2017-05-29, 05:30
Medlem
Hur vanligt är det att tjejer använder stringtrosor med smala band nu för tiden? Verkar vara svårare att hitta dem i butik nu mera.
Har ni några såna i byrålådan idag tjejer och var hittar ni dem?

Personligen har jag jämt gillat dessa på mina damer
Citera
2017-05-29, 08:55
Medlem
vitapumpss avatar
Det beror väl på att det inte är inne längre. Jag är tjej och aldrig gillat att använda någon form av stringtrosor. Jag fördrar spetstrosor alt hipstertrosor. Men här på Flashback finns säkert en och annan som har en motsatt smak.
Citera
2017-05-29, 09:01
Medlem
Valaines avatar
Jag använder det. Har ett par på mig idag faktiskt. :P det var ett ex som ville att jag skulle ha det så jag fick det. Finns på H&M i tre-pack med olika färger i: rosa, svart, vitt. Såg det senast förra veckan att de sålde dem fortfarande. Tror även Cubus har, för därifrån har jag också fått några.
Citera
2017-05-29, 09:50
Bannlyst
Om det inte vore för att man fick dra snöret halvvägs ur analen varannan timme så skulle jag bo i de tunnaste stringtrosorna man kan ha. Tycker jag blir så jävla sexig av dom.
Citera
2017-05-29, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valaine
Jag använder det. Har ett par på mig idag faktiskt. :P det var ett ex som ville att jag skulle ha det så jag fick det. Finns på H&M i tre-pack med olika färger i: rosa, svart, vitt. Såg det senast förra veckan att de sålde dem fortfarande. Tror även Cubus har, för därifrån har jag också fått några.

Nice! Ska meddela sambon om dessa 😁👍
Citera
2017-06-04, 20:08
Medlem
Milla1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riverman83
Nice! Ska meddela sambon om dessa 😁👍

Jag använder sådana string.

Hunkemöller har ett bra utbud vad det gäller stringtrosor
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera