Att göra det sprider ingen "vit skuld" så det är de inte intresserade av. Dessa kulturmarxister är antivita etnomasochister och det är de vita de vill åt.
Senast redigerad av PK-befriad 2017-05-28 kl. 12:37.
Lär väl ändå inte få någon effekt ändå, om 100 år så är dessa fåntrattar döda och bortglömda. Och statyerna står kvar, och pekar mot historien om Sverige!
Var inte så säker, det har redan gjorts ett försök i riksdagen att ersätte dem med "statyer som symboliserar fred, mångfald, tolerans och frihet". Gick lyckligtvis inte igenom den gången, men i Sverige vet man aldrig.
Inspirerad av det vackra vädret och funderande över denna tråds ämne ger jag mig ut på en intersektionell skritt i min stad. Jag observerar den rådande könsmaktsordningen och filosoferar fritt över det jag ser under refererande till tråden och de degenerativa happenings den beskriver.
I och med att jag ej kommer upp i galopptempo så hinner jag notera att statyer saknas efter min slinga (den går i utkanten av staden). Visserligen kan jag se en hel del fallosliknande föremål efter vägen, såsom träd och gatlyktor, men jag bedömer att de troligen ej har placerats ut i syfte att förtrycka kvinnor. Många björkar har också igenvuxna kvisthål, som med min depraverade snuskiga fantasi liknar stiliserade fittor.
Efter vägen träffar jag många människor av båda könen, eller kanske bättre uttryckt: människor av många kön. Jag kan ju inte veta vad de definierar sig som. Kommer att tänka på de intervjuade konstnärerna som hänvisade till män på fotbollsmatcher. Hur vet de att de anser sig som män? Kanske ser de sig som icke-binära? Sedan börjar jag spinna vidare på att de besöker dessa matcher identifierande sig helt som varande AIK-are, Djurgårdare, Ajaxfans, eller Man U-supporters, inte som ett visst kön.
Jag passerar golfbanan vilket är en övervägande manlig domän, dock med en växande kvinnlig utövarskara. Det verkar poppis för den överbelånade medelklassen att leka den lustiga jakten på att ta de 18 hålen! Konstigt nog ser jag inga militanta performanceartister som springer med spikskor över greenerna, bara en vilsekommen neger som samlar pantburkar ur sopkärlen.
Det är varmt och jag tar av mig tishan och provocerar omgivningen genom att låta min blekfeta manskropp ta plats i stadsbilden. Nu är jag på väg mot stadens stora ridskoleanläggning. Nu kommer två trevliga tonårstjejer ledande varsin häst. Jag drar in magen och ler mot flickorna. De hejar, jag hejar, och alla verkar trivas. Jag tänker på att de här hästflickorna ofta är jättetrevliga och hejar när man är ute och går eller när jag saktar in med bilen. Funderar vidare och tycker det är jättebra att det finns en hobby som dessa unga tjejer kan ägna sig åt, även om en del får smaka lite ridlärarballe i spiltan då och då, vare sig det är med eller mot deras vilja. En annan tanke som slår mig är att dessa performanceflickor knappast skulle klara av att mocka hästskit eller att vifta bort de flugor som rör sig kring hästar. De överlever nog knappast utanför Stockholms tullar.
Jag går vidare och njuter av de nyligen ankomna Silviornas sång. Ja, trots detta feminina namn är det främst hannarna som sjunger vackert. Grubblar lite över om dessa flygfän öht tänker på kön, knappast. Deras största problem är nog att få ta hand om gökungar, ett öde som de delar med oss svenska män.
Möter en kvinna med hund. Drar in magen igen. Hunden stannar 10 meter bakom matte. Jag passerar kvinnan, vi ler mot varandra. När jag närmar mig hunden hör jag: "Kom nu Älskling". För ett moment fantiserar jag om att få fett på sylen innan jag inser att det är mopsen som får slicka matte.
Efter vägen ser jag en hel del sportiga små teeny boppers som promenerar raskt i sina lycra-tajts. Njuter av åsynen, och får nästan lite ståfräs om de stoppar in sina svängande hästsvansar genom kepsen. Det är en fetisch jag har, jag får för mig att de kommer att jobba som lite smådominanta dialogpoliser framöver.
Nåväl, det var väl det min könsobserverande skritt gav mig. Kanske dags att dessa Cunnilungus Jugend får en manlig motsvarighet. Låt oss se Tyrannosaurus Dix strida mot Tyrannosaurus Chix! Tydligen har vi här i den terminala fasen av den västerländska civilisationen tid att ägna oss åt sådana här spännande övningar som att "hitta fem falloser" under promenaden. The Game is On!!!
De kan väl få dansa om de vill, och tycka illa om statyer, så vitt jag bryr mig. Själv är jag inte fascist. Jag har viktigare saker att bekymra mig över. Kanske borde fler människor dansa på gatorna så blir världen lite trevligare.
Någon som har en länk till någon engelsktalande artikel om detta? Har själv letat runt utan resultat och skulle gärna vilja visa några engelska vänner detta.
Jag blir mer och mer hatisk till feminasIS.
De kunde skulle kunna göra en skylt på sin nästa demonstration med texten tjejer kan skriva skyltar med!!!!! Finns riktiga problem här i världen och feminasIS är en del av dem blir mindre och mindre tänd på tjejer för varje sådan här misslyckad "demonstration de gör"