2017-05-28, 22:09
Medlem
OvissFramtids avatar
Snyggt av Alex, men mad respect till Glover, vilket hjärta han visar!

Snyggt att Gustafsson fick en ren KO, äntligen.
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Det där är så intressant att vissa slänger sig med, menar du att han har glashaka pga det som hände mot Rumble?

För vad i övrigt menar du tyder att han har det? Jag är uppriktigt nyfiken,

Nej. Alex har väl knappast glashaka. Särskilt inte om man ser till Jones-fajten. Det Johnson visade var väl att han slår jävligt hårt.
Medlem
Tack för del tagandet i min tråd. Vi sätter punkt här och går vidare till den andra tråden.
2017-05-28, 22:10
Medlem
Nu gick det ju skitbra men om vi ändå ska va lite anala:

+ Rutinerat som fan. Gick inte in på knock för tidigt. Som vi såg kan Glover överleva allt, det va helt rätt att låta knocken komma naturligt.

- Duck and runs kommer inte hålla i så många matcher innan Alex klockas. O
kej, jag får erkänna att de ändå har väldigt hög framgångsprocent (kanske bättre än om han hade försökt sidesteppa eller finta höger vänster) men en smart fighter som Bones kommer ju kanske kunna utnyttja detta i rematchen nu när det blivit en så förutsägbar stapelvara i Gus gameplans, ännu mer än förut.

+- Clinchen. Besviken att han inte lyckades göra mer skada i clinchen med tanke på att han till och med lärt ut clinchtekniker i TUF China.
Samtidigt en fin fällning och en gång lyckades han sätta några armbågar on the break.

- Varför så många front kicks?
De kanske har en funktion som pushkicks för att hålla borta motståndaren, men det ser ut som de ger väldigt dålig utdelning
Medlem
Internhumors avatar
Han ser stark ut igen Alex.
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kcabhsalfflashback
vem? :O

hans flickvän så klart.

sprungit i väg och dissat honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kcabhsalfflashback
vem? :O

Hans tjej, Alex friade i ringen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LazarRS
Tack för del tagandet i min tråd. Vi sätter punkt här och går vidare till den andra tråden.
vad din tråd...
2017-05-28, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Nej. Alex har väl knappast glashaka. Särskilt inte om man ser till Jones-fajten. Det Johnson visade var väl att han slår jävligt hårt.
tvärtom så är den jävligt stabil..

det är rumble som är typ superman...

det kommer bli en jävla slugfest mellan bones och alex...fan vad jag hoppas att det blir dom....cormier va inte lika underhållande...bara en massa grind
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune

Nej jag vet, det är det jag försöker säga. Detta att folk säger att han har det är helt befängt.
Medlem
RonJeremyClarkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag vill se Gustavsson "the runner" mot Norrmannen som vann på knock i första ronden.
Haha. Menar du Hermansson? Ingen äkta norrman och inte samma viktklass. Eller menar du schweizaren?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RachelZane
Hans tjej, Alex friade i ringen.
ofan såg bara tills dom lämnade ringen sen dog streamen :P

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in