2017-05-27, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Nja, det har nog mer att göra med att det inte räcker för en kvinna att klä sig i kvinnokläder och fisa för att anses rolig.

Det är exakt den här typen av icke-argument som är så intressanta. Vilka fisande män utgör idag majoriteten av kultureliten? Tvärtom är det mest feminsithens som äger debatter och kulturscener. Att det skulle ploppa upp en högerextrem komiker som får mediatid är lika troligt som att en kossa skulle hovra utanför mitt sovrumsfönster.
Citera
2017-05-27, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MassimoMaximus
Det är exakt den här typen av icke-argument som är så intressanta. Vilka fisande män utgör idag majoriteten av kultureliten? Tvärtom är det mest feminsithens som äger debatter och kulturscener. Att det skulle ploppa upp en högerextrem komiker som får mediatid är lika troligt som att en kossa skulle hovra utanför mitt sovrumsfönster.

Haha! Nej det är ju inte så troligt i och med att han skulle vara högerextrem.

Jag säger inte emot dig, jag vet att det satsas mycket på att lyfta fram kvinnor.
Till många mäns förtret.
Citera
2017-05-27, 23:00
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Nja, det har nog mer att göra med att det inte räcker för en kvinna att klä sig i kvinnokläder och fisa för att anses rolig.

Va? Du beskrev precis Amy Schumer. Det är ju genvägen alla kvinnor kan ta. "My vagina smells." -Kvinnor i publiken tjuter av skratt.-
Citera
2017-05-27, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Va? Du beskrev precis Amy Schumer. Det är ju genvägen alla kvinnor kan ta. "My vagina smells." -Kvinnor i publiken tjuter av skratt.-

Det låter sådär lagom ooriginellt. Men jag är förvånad att du lyckades skriva hela inlägget utan att nämna psykisk sjuk.
Citera
2017-05-27, 23:07
Medlem
Gubbskems avatar
Citat:
Det låter sådär lagom ooriginellt. Men jag är förvånad att du lyckades skriva hela inlägget utan att nämna psykisk sjuk.

Är lördag, tänkte låta dig slippa tänka på dina personliga problem för en kväll. Ooops.
Citera
2017-05-27, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbskem
Är lördag, tänkte låta dig slippa tänka på dina personliga problem för en kväll. Ooops.

Ja, jag har ju inte slutat att gå där man ska gå, på trottoaren, än.
Citera
2017-05-27, 23:20
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Det här är nog, utan konkurrens, det mest löjeväckande, fantastiska och roligaste klippet jag någonsin har sett.

Det är fullständigt psyksjukt och inte det minsta roligt.

Citat:
Den svenska grenen av isis sitter nog i sina förortslyor och skakar vid detta laget.

Den svenska grenen kan lita på att dom har de galopperande psykfallens rygg. Hade inte folk lemlästats till höger och vänster pga psykfalls självupplevda rätt att äga en psyksjuk verklighetsbeskrivning och bedriva den ohotad vore det en sak men människor pliktar med sitt liv och sin trygghet. Det är allvar.

Citat:
Det är dags att låta yxan gå nu, postmodern feminism är en cancer som har ätit upp och idisslat den feministiska rörelsen på samma sätt som den extrema islamismen har gjort allt samexistens med ens moderata muslimer omöjlig.

Helt rätt. Blir det inget renande krig måste det till massdeportering, skyldiga måste avrättas, straffläger och tvångsvård. Psykfallen kunde galopperat för lilla Ebba som fick inälvorna utspridda över Kungsgatan men höll en kärleksmanifestation istället innan man hittade på ett pseudoförtryck som statyer att protestera mot.

Detta land behöver renas inifrån och ut.
Citera
2017-05-27, 23:28
Medlem
Elementarts avatar
Jag trodde det hela var ett skämt först, fattade heller inte att de imiterade hästar, trodde de låtsades vara hönor.
Citera
2017-05-27, 23:29
Medlem
DRD4s avatar
Korkade djävla idioter! dom pissar riktiga feminister rätt i ansiktet, om nu samhället tillåter att dom inte behöver skapa familj och skita ut ungar, så varför studerar dom inte ämnen där man kan göra vetenskaplig framgång?! och ser till att det blir statyer gjorda över dom själva!?

Riktiga feminister vältrar sig inte i offerrollen utan slår sig fram och tar själva sin plats i denna värld skapad av män.

Starta företag själva, anställ bara kvinnor, var en riktig feminist för i helvete!!

Djävla obstinat Pippi Långstrump beteende underminerar endast er sak.
Citera
2017-05-27, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NS_14
Det är fullständigt psyksjukt och inte det minsta roligt.

Den svenska grenen kan lita på att dom har de galopperande psykfallens rygg. Hade inte folk lemlästats till höger och vänster pga psykfalls självupplevda rätt att äga en psyksjuk verklighetsbeskrivning och bedriva den ohotad vore det en sak men människor pliktar med sitt liv och sin trygghet. Det är allvar.

Helt rätt. Blir det inget renande krig måste det till massdeportering, skyldiga måste avrättas, straffläger och tvångsvård. Psykfallen kunde galopperat för lilla Ebba som fick inälvorna utspridda över Kungsgatan men höll en kärleksmanifestation istället innan man hittade på ett pseudoförtryck som statyer att protestera mot.

Detta land behöver renas inifrån och ut.

Är det verkligen samma personer?
Citera
2017-05-27, 23:35
Medlem
Ordet psyksjuk har verkligen börjat tappa sin innebörd.
Visst, att springa runt på gator och imitera djur är knäppt, men det är det ju även att gå på trottoaren numer.
Citera
2017-05-27, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Det här är nog, utan konkurrens, det mest löjeväckande, fantastiska och roligaste klippet jag någonsin har sett.

Ett ekipage av fritt galloperande feminist-ston som paraderar runt som vår tids bynarrar, samtidigt som perplexa turister och normala svenskar beskådat spektaklet den första bänkraden.

Den svenska grenen av isis sitter nog i sina förortslyor och skakar vid detta laget.

Det är dags att låta yxan gå nu, postmodern feminism är en cancer som har ätit upp och idisslat den feministiska rörelsen på samma sätt som den extrema islamismen har gjort allt samexistens med ens moderata muslimer omöjlig.

Ibland längtar man efter krig och en rensning av samhällets intellektuellt vanställda. Detta är en sån dag. Hoppas klippet sprids jorden runt så att folk får veta vad som pågår i det där konstiga postmoderna landet i norr.

Gnägg, era jävlar!

Dessa feminister är som ISIS. Vänstern och islamister har gemensamt att man vill riva statyer, förinta kulturarv. Islamisterna som river kyrkor i Mellanöstern är som kommunisterna som gjorde samma sak i Sovjet. De har gemensamt hatet mot kristna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in