2017-05-26, 10:56
Medlem
Jag var på en ultraljud, och det vart en massa klad på min överkropp, så jag torkade det. Kvinnan kollade senare på min överkropp, mer eller mindre stirrade, och var som om hon var o fokus på min manliga överkropp. Jag har ingen tolkning på hennes blick riktigt, bara teori.

Hur mycket kan en kvinna gilla en mans överkropp?

Kan det hända att de verkligen inte kan låta bli att få bort blicken ifrån en man?

På stranden och sådant, tycker jag att kvinnor är duktiga som inte stirrar kors och tvärs, det är just därför som jag undrar i detta fallet om blicken kan bero på någonting annat.

Jag hade massa klad på manliga överkroppen, och finns det en möjlighet att det vart mer sexigare för att det fanns klad och/eller att jag skulle torka på kladet?
Kanske månågon form av erotisk i det hela?
Citera
2017-05-26, 16:46
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Jag var på en ultraljud, och det vart en massa klad på min överkropp, så jag torkade det. Kvinnan kollade senare på min överkropp, mer eller mindre stirrade, och var som om hon var o fokus på min manliga överkropp. Jag har ingen tolkning på hennes blick riktigt, bara teori.

Kan det hända att de verkligen inte kan låta bli att få bort blicken ifrån en man?

På stranden och sådant, tycker jag att kvinnor är duktiga som inte stirrar kors och tvärs, det är just därför som jag undrar i detta fallet om blicken kan bero på någonting annat.

Jag hade massa klad på manliga överkroppen, och finns det en möjlighet att det vart mer sexigare för att det fanns klad och/eller att jag skulle torka på kladet?
Jag förstår att hon stirrade om du hade klad (https://sv.wikipedia.org/wiki/Klad) på överkroppen.
Citera
2017-05-26, 17:25
Medlem
Citat:
. Jag har ingen tolkning på hennes blick riktigt, bara teori.

Du tror inte att hon bara gjorde sitt jobb då? Det var du som fick erotiska tankar av att vara nära en kvinna utan tröja!
Citera
2017-05-26, 17:41
Bannlyst
Visst får man ha sina egna sexuella preferenser, men du tar nog priset. Rönkenbilder på mäns överkroppar. Är det så vi ska tolka det?

Bli inte en massmördare nu, det är min tanke gentemot dig! :-)

Citat:

Citera
2017-05-26, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Jag förstår att hon stirrade om du hade klad (https://sv.wikipedia.org/wiki/Klad) på överkroppen.

Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Du tror inte att hon bara gjorde sitt jobb då? Det var du som fick erotiska tankar av att vara nära en kvinna utan tröja!

Citat:
Ursprungligen postat av Nassegorang
Visst får man ha sina egna sexuella preferenser, men du tar nog priset. Rönkenbilder på mäns överkroppar. Är det så vi ska tolka det?

Bli inte en massmördare nu, det är min tanke gentemot dig! :-)
Fast alltihop vart klart med röntgen.

Det hade redan skett ultra ljud våg, och röntgen var klart. Jag skulle bara ta på mig tröjan.

Eftersom de smeter någonting på kroppen, så vart jag lite kladdig, ja. Och jag tog papper och torkade mig.

Så att stirra på min kropp, ingick ingenting av arbetet, eftersom arbetet redan var klart. De hade redan röntgat mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in