Citat:
Ursprungligen postat av
Baphometboy
Du är alltså läkarutbildad och adept till Sven Åke Christianson, förutom en del privata kontakter med dåren som du inte närmare vill gå in på?
Du kommer in i tråden den 27 maj och påstår att du sett dokumentären flera gånger, hyllar SÅC och slår fast att småbarnen är skyldiga. Klockrent...
Du låtsas även veta mer än vad som framkommit i media.
60 FB-inlägg senare - alla i denna tråd, på känt trollmanér - är du plötsligt välutbildad inom rättsmedicin. Och enligt Ockhams rakkniv, ett uttryck du inte förstår innebörden av, så var Kevins död en olycka. Klockrent.
Samtidigt börjar du naturligt nog tvivla en aning på dina tidigare idoler SÅC och Lambertz...
Tack för underhållningen.
Fd adept, det var länge sedan, men annars är det rätt. jag såg själv hur SÅC lyckades "se igenom" barn och få dem att berätta saker, men nu inser jag att jag blivit lurad för ser man på kevinfallet genom ett olycksperspektiv så stämmer allt och SÅC har förlett barnen. det kunde jag aldrig tro om honom. Men terapin om bortträngda minnen gjorde susen för mig, men sedan lämnade jag den då minnena blev för mycket för mig och sedan har jag som inte brytt mig om det, även om jag alltid hållit SÅC högt. Men när jag började läsa här kom allt i annan dager, jag är FB-debutant.
Träffade lambertz via SÅC, även det för länge sedan och han verkade kämpa för sanningen. Men nu måste man även tvivla på honom avseende Quick.