2017-05-28, 01:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Frawjon
Man kan få sådana där ryck. Jag postade vid ett tillfälle en video med spysex i forumet med porrlänkar, men i verkligheten skulle jag inte vilja få min partner att spy vid sex.

Hahahaha! Ja ibland får man sånna.
Citera
2017-05-28, 02:01
Medlem
MoaLjungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
en grej

Visste inte att såna här "grejer" ens fanns. Undrar om jag kan vakna en morgon och vara flata och sen är det borta dagen efter, fräckt egentligen.
Citera
2017-05-28, 06:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RagingHippie
C:a 10% av "aktiva" inom homosexuella har HIV. Medans c:a 25% av alla transexuella och aktiva har HIV.

Det har liksom ingen effekt hur länge du skriver med någon online, det minskar inte risken att bli smittad.

Själva homosexualiteten i sig tyder på omoraliska drag, tror du verkligen alla talar sanning när de säger att de testat sig nyligen ?

Hade hållt mig borta från äldre gubbar om jag var du, de har liksom inget att förlora.. så de knullar oavsett om de är smittade eller inte.
Men snälla någon..HIV kan ju drabba vem som helst oavsett ålder, lite otur och oförsiktighet. Jag är gammal och har klarat mig bra. Tråkigt med Flashback alla generaliseringar. För övrigt är jag nog lika kåt nu som för 20 år sen. Ja när man blir äldre blir man nog gubbsjuk och vill ha ung fitta igen.

Ts du förstår väl att du är bög, inget fel med det.
Citera
2017-05-28, 09:47
Medlem
RagingHippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swingingdick
Men snälla någon..HIV kan ju drabba vem som helst oavsett ålder, lite otur och oförsiktighet. Jag är gammal och har klarat mig bra. Tråkigt med Flashback alla generaliseringar. För övrigt är jag nog lika kåt nu som för 20 år sen. Ja när man blir äldre blir man nog gubbsjuk och vill ha ung fitta igen.

Fast antalet som har HIV är större bland gruppen homosexuella än gruppen "hela befolkningen". Är fakta och ingen generalisering.
Citera
2017-05-28, 09:53
Bannlyst
Jag blir bara kåtare ju äldre jag bli.
Citera
2017-05-28, 10:30
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Vettetusan. Det där med gubbar var någon bara en grej jag hade idag haha. Vet att jag är straight så som jag är nu, dvs tänder inte på män.

Uppenbarligen tänder du ju i någon mån på män, annars hade du aldrig känt som du gjort, eller hur? Tycker inte du ska försöka förneka vad som faktiskt är en del av dig själv, även om det är en liten del.
Citera
2017-05-28, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Uppenbarligen tänder du ju i någon mån på män, annars hade du aldrig känt som du gjort, eller hur? Tycker inte du ska försöka förneka vad som faktiskt är en del av dig själv, även om det är en liten del.

Haha asså, visst jag är ung och i din åldern då man försöker hitta sig själv (sin sexuella läggning m.m) men jag vet så som jag är nu att jag är hetero. Sen kan du sjävklart påstå något annat utifrån den mycket korta trådstarten från mig, feel free

Sedan är det själkvart intressant att spekulera, det ska man göra. Men jag vet nu att jag inte vill ha sex med en man i verkliga livet så att säga, därav inte homo.
Citera
2017-05-28, 11:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RagingHippie
Fast antalet som har HIV är större bland gruppen homosexuella än gruppen "hela befolkningen". Är fakta och ingen generalisering.

Menar du "hela befolkningen" som alla hetero? Det stämmer ju att fler homo har hiv ja, men hetero kan ju få det också.
Citera
2017-05-28, 11:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Visste inte att såna här "grejer" ens fanns. Undrar om jag kan vakna en morgon och vara flata och sen är det borta dagen efter, fräckt egentligen.

Ja det är fräckt. Sjukt hur människan fungerar egentligen. Eller det kanske bara är jag som fungerar såhär?

Grejen med dessa ryck som jag får är att jag bara blir mer övertygad om min heterosexualitet eftersom jag inser dagen efter Vafan jag gjorde.
Citera
2017-05-28, 11:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swingingdick

Hiv kan drabba alla ja, men flest homo och det är fakta.

Intressant att du påstår min sexuella läggning utifrån en trådstart. Jag kan upplysa dig eftersom du är intresserad av min sexuella läggning att jag är hetero. Sedan kan du tycka eller påstå vad du vill. Jag har ju en tjej sen 2 år tillbaka så det blir ju väldigt knasigt om jag vore bög endast för jag för en dag fick en sjuk fantasi att tänka på gamla gubbar, men du kanske vet bäst? Jag vet nu att jag är hetero och tänder endast på tjejer men sen medger jag att detta ryck är konstigt även om det inte varade länge. Nu tänker jag att mitt ryck om gubbar var väldigt konstigt . Visst, man ska spekulera, är i en ung ålder nu också så det är bra att vara nyfiken.

Men så som jag är nu så är jag hetero, du behöver inte oroa dig
Citera
2017-05-28, 11:18
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ja det är fräckt. Sjukt hur människan fungerar egentligen. Eller det kanske bara är jag som fungerar såhär?

Grejen med dessa ryck som jag får är att jag bara blir mer övertygad om min heterosexualitet eftersom jag inser dagen efter Vafan jag gjorde.

Har aldrig hört talas om att någon fungerar som du, men det kan såklart vara vanligt för det.

Min poäng i förra inlägget var bara att du inte ska avfärda känslor du har för att de ev. inte passar in i normen. Det händer också att folk upptäcker att de har en annan sexualitet än vad de först trodde. Då är det såklart bättre att ta känslan på allvar, annars blir det jobbigt både för dig själv och din partner.

Hur som, lycka till med ditt sökande!
Senast redigerad av handtralala 2017-05-28 kl. 11:22.
Citera
2017-05-28, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Har aldrig hört talas om att någon fungerar som du, men det kan såklart vara vanligt för det.

Min poäng i förra inlägget var bara att du inte ska avfärda känslor du har för att de ev. inte passar in i normen. Det händer också att folk upptäcker att de har en annan sexualitet än vad de först trodde. Då är det såklart bättre att ta känslan på allvar, annars blir det jobbigt både för dig själv och din partner.

Hur som, lycka till med ditt sökande!

Ja sjävklart, speciellt när man är ung och ska hitta sig själv. Sjävklart ska man ta känslorna på allvar, men som jag är nu så vet jag att jag är hetero.

Tack, men med vilket sökande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in