2017-05-30, 14:38
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Okay. Det lät som fly. Beklagar missförståndet. Men behöver Ingrid & Conrad miljöombyte så är väl Dalarna ändå ett bättre alternativ? Om det är mångkulturen som de vill slippa för ett tag.

Jag känner inte till några svenskar som flytt i den bemärkelsen i vår tid. Hur som helst, Motgift finns i Berlin och vill samla sina "anställda" där för bättre ljud och liknande. Att på prov året ut till att börja med få ner Ingrid och Conrad ser jag inga problem med.

Dalarna, vill du ha med Ingrid och Conrad i Radio Nordfront eller? Tror inte man slipper massinvandringen och mångkulturen helt i Dalarna heller. Klart det är bättre och särskilt på vissa mindre orter som vore paradis för mig som är van vid så mycket sämre.
Citera
2017-05-30, 16:05
Medlem
xmzs avatar
Dags för mod att ändra ämnesraden.
För övrigt osannolikt lågt av baronen. Han tillkännagav sin övertygelse om att den demoniska aktiviteten ökar och att filmen Excorsisten skildrar verkligheten, förutom Hollywoods specialeffekter, i intervjun hos Carlquist. Han medgav också att han slarvat med att bikta sig hos sin katolske präst en gång om året, som krävs för att slippa skärselden, som han hyser stor fruktan för.
Det är nog dags att JDG kryper in i biktningsbåset, för det finns en del synder att bekänna
Citera
2017-05-30, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Okay. Det lät som fly. Beklagar missförståndet. Men behöver Ingrid & Conrad miljöombyte så är väl Dalarna ändå ett bättre alternativ? Om det är mångkulturen som de vill slippa för ett tag.
Dalarna?? Dalarna är ju helt överöst av invällare
Citera
2017-05-30, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Det är roligt hur den repressiva gnostisk-katolska dubbelmoralen ofta urartar i såna här sjuka händelser... Man fördömer masturbation, "föräktenskapligt" sex (d.v.s. att en präst måste "välsigna" ett par i en ceremoni med kanaaneisk-hedniskt ursprung innan de får ha sex) och "lust"... Men skilsmässor (som de kallar för "separation") och äktenskapsbrott (att ha sex med en annan mans fru är belagt med dödsstraff enligt de bibliska lagarna) är tydligen helt okej.
Är inte okej över huvud taget kan jag säga som katolik.
Citera
2017-05-30, 18:04
Medlem
De kör en kampanj nu där en månad kostar 5 kr. Hur man gör för att ta del av detta får ni snåla jävlar lista ut själva. Kul batikkärring-special idag för övrigt.
Senast redigerad av James-Jonny 2017-05-30 kl. 18:22.
Citera
2017-05-30, 18:07
Medlem
Principess avatar
Jag tycker det är lustigt hur vissa tror att det kommer innebära slutet. Knappast. De Geer var vass förut, men har gått ned sig totalt på grund av uppenbart alkoholmissbruk. Jag anser att radion kommer bli betydligt bättre utan honom. Det var faktiskt rätt skönt att slippa hans stammande och knarrande i dagens och gårdagens avsnitt. Sen handlar det ju fan inte om det! Jonas har svikit hela vår sak och alla andra nationalister genom sitt hederlösa agerande. Att göra så mot en vän är den värsta sortens negerbeteende. Vad är det för helvetes moralrelativism att ens försöka ursäkta detta? Åt skogen med det. Bränn skiten!
Citera
2017-05-30, 18:49
Medlem
motarbetars avatar
Hade blivit sjukt besviken om dom grottar ner sig ännu mer än vad dom redan gör med Ingrid&Conrad. Har inget agg mot dem två, tvärtom! Men de är alldeles för (((nyvakna))) för att programmen skulle bli tillräckligt intressanta.

Deras radio funkar kanon till att locka över SD-svansen till att börja lyssna på nationella poddar, och på den delen vinna ny mark.
Citera
2017-05-30, 21:24
Medlem
Run3s avatar
Lyssnat på avsnitt 383. Bra och intressant förtydligande precis i början av programmet om The JQ (the Jonas question). Tydligen berättade Jonas om förhållandet till Magnus, som delade det med Dan, med vädjan om att de skulle hålla det undan Björn. Magnus och Dan svarade att de inte med gott samvete kunde göra det, utan gav Jonas till på söndag att lösa det tillsammans med Björn. Men Jonas svarade att han inte hade någon lust med det.

Vidare angående avsnitt 383, så känns de ju riktigt mer vitala, pigga och kvicka när Jonas inte är med och drar ner takten. Man kan ju inte förneka hur tajt och välproducerat Radio Motgift är.

Vissa förespråkar Radio Nordfront nu när Jonas lämnat. Jag lyssnar på båda. Men ärligt kan Nordfront inte mäta sig med Motgift. Motgift är mycket mer tajt, rappt och håller bättre längd på sina ämnen.
Citera
2017-05-30, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Vissa förespråkar Radio Nordfront nu när Jonas lämnat. Jag lyssnar på båda. Men ärligt kan Nordfront inte mäta sig med Motgift. Motgift är mycket mer tajt, rappt och håller bättre längd på sina ämnen.

Känns väl inte så troligt att Nordfront skulle vilja ha med Jonas efter den här historien.

Håller för övrigt med, Motgift är oftast intressantare att lyssna på än RN. De har bättre radioröster och RN-avsnitten känns oftast allt för långdragna. Jag håller dock Ingrid & Conrad som favoritpodden inom den nationella sfären, deras lite mjukare framtoning passar mig bra då jag är relativt ny till dessa ämnen.
Citera
2017-05-30, 22:34
Medlem
praeles avatar
Jonsa De Geer på Facebook: Hade inte ens velat kommentera det här men - for the record: mitt privatliv har ingen med att göra, och jag tänker inte sänka mig till att kommentera något av den skit som skrivits det senaste dryga dygnet.
Det har varit lågt och oanständigt.
Jag kommer att fortsätta min verksamhet, utan att den i fortsättningen solkas av billig säljarjargong. Watch this space
Citera
2017-05-30, 22:36
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsflykting
Är inte okej över huvud taget kan jag säga som katolik.

Det sade Jonas de Geer också, som katolik...
Citera
2017-05-30, 22:57
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av praele
Jonsa De Geer på Facebook: Hade inte ens velat kommentera det här men - for the record: mitt privatliv har ingen med att göra, och jag tänker inte sänka mig till att kommentera något av den skit som skrivits det senaste dryga dygnet.
Det har varit lågt och oanständigt.
Jag kommer att fortsätta min verksamhet, utan att den i fortsättningen solkas av billig säljarjargong. Watch this space
Hoppas att han drar igång sitt eget radio/mediaprojekt nu. Reconquista Radio.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in