Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Jag skrev, "smaskigt", inte smaskigt.
Nåja, potato potato.
Jag vet inte hur du funkar. Men själv litar jag inte blint på vad alla FBare skriver. Än mindre om inget nytt framkommer. Vad andra åhörare säger eller hur de åtalade uppför sig, kan väl vara av
visst intresse, rent allmänt. Men inte så mycket för utgången.
Jag har inte någonstans uppmanat en annan användare att inte skriva i tråden.
Det kan väl finnas saker som kommer fram i en större undersökning, som påverkar utgången/straffet?
(Du är väldigt arg i tråden.

Beror det på allmäntillståndet eller den nya designen?
Vi är alla här för att vi vill veta vad som har hänt. Att bråka med människor av annan uppfattning om vem som är skyldig, leder inte till något konstruktivt)
Smaskigt, snaskigt.. spela roll?
Jag har inte skrivit att du uppmanat en annan användare att inte skriva i tråden, jag skrev påhoppad för vad den skrev, viss skillnad det!
Men lite trist när man säger att den nog inte tillför något om den inte skriver något "smaskigt". Men jag kanske uppfattade det fel?
Nej jag tror inte heller helt blint på allt här, speciellt inte om det verkar osannolikt, men i detta fall, kan jag inte se att det var några överdrifter.
Du däremot tror inte på personen, så vad är det då för mening att skriva något smaskigt om du ändå inte tror det hen skriver?
För mig är det av intresse som jag skrev i förra inlägget hur de åtalade beter sig i rättssalen, och hur trovärdiga de verkar, för såklart kan det påverka rättens sammantagna bedömning och utgång
För är det du som sätter regler här, för vad som är intressant och relevant,eller inte?
Utgången är en sak man kan diskutera, men det finns mer, eller hur?
Det där med aggressivt och design i tråden var lågt av dig!
Jag undrar vem som beter sig otrevligt och bråkar nu?
Jag får argumentena och ifrågasätta lika mycket som dig i denna tråd, om du tycker att det är att bråka får det stå för dig!