2017-05-30, 22:24
Medlem
Herm@n greps för ungefär 1 timme sen, han var efterlyst
2017-05-31, 13:13
Medlem
Franco Malki

Sunny Osayande Tango

Här har ni Sveriges största Golaren, jävla råttor. Inte ens polisen kmr kunna hjälpa er

G O L B Ö G A R

Golaren!!!!!!
2017-05-31, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bitforum
Franco Malki

Sunny Osayande Tango

Här har ni Sveriges största Golaren, jävla råttor. Inte ens polisen kmr kunna hjälpa er

G O L B Ö G A R

Golaren!!!!!!

Sang@r,Herm@n,o resten av de gänget är kända golbögar vad du än säger så kan dom inte ta tillbaka va dom sagt, allt finns på svart och vitt buddy..

varför var Herm@n efterlyst? Och hur visste du det? Eller försöker du missleda alla flashbackare att tro att han sitter när han egentligen inte gör det? Ja har för mig att Han la av med kriminaliteten efter han blev attackerad? Rätta mig om jag har fel..
2017-05-31, 17:59
Medlem
Haha, din vänner e säkert golbögarna Frank och Sonny. Lägg ner med snacket att dom är golare hit o dit sluta bara. Frank och Sonny är Sveriges fuckin Golaren. Hur kommer det sig att du ens skyddar såna smutsiga hederlösa smutsiga fitt horungar???????

Aa, jag har inte heller hört något från herm@n efter han vart skjuten! Hört han fortfarande går med kryckor
Varför skulle jag vilja missleda flashbackaren ens? Säger bara det jag har fått information på och sett. Han ska ha åkt fast med narkotika eller vapen enligt infon jag fått!
2017-05-31, 18:08
Medlem
Jag skyddar inte någon golare, när de står på papper att dom golat kommer dom att hängas ut lika mycket som sang@r och lille herm@n
2017-05-31, 18:21
Medlem
Ha ha ha njuter av att se östberga smutsen vända varandra ryggen, frågan kvarstår hur kan folk som inte ens är nämnda i någon polisiär förundersökning eller liknande hängas ut? Vad vet du som ingen annan verkar veta "bitforum"? Killarna du snackar om är det dom som blivit kidnappade misshandlade och utpressade menar du? I såna fall är du ju den största golbögen av dom alla som precis avslöjat det (för du vet väl att FB är ett av dom bästa forumen för farbror blå men du kanske är supernaiv vad vet jag) så dina polare blir nog häktade och borta ett långt tag framöver då det troligtvis finns tung bevisning vid såna tillslag ha ha ha! Skyddar du fortfarande golbögen Herman Jalizada? Ni Östberga barn är lika smutsiga allihopp inget gott från er kurder
2017-05-31, 18:28
Medlem
Vad fan snackar du om notsocool? Vet du ens vad du pratar om?
Östberga vänder varann ryggen haha okej.
Franco malki och Sunny Osayande Tango
Är inte ens i närheten av Östberga!!

Golareingapolare vi får väl se vem som är Golaren. Sluta med att säga dom är golare för det finns inget på svart o vitt. Det är bara skitsnack och rykten folk som notsocool och du hittat på
2017-05-31, 18:49
Medlem
Citat:

Golareingapolare vi får väl se vem som är Golaren. Sluta med att säga dom är golare för det finns inget på svart o vitt. Det är bara skitsnack och rykten folk som notsocool och du hittat på

Du måste va väldigt naiv eller väldigt dum helt enkelt, vad jag pratar om? Hm du säger att dessa personer är golare? Och jag frågar vad du grundar det påståendet på? Vart har du fått den infon ifrån om att dom är golare dvs frank och sonny? Du skrev det i samband med att polisen slog till mot östberga och hässelby/vällingby där 11 personer greps och enligt polisen rör det sig om misshandel människorov och utpressning så min enkla och simpla fråga här är följande, var det dom som blev kidnappade och misshandlade av dina kurdpolare och i såna fall måste du fått infon om att dessa individer golat på dom!?(hur det nu skulle kunna vara möjligt 1 dag efter gripandet) om inte era advokater springer runt och berättar saker som det är stor sekretess på innan utredningen blir klar? Med andra ord så har du ju info om denna kidnappning och misshandel sedan tidigare och du har öppet skrivit här att du vet att det är östberga folk som ligger bakom detta? Nu försökte jag skriva så enkelt som möjligt så att även du med din sega skalle förstår! PS Herman är en golare det finns svart på vitt din lilla hjärndöda idiot varenda människa som kan läsa har läst det i förundersökningen! Och om jag vore du så skulle jag börja läsa istället för att skydda golbögar
2017-05-31, 18:50
Medlem
Citat:

Bitforum kan du läsa? Läs FUP för helvete så ser du att dem är ett gäng golbögar.
2017-05-31, 21:43
Medlem
Alla kriminella i sthlm känner till golningen, läs bara fupen haha sluta snacka skit stå för vad dina vänner har gjort och sagt istället... och Vemfan är franko och sunny? Mer golbögar från Östberga eller?
2017-06-01, 00:17
Medlem
Herman jalizada är ute ha ha ha och ensam ha ha ha han sågs med hans äldre bror tidigare under dagen, ska bli spännande och se vad evy och grabbarna gör nu när lilla Herman ränner runt helt på egen hand utan någon som helst back up
2017-06-01, 00:47
Medlem
Franco sitter i fängelse han blev gripen förra veckan på Arlanda sägs det, han har en 2 års volta som han börjat avtjäna, dock vet jag inte vilken anstalt han hamnat på kan luska lite i det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in