Nu under hockey-vm har man verkligen toppat laget i störig reklam.
- DN's nättroll, vilket i sig ger en konstig känsla med tanke på att DN själva gärna sprider tveksamma åsikter ("agendasättande journalistik").
- Specsavers "You're sexy and you know it" - uttjatad. Den var knappt lustig första gången.
- Nässpray eller vad det nu är med de två som fönsterstalkar varandra ("hur många år har gått..."
- Samt lite flygresor punkt se som grädde på moset.
... och detta så mycket det bara går att pumpa på med.
Senaste Helebop reklamen med den irakiske busschauffören stör mig som fan.
Det är en gammal reklam som börjat spelas igen. Stör mig mest på att busschauffören ser sur/irriterad ut även efter att skinheadsnubben visar sig inte vara där för att trakassera honom..
Hahahaha fick mig ett gott skratt nu när jag kom att tänka på danino reklamen som visades för ngåra år sen.
En gubbe som försöker trycka i sitt barnbarn massa yoghurt men hon vill inte, och då säger han "kom igen, smaka det är gott!" på ett jätte omysigt sätt hahahah!
Minns att dom även gjorde en grupp som hette nåt i stil med "vi som tycker att pedogubben i daninoreklamen ska hålla käften".
Hahahaha fick mig ett gott skratt nu när jag kom att tänka på danino reklamen som visades för ngåra år sen.
En gubbe som försöker trycka i sitt barnbarn massa yoghurt men hon vill inte, och då säger han "kom igen, smaka det är gott!" på ett jätte omysigt sätt hahahah!
Minns att dom även gjorde en grupp som hette nåt i stil med "vi som tycker att pedogubben i daninoreklamen ska hålla käften".
Den senaste Ica-reklamen... Den ensamkommande afghanska pojken lämnar Ica och skall plötsligt resa jorden runt och Ebba börjar grina. Så fort han gått ut genom dörrarna kommer det in en neger och Ebba torkar tårarna fort och säger att hon är singel och kan hjälpa honom... Alltså jag spyr!!!
Den senaste Ica-reklamen... Den ensamkommande afghanska pojken lämnar Ica och skall plötsligt resa jorden runt och Ebba börjar grina. Så fort han gått ut genom dörrarna kommer det in en neger och Ebba torkar tårarna fort och säger att hon är singel och kan hjälpa honom... Alltså jag spyr!!!
Jag har inte sett den reklamen du nämner, men jag började reta mig på ensamkommande "baaaarnet" när det dök upp. Börjar fundera på att undvika handla på ICA även om COOP inte är ett alternativ. Måste all reklam vara så extremt PK?
Jag såg en reklam när jag gick i typ lågstadiet med en kille som sitter i en soffa och häller ut en skål med godis. Har glömt vad det var reklam för men den har fastnat för jag tyckte alltid att han var dum som gjorde så och fattade inte varför.