmärksam, du kommer vara i media ofta, är du inom någon idrott kommer folk förvänta sig saker eller snabbt bli besvikna. Du kommer vara stressad psykiskt. Nej någon optimal livsstil är det nog inte alltid att vara rik, långt därifrån. Det är detta som leder till droger.
I vilket fall så är han en av dom fulaste personer jag skådat. Jag brukar aldrig påstå att folk är fula men gör det när jag ser Tigern. Usch! Kom på en till riktigt ful nu. Cosby. Nästan ännu värre.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-06-01 kl. 18:31.
Citera
2017-06-01, 18:36
Medlem
NegroidMongoloids avatar
Citat:
I vilket fall så är han en av dom fulaste personer jag skådat. Jag brukar aldrig påstå att folk är fula men gör det när jag ser Tigern. Usch! Kom på en till riktigt ful nu. Cosby. Nästan ännu värre.

Håller med. Det är svårt att hålla sig här. Blandningen är rent fruktansvärd, han ser ju ut som en negroid mongoloid.
Citera
2017-06-01, 18:50
Medlem
Citat:
Håller med. Det är svårt att hålla sig här. Blandningen är rent fruktansvärd, han ser ju ut som en negroid mongoloid.
Elin fick i alla fall 875 miljoner som plåster för att hon plågats av att se detta nylle.
Citera
2017-06-01, 19:49
Avslutad
Citat:
Elin fick i alla fall 875 miljoner som plåster för att hon plågats av att se detta nylle.

Undrar hur mycket det blir per ligg?
Citera
2017-06-01, 23:21
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wazzobazzo
Fast är du neger? Tror det har varit en avgörande faktor i det här fallet. Hade hans far också varit snedögd tror jag inte hans karriär tagit den här dippen.

Jo negrer som lyckas bli framgångsrika slutar ofta i sex/drog-skandaler eller andra tragedier. T ex Cosby, Prince, hela Jackson Family, Chuck Berry, OJ Simpson eller Mayor Marion Barry. Listan kan göras hur lång som helst.
Lyckade negrer som lever lyckligt i alla sina dar är betydligt ovanligare än lyckade negrer som slutar sina dagar i misär.

Varför det är så har jag mina teorier om. men det är OT i den här tråden.
Citera
2017-06-02, 20:02
Medlem
Citat:
Tragiska filmerna från polisstationen

http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/218392
Citera
2017-06-02, 23:14
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Citodon!? Skojar du? Kolla skicket på luffaren: http://ll-media.tmz.com/2017/05/30/0529-tiger-woods-mug-shot-2.jpg
Jag ställde en fråga?

Tiger hade ju tagit flera olika mediciner så inte ett dugg konstigt att han ser "luffig" ut. Men undrade varför det är så vanligt att personer som honom (amerikanska kändisar) får massa Vicodin utskrivet.
Citera
2017-06-02, 23:40
Medlem
välkommenti bups avatar
Jag vet inte hur man söker i trådar.... så ursäkta om detta är reapeat.

Han tar väl massa olika tabletter för ryggen och i USA är det inte svårt att få utskrivet.

Men oavsett alkohol eller tabletter, shit happens.. Who cares? Snubben har dragit in miljarder, klart han inte tror att han kan åka fast om han kör runt helt kalas. Kändisskap i USA är något alldeles extra. Han har säkert blivit stoppad under påverkan x antal gånger, men blivit släppt varje gång och nu helt plötsligt så träffa han på en polis som inte gillar golf.
Citera
2017-06-03, 00:32
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
En negroid mongoloid som har en svår fetish för blonda nordeuropeiska kvinnor. Varenda kvinna han varit med sedan han blev rik och känd har varit av den sorten.

Karl ser för djävlig ut men för Nordegren spelade nog pengarna stor roll för valet av partner. Det var ingen slump att de inte hade något äktenskapsförord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in