2017-05-28, 18:44
Moderator
skunkensunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
hatar sånt.
borde vara förbjudet att välja nån annans låt. det är ju inte så att det är en brist på musik i världen.

Är ju flera som gått in till Eye of the tiger...
2017-05-28, 18:44
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
svensk.
vi behöver alla svenskar vi kan få

vi kan ju säga så här: vinner Jack räknas han som svensk, Förlorar han då räknar vi hans som Norsk.
2017-05-28, 18:45
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
tycker inte det är förnedrande, det handlar ju inte bara om att förlora utan HUR man förlorar, stor skillnad på att bli avslutad i första och att förlora split-decision.
så länge svenskarna gör bra ifrån sig och inte blir överkörda så.
vi har ju inte så väldans många svenskarna på toppnivå heller, går ju inte att jämföra med brasilien.

ang denna gala tror jag på vinst av båda återstående svenskar vilket kommer innebära 2 vinster, 2 förluster (varav en split-decision) ett helt ok facit.

Jag skriver ju i affekt. Klart det inte är helt åt h-e. Bara det att det börjar bli överbevisat in absurdum att Sverige inte har en pool av fighter som gör att vi kan arrangera en gala där vi kan vara säkra på att åtminstone en hemmafighter vinner.

Vore det bara Alex ikväll och han förlorade skulle det inte kännas som en förnedring. Men nu, när eventet är i Stockholm plockar man in svenskar bara för att det är i just Sverige.
2017-05-28, 18:45
Bannlyst
tycker stasiak står upp bra här.
2017-05-28, 18:46
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
aha trodde man bara satt under "roster" och inte satt på kontrakt.

räknar vi Jack Hermansson som svensk eller norsk?

Hade han hetat Hermansen hade jag räknat honom som norsk.

Kanske bara är jag, från streamen jag tittar på hör man knappt publiken, är det samma för er som kollar på Viaplay? Tråkig publik verkar det vara, oengagerad? Ofta så med event i Sverige, tysta publiker...Hoppas det ändras när näste svensk äntrar ringen.
2017-05-28, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Är ju flera som gått in till Eye of the tiger...

jo.

men låtar som man väldigt starkt förknippar med en fighter blir ju lite pinsamt när nån annan tar helt plötsligt, det är ju redan någons signaturmelodi.

t ex fabers california love, chris lebens mad world, wanderlei silvas darude (som väl nån annan körde ikväll..)
2017-05-28, 18:53
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
t ex fabers california love, chris lebens mad world, wanderlei silvas darude (som väl nån annan körde ikväll..)
Belforts 300 Violin Orchestra
2017-05-28, 18:59
Medlem
Hunden007s avatar
Alex förlorar i första Rounden tror jag .
2017-05-28, 19:01
Medlem
Mx_1337s avatar
Kom igen nu Jack! Hoppas inte storleksskillnaden blir ett problem. Hermansson är en ganska liten mellanviktare (skulle nog kunna droppa till weltervikt) medan Nicholson har varit i lätt tungvikt tidigare.
2017-05-28, 19:03
Medlem
Hunden007s avatar
man kan lugnt säga detta är en Skandinaviskt uppgörelse nu.
2017-05-28, 19:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neatless
Ska det bli samma svenska fiasko som förra galan här. Då förlorade väl 4/5 eller nåt liknande, här står det 0-2 hittills.
Alla Svenskar förlorar idag
2017-05-28, 19:07
Bannlyst
nu ska vi se om hermansson har nåt att erbjuda. två bra fighter på rad som kommer nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in